Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení."— Transkript prezentace:

1 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 1 Vyhodnocení ankety – Praha 7 2007/2008 IBRS - International Business and Research Services s.r.o. Prague 10, Dubečská 8, Kolovratská 6, 100 00 tel.fax. (+420) 274784434, 274819645, 274822175 www.ibrs.cz ibrs@ibrs.cz

2 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 2 Obsahstr. 2 Část 1Metodologiestr. 3 Část 2Výsledkystr. 5 Obsah IBRS is a fast-growing market research agency operating chiefly in the Czech Republic. At the moment IBRS has 20 permanent employees working directly at the company´s headquarters and cooperating with an extensive network of 550 freelance fieldworkers from across the Czech Republic and 360 fieldworkers in Slovakia. IBRS guarantees its clients accurate results based on a complex control system, a unique framework of client services and a good “price vs. value” ratio. IBRS is a member of ESOMAR - the International Association of Market Research Professionals.

3 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 3 Část 1 METODOLOGIE

4 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 4 Metodologie Klient Datum realizace 2007/2008 Typ průzkumu kvantitativní Metoda sběru dat anketa – sběr dat organizován úřadem MČ Praha 7 Velikost vzorku 448 respondentů z Prahy 7 Standardy realizace ICC/ESOMAR Identifikační znaky - pohlaví - okrsek MČ Praha 7 - věk - vzdělání

5 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 5 Část 2 VÝSLEDKY

6 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 6 Spokojenost s prací Městské policie 1) Jak jste spokojen s tím, jak se Městská policie stará o bezpečnost? (Odpovídají všichni respondenti N = 448) S prací Městské policie je spokojeno 29% respondentů. (stat. chyba: max. 3,9 %) SPOKOJEN 29% NESPOKOJEN 65% Vyšší spokojenost s prací Městské policie je u respondentů bydlících v okrscích 6 a 8, naopak nižší spokojenost je u respondentů z okrsku č. 11.

7 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 7 Spokojenost s prací Městské policie – třídění podle identifikace Pohlaví Věk Vzdělání S rostoucím vzděláním klesá spokojenost s prací Městské policie

8 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 8 Zaměření činnosti Městské policie 2) Na jaké problémy by se měla Městská polici více zaměřit? (Odpovídají všichni respondenti N = 448) Městská policie by se dle respondentů měla ve své činnosti více zaměřit na bezdomovce, udržování pořádku v ulicích a na vandalismus. (stat. chyba: max. 3,9 %) Změření policie na problém bezdomovců je častěji podporován v okrsku č. 5, udržování pořádku v ulicích v okrscích 5, 7 a 11, zaměření na vandalismus v okrscích 2 a 7.

9 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 9 Nejdůležitější problémy v místě bydliště 3) A jaký z těchto problémů považujete v okolí svého bydliště za nejdůležitější? (Odpovídají všichni respondenti N = 448) Za nejdůležitější problém ve svém okolí považuje téměř 1/4 nepořádek v ulicích, 16% pak bezdomovce. (stat. chyba: max. 3,9 %) Nepořádek v ulicích považují za nejdůležitější problém častěji respondenti z okrsků 7 a 11, problém bezdomovců pak v okrsku č. 5.

10 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 10 Znalost systému pochůzkových zón a strážníka v místě bydliště 4) Zaznamenal jste v Praze 7 zavedení pochůzkových zón strážníků městské policie? (Odpovídají všichni respondenti N = 448) 5) Pokud ANO - Znáte městského strážníka, který vykonává službu ve Vašem okrsku? (Odpovídají respondenti, kteří zaznamenali systém pochůzkových zón N = 162) Více než 1/3 respondentů (36%) zaznamenala zavedení pochůzkových zón v Praze 7 – více než 1/2 těchto respondentů pak zná alespoň od vidění strážníka vykonávající tuto službu. Zaznamenal jste v Praze 7 zavedení pochůzkových zón strážníků městské policie? (N=448) Pokud ANO - Znáte městského strážníka, který vykonává službu ve Vašem okrsku? (N=162) (stat. chyba: max. 3,9 %) (stat. chyba: max. 6,5 %) ZNÁ STRÁŽNÍKA 55%

11 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 11 Znalost systému pochůzkových zón v místě bydliště– třídění podle identifikace Pohlaví Věk Vzdělání Častěji zaznamenali systém pochůzkových zón strážníků Městské policie respondenti ve věku 50-59 let, znalost tohoto opatření také s rostoucím dosaženým vzděláním.

12 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 12 Silnější činnost okrskového strážníka během dne 6) V jakých hodinách byste uvítal silnější činnost okrskového strážníka?(Odpovídají všichni respondenti N = 448) Silnější činnost okrskového strážníka by respondenti by respondenti nejčastěji uvítali v brzkých ranních hodinách a ve večerních hodinách. (stat. chyba: max. 3,9 %)

13 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 13 Identifikace respondentů ankety 7 - 10) Identifikace (Odpovídají všichni respondenti N = 448) (stat. chyba: max. 3,9 %)

14 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 14 Okrsek MČ Praha 7 7 - 10) Identifikace (Odpovídají všichni respondenti N = 448) (stat. chyba: max. 3,9 %)

15 __________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení ankety – Praha 7 – 2007/2008 strana 15 …DĚKUJEME… IBRS - Int. Business and Research Services s.r.o. Prague 10, Dubečská 8, Kolovratská 6, 100 00 tel.fax. (+420) 274784434, 274819645, 274822175 www.ibrs.cz ibrs@ibrs.cz


Stáhnout ppt "__________________________________________________________________________________________________________________________________________ Vyhodnocení."

Podobné prezentace


Reklamy Google