Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Bauma: 19. – 25. dubna 2010 v Mnichově Listopad 2009, Praha.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Bauma: 19. – 25. dubna 2010 v Mnichově Listopad 2009, Praha."— Transkript prezentace:

1 bauma: 19. – 25. dubna 2010 v Mnichově Listopad 2009, Praha

2 2 bauma: 19. – 25. dubna 2010 v Mnichově 29. mezinárodní odborný veletrh, stavebních strojů, důlních strojů, stavebních vozidel a stavebního nářadí Tisková konference pořádaná: Messe München International (MMI) a Německým svazem výrobců strojů a zařízení (VDMA) Mluvčí: Georg Moller, manažer projektu (MMI) Britta Malms, referentka projektu (MMI) Anja Schnieder, referentka pro komunikaci Odborného svazu pro stavební stroje při VDMA

3 3 bauma: Vedoucí světový veletrh

4 4 bauma: Film

5 5 bauma: Unique Selling Points (USPs) Mezinárodní účast Velikost Inovace Partnerské sítě Místo konání Vedoucí mezinárodní veletrh stavebních a důlních strojů, stavebních vozidel a stavebního nářadí

6 6 bauma: Více výstavní plochy Výstavní plocha veletrhu bauma 2010 je kompletně vyprodána Účastní se všichni klíčoví hráči ze všech výrobních segmentů Více něž 555.000 metrů výstavní plochy

7 7 bauma: Čísla v detailech Čísla z roku 2007: 540.000 metrů čtverečních výstavní plochy 3.002 vystavovatelů ze 49-ti zemí 500.000 návštěvníků ze 191 zemí

8 8 bauma: Mezinárodní účast - vystavovatelé Země původu 2007: 1.643 vystavovatelů ze zemí mimo Německo = 54% Top Ten vystavovatelských zemí 1.Itálie 5.Holandsko 3.VB 4.Čína 2.USA 6.Francie 10.Švédsko 8.Španělsko 9.Turecko 7.Rakousko

9 9 bauma: Mezinárodní účast - návštěvníci Země původu v roce 2007: Více než 55.000 návštěvníků ze 191 zemí mimo Německo = 35% Statistika návštěvníků podle kontinentů (bez Německa) 2007Nárůst Evropa123,92027% Amerika11,374124% Asie16,79263% Afrika3,19088% Austrálie/Oceánie2,77640%

10 10 bauma: Mezinárodní veletrh stavebních strojů celosvětově Šanghaj Mnichov Mumbai

11 11 bC India v Mumbai: Veletržní data Organizátoři: Messe München International (MMI) a Association of Equipment Manufacturers (AEM) Datum: 08. - 11. února 2011 Místo konání: Bandra Kurla Komplex, Mumbai Kontakt: www.bCIndia.com Plánovaná čísla pro 1. ročník konání: 50.000 m2 výstavní plochy 200 vystavovatelů 18.000 návštěvníků

12 12 bauma: Mezinárodní síť Společné účasti podle zemí původu : Brazílie Čína Německo Francie Velká Británie Indie Kanada Korea Polsko Španělsko USA

13 13 bauma: Globální network VDMA, Německý svaz výrobců strojů a zařízení. Odborný svaz pro stavební stroje a stroje na výrobu stavebních materiálů Odborný svaz důlních stroje Evropský výbor pro stavební stroje – CECE Odborná záštita a partneři z průmyslu:

14 14 VDMA: Německý svaz výrobců strojů a zařízení Více než 3000 podniků s dohromady 975 000* zaměstnanci v Německu Roční obrat: 205 miliard* Euro Export: 147 miliard* Euro Exportní podíl = 75,8 % Exportní lídr stavebních strojů před USA, Japonskem, Itálií a Čínou 35 let partnerství s Messe München/bauma *Pramen:VDMA/čísla z roku 2008 Největší průmyslový svaz v Evropě

15 15 VDMA: stavební stroje a stroje na výrobu stavebních hmot 300 podniků se 48.500* zaměstnanci v Německu Roční obrat: 16,4 miliard* Euro Exportní kvóta: 75%, třetí nejdůležitější dodavatelská země po USA a Japonsku Mnoho tržních a inovačních lídrů, např. v oborech techniky na výrobu betonu, stavbu silnic, hloubení tunelů *Quelle:VDMA/Zahlen von 2008

16 16 Česko – Německo Export stavebních strojů a strojů na výrobu stavebních hmot z Německa do Česka, v milionech Euro

17 17 Hospodářská situace Celosvětový boom v posledních 6-ti letech, do podzimu 2008 Obraty a kontrakty od té doby poklesly o cca 30% Světová poptávka po stavebních výkonech a materiálech je nicméně stále vysoká Vnitřní kruh 2007: ~ 77 mld. Euro Vnější kruh 2008: ~ 82 mld. Euro Světový export stavebních strojů a strojů na výrobu stav. hmot v % Průmysl stavebních strojů a strojů na výrobu stav. hmot

18 18 Důvody pro návštěvu veletrhu bauma Setkání odborníků z celého světa Všichni mezinárodní lídři trhu jsou přítomni Vynikající platforma pro B2B a B2C Profitujte z návštěvy jednoho místa, kde se lze setkat s celým světem!

19 19 Důvody pro návštěvu veletrhu bauma Naleznete zde co do velikosti a obsahu jedinečnou nabídku strojů a zařízení – pro návštěvníky jasně a přehledně strukturovanou podle kategorií: Vše pro staveniště Technika pro důlní stavbu a úpravu stroje a zařízení na výrobu stavebních hmot Komponenty a služby

20 20 Důvody pro návštěvu veletrhu bauma Veletrh je o inovacích a zase inovacích! Zažijte zápal pro věc a inspirujte se! Veletrh je o inovacích a zase inovacích! Zažijte zápal pro věc a inspirujte se! www.bauma-innovation-award.com

21 21 bauma 2010: Plán hal

22 22 bauma: Důlní technika, dobývání surovin, technika na úpravu a zpracování Důlní stroje a stroje na dobývání rud Manipulace se surovinami Vybavení a technika na úpravu (vč. vybavení koksáren)

23 23 bauma 2010: Fórum a doprovodné akce “Who is who” setkání mezinárodního průmyslu důlních strojů. Akce a workshopy Národní zvláštnosti Indie, Čína, Rusko Důlní trhy budoucnosti Technologie budoucnosti Hala C2: Znalci z mezinárodního těžařského průmyslu!

24 24 bauma 2010 partnerská země: Indie Stavební průmysl rostl v posledních 10-ti letech průměrně o 11.2%. Stavební průmysl bude růst v následujících 10-ti letech o7.5%. Stavební sektor profituje dlouhodobě ze vrůstajících investic do staveb zařízení. Dlouhodobě dobré vyhlídky důlního těžařského průmyslu

25 25 bauma 2010 partnerská země: Indie Indie: Investice a vliv na stavební průmysl Pramen: Feedback Consulting, India

26 26 bauma 2010: Služby Registrace online newsletteru, který obsahuje následující informace Cesta a ubytování Produktové novinky Vystavovatelé na bauma Objednávka katalogu Další online služby: Online objednávka vstupenek Obsáhlý vystavovatelský servis Návštěvnický servis www.bauma.de

27 27 bauma: Atraktivní místo konání

28 Těšíme se, že Vás budeme moci přivítat na veletrhu bauma! 19. – 25. dubna 2010 www.bauma.de


Stáhnout ppt "Bauma: 19. – 25. dubna 2010 v Mnichově Listopad 2009, Praha."

Podobné prezentace


Reklamy Google