Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikace ve styku s veřejností, v řízení a vedení lidí.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikace ve styku s veřejností, v řízení a vedení lidí."— Transkript prezentace:

1 Komunikace ve styku s veřejností, v řízení a vedení lidí

2 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 2 Chyby v komunikaci-důvody Čas Pohodlí Lhostejnost Lživost -strach Špatné zkušenosti-únava

3 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 3 Direkce bez humoru a nadhledu Chybí náhled proč kdo pracuje Trpíme neschopnost Trpíme neznalost Vedoucí platí všechny stejně Vedoucí hodnotí jak dlouho dělal Nehodnotí, CO udělal

4 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 4 Pedagogický talent - cit Empatie - nadání-spoluprožitek-přijetí Spravedlnost- kolektivismus-diáda Jednotné sankce- rozdílné typy lidí

5 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 5 Umět komunikovat, znamená rozumět a vědět Poslušnost -jak ji vychovat ? Svoboda úředníka - je volnost, nebo zátěž? Odpovědnost – přesně vymezená Samostatnost - co má umět sám

6 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 6 Komunikovat a vést, neznamená o vedení mluvit, ale jednat Pracovník je svým projevem vzorem - Když něco dělá, ví proč. Umí sám svoji i jejich práci vzorově -

7 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 7 Komunikace s kolektivem Jednat positivně, jasně, ale pravdivě! Nemluvit, zahájit v ý c v i k. Umět tvořit metody, ušité na tělo.

8 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 8 Komunikace podle typu Neučíme skupinu, ale jednotlivce. Jinak mluví a jinak vnímají Neumíme reagovat na typy jiného myšlení.

9 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 9 Komunikace v krizi Nejednat tvrdě s podřízenými a měkce s vlivnými šéfy. Hledat důvody krize i v řadách vedoucích a ve způsobech vedení.

10 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 10 Nadřízený - podřízený umět naslouchat významu slova tón a fyziognomie

11 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 11 Nadřízený - podřízený ověřit zpětnou vazbou, že člověk vše správně pochopil

12 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 12 Nadřízený - podřízený  -vedoucí nestraší, ale ví.  -Osoba neví jak, ale chce-  -Osoba ví jak, chce, nemá na to-  -Osoba ví jak, má na to, nechce-

13 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 13 Nadřízený - podřízený jejich projev nás neobtěžuje podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří nadprůměrný podřízený

14 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 14 Nadřízený - podřízený svěřené hned neřešíme hledáme rozdíly v náhledech

15 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 15 Nadřízený - podřízený  odpovídá rozumně  respektuje svobodu komunikace  jedná důstojně a bez křiku  nesplnitelné positivně vysvětlí

16 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 16 Nadřízený - podřízený  nehledá zbytečná omezení  nedělá nelogická opatření  umožní svobodný projev

17 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 17 Nadřízený - podřízený  komunikuje srozumitelně  tyká jen po dohodě vzájemně

18 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 18 Nadřízený - podřízený je advokátem podřízeného obhajuje jeho práva

19 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 19 Zásady řízení  jednat o zásadním včas  mluvit pravdu - ale neříkat vše.  s pracovníkem mluvit i špatně, o něm dobře, nebo vůbec.

20 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 20 Tok informací vše zapisovat – hrozí konflikty přenos informací a zkreslení předávání pouze negativních

21 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 21 Podřízený – nadřízený  k jednání se ohlašovat  žádat čas k jednání  informovat a nezamlžovat

22 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 22 Podřízený – nadřízený kritizovat jen s protinávrhem nedonášet, stupňovitě řešit

23 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 23 Nadřízený - podřízený vedoucí není milován, ale uznáván nepořádek neřešíme od vrátného šéf určuje jasná pravidla hry

24 prim.PhDr.Lidmila Pekařová 24 Dobrý šéf nezachrání celý podnik, ale usnadní život mnoha podřízeným

25 prim.PhDr.Lidmila Pekařová25 Komunikace Dr.Lidmila Pekařová mobil:


Stáhnout ppt "Komunikace ve styku s veřejností, v řízení a vedení lidí."

Podobné prezentace


Reklamy Google