Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního."— Transkript prezentace:

1 Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního zboží a zdravotnictví

2 Franchising ve Francii Leader na evropském franchisingovém trhu V roce 2006: 1037 sítí s frančízanty (obchody ve formě franchisingu) Oblíbený způsob podnikání mezi Francouzi (v roce 1996: 485 sítí a obchodů) Realizovaný obrat v roce 2006: 45 miliard € (oproti 26,53 miliard € v roce 1996) Trend: převážně služby, vyhledávání malých radostí (parfumérie, konfekce, květinářství...) 1/3 francouzských konceptů je implantována v zahraničí, převážně oblast: vybavení domácnosti, osobní péče, kadeřnictví, hotelnictví, fast-food, potraviny. Největší počet francouzských konceptů v zahraničí je v USA – 29 sítí.

3 Seminář „Prezentace francouzských konceptů v rámci Česko-francouzského ekonomického roku“ Akce ve spolupráci s ČAF (2. ročník) Jednodenní seminář v hotelu Novotel, Kateřinská 38, Praha 2 Prezentace francouzských konceptů, které chtějí vstoupit na trh Možnost stát se frančízanty

4 GUY DEGRENNE – Vznik: 1997 Segment: stolničení, nádobí, příbory, porcelán, sklo, stolní textil Délka kontraktu:5 let Vstupní poplatky: € / CZK Přímé poplatky franchisorovi:4% z obratu bez daně Zóna: – obyvatel Průměrná plocha obchodu:110m 2 Roční obrat bez daně: € / 12,6 Mio CZK Osobní přínos frančízanta:70 – € / 1,9 – 2,2 Mio CZK Investice na vznik obchodu: € / 5 Mio CZK (včetně zásob)

5 BOIS&CHIFFONS – chiffons.fr Vznik: 1997 Segment: Nábytek, dekorace, dárky, textil Délka kontraktu:3 roky, opětovné obnovení Vstupní poplatky:25 000€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi: 1830€ (51240Kč) plus 1€ za m2 prodejní plochy, přesahuje-li tato 700m2 Zóna: obyvatel Průměrná plocha obchodu:750m2 Průměrný obrat: €/ 42 Mio Kč Osobní přínos frančízanta: € / 4,2 Mio Kč Investice na vznik obchodu: € / 12,6 Mio Kč

6 MONCEAU FLEURS – Vznik: 1965/1998 Segment: Samoobslužné květinářství Délka kontraktu:7 let Vstupní poplatky:16 000€ bez daně / Kč Přímé poplatky franchisorovi:6% z obratu bez daně + 2% ročně na reklamu Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:100m2 Průměrný roční obrat včetně daně: – 2,5 Mio € / Mio Kč Osobní přínos frančízanta:30% z celkových nákladů Investice na vznik obchodu: – € / 4,7 – 6 Mio Kč

7 MIDAS – Vznik: 1976 Segment: Rychloservis aut a krátkodobý pronájem aut Délka kontraktu:10 let Vstupní poplatky:19 818€ / Kč Přímé poplatky franchisorovi:5% z obratu bez daně Zóna:Od obyvatel Průměrná plocha obchodu:300/350m2 Roční obrat s daní: €/ 16,2 Mio Kč (v průměru po 2 letech provozu) Osobní přínos frančízanta:Od € / 1,6 Mio Kč Investice na vznik obchodu:230 až € / 6,4 – 8,4 Mio Kč

8 Kontakt: Dagmar Studeníková Ekonomická mise, Staroměstské náměstí 14, Praha 1, Telefon: Fax:


Stáhnout ppt "Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního."

Podobné prezentace


Reklamy Google