Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu."— Transkript prezentace:

1 Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu

2 Další tréninkové metody v kondičním posilování (intenzifikační metody) OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-2-018

3 A: „PYRAMIDA“ 1.Klasická pyramida 2.Obrácená pyramida 3.Dvojitá pyramida Pyramida se hodí především do objemového tréninku. Mezi jednotlivými sériemi tedy odpočívejte 1 až 1,5 minuty.

4 1.Klasická pyramida Nejpoužívanější pyramida Vhodné cvičit se sparingpartnerem-poslední série

5 2. Obrácená pyramida nejprve se rozcvičte jednou až dvěma lehčími sériem

6 3. Dvojitá pyramida Nezařazujte více než jednu dvojitou pyramidu na trénink.

7 B: Předvyčerpání svalu nejprve sval procvičíte izolovaným cvikem ihned po něm, s co možná nejkratší přestávkou, zařadíte cvik objemový Jinak:izolovaný cvik sval předvyčerpá a ten pak dorazíte cvikem objemovým Proto byste měli volit váhy o % nižší než obvykle Metoda předvyčerpání svalu není vůbec vhodná pro začátečníky Protože jde o dva cviky hned za sebou, neprovádějte více než 3 tyto "dvojsérie" v jednom tréninku

8 Příklad-svaly prsní Před každou sérií benče udělejte 10 opakování rozpažování jednoručkami Tím vyčerpáte hrudník a v následné sérii benče, kterou budete provádět ihned bez přestávky, se prsní svaly určitě unaví dřív než svaly deltové nebo tricepsy

9 Další příklady SvalIzolovaný cvikObjemový cvik kvadricepsy (přední strana stehen) předkopávánídřep, leg-press hamstringy (zadní strana stehen) zakopávánímrtvý tah s napnutýma nohama hrudníkrozpažování, stahování protisměrných kladek bench-press zádaveslovánímrtvý tah, přítahy velké činky v předklonu ramenaupažování s jednoručkami tlaky s velkou činkou (jednoručkou) bicepsbicepsový zdvih s oporou loktů (velká činka nebo jednoručky) bicepsový zdvih s velkou činkou nebo jednoručkou v stoji tricepsstahování kladky (různé držáky) úzký benč

10 C: Částečná opakování D: Vložené série E: Antagonistický trénink F: Superset


Stáhnout ppt "Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu."

Podobné prezentace


Reklamy Google