Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

November 20121 Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně? Nov, 2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "November 20121 Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně? Nov, 2013."— Transkript prezentace:

1 November Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně? Nov, 2013

2 Program Dixons Retail plc SSC průmysl SSC/BPO trh v Brně Dixons Retail SSC Proč Česká republika, Proč právě Brno? Integrace do místní komunity Integration into local community Klíčové faktory úspěchu Výzvy a (dosažené) úspěchy Challenges and Achievements 2

3 Největší společnost v Evropě specializující se na prodej spotřební elektroniky a s tím související služby 14 zemí přes 1,100 obchodů přes 36,000 zaměstnanců jednička na trhu ve VelkéBritánii, Irsku, Skandinávii a Řecku

4 Hlavní SSC / BPO BSS projekty v České republice Česká republika je druhou nejlepší lokalitou pro SSC/BPO ve Střední Evropě 200+ center, 50,000 zaměstnanců, 23% : 77% BPO vs SSC April 15 Dixons SSC Centrum sdílených služeb je organizační jednotka zodpovědná za plnění konkrétních úkolů a podporu hlavních aktivit společnosti. Taková centra mohou existovat jako captive centra, tj. oddělené právní entity nebo jen jako organizační jednotky mateřské společnosti. V případě BPO poskytovatelů vykonávají jejich centra různé typy centralizovaných služeb pro klienty třetích stran.

5 SSC aktivity Functions included in Global Business Services Single- vs. Multi-function Global Business Services organisations Source: Hackett’s performance studies

6 Dixons Retail SSC  Zpočátku pouze služby v oblasti financí, nyní rozvoj v oblasti finančního i nefinančního sektoru - IT, HR, logistiky a WebContent  368 zaměstnanců v říjnu 2013  V září 2013 Dixons Retail podepsala dohodu o prodeji PIXmanie S.A.S společnosti Mutares A.G., německá holdingová společnost  70% vysokoškolských absolventů  11 cizích jazyků využívaných ve firmě v rámci pracovních aktivit  23 různých národností Jsme interním poskytovatelem finančních, transakčních a IT služeb pro společnost Dixons Retail

7 SSC a Brno  400,000 obyvatel, druhé největší město, 5 státních a 9 soukromých univerzit s 80,000 studenty (představuje 20% populace města)  Nezaměstnanost 7% Brno vs. 8% Česká republika  Průměrná měsíční mzda : Brno 790 GBP, Praha 1060 GBP, Velká Británie/Francie 2210 GBP*  Středoevropský čas, dostupnost z většiny evropský měst díky mezinárodnímu letišti v Brně, Bratislava (1.5hod.) a Vídeň (1.5 hod.)  Zralost SSC/BPO trhu: 50 SSCs v České republice čítajících v průměru zaměstnanců  Jazyková vybavenost: 73% populace má znalost alespoň jednoho cizího jazyka *Office for National Statistics, Guardian, Nov 2012 Distribution Centre SSC Store Prague Bratislava, Vienna

8 Trh v Brně SSC / BPO CompanyScopeSizeYear of Project Deloitte SSC (fin/audit) KBC SSC (fin/acc/HR) Gardner Denver SSC (fin/acc) Edwards SSC (fin/acc) PPGSSC (fin/acc/HR) NorgrenSSC (fin/acc) Monster Worldwide SSC (fin/acc/IT), Customer Contact Centre LufthansaCustomer Contact Centre InfosysBPO (fin/acc/IT/Procurement) MotorolaSSC/IT/Customer Contact Centre IS CompanyScopeSizeYear of Project SolarWindsIT AT&T IT AcisionIT/Customer Contact Centre RedHatIT IBMIT AVG IT April 15Dixons SSC Brno je na 4.místě v Tholons hodnocení Top 100 Outsourcing lokalit

9 Klíčové faktory úspěchu Lidé Kultura Podpora vedení Průhlednost Neustálé zlepšování Lokalita Úspory 9

10 Sociální uvědomělost Některé z organizací, které jsme podpořili: Klokanek – Fond ohrožených dětí Krtek – Nadační fond dětské onkologie Základní škola Štolcova pro děti s autismem APCA (Organizace pomáhající chudým dětem v Africe) LILA – Domov pro postižené děti SPONDEA – Krizové centrum pro děti a mládež a intervenční centrum EMIL – Nadační fond pro děti se zdravotním postižením APLA - Asociace pomáhající lidem s autismem. 10

11 Spolupráce s univerzitami a jinými organizacemi 11

12 Výzvy

13 Co si myslí Vaši zaměstnanci a zákazníci? 13 Spokojenost zákazníků Spokojenost zaměstnanců Průzkum prováděn na roční bázi 97% zákazníků je spokojeno nebo velmi spokojeno Poskytují významnou zpětnou vazbu pro zkvalitnění služeb Nejlepší výsledky v oblastech : postoj týmu, rychlost odezvy na dotazy Roční průzkum, prováděn již 5 let – pozitivní trend 89% zaměstnanců je spokojeno nebo velmi spokojeno Nejlepší výsledky v oblastech: kolektiv, vedení, školení a rozvoj

14 14


Stáhnout ppt "November 20121 Jak uspět na trhu sdílených služeb v Brně? Nov, 2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google