Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

3. 2. - 4. 2. 2004 Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "3. 2. - 4. 2. 2004 Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě"— Transkript prezentace:

1 Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě Žilina - elearn´04

2 Žilina - elearn´ Distanční studijní program - motivace  Zdroj příjmu (ukazatel A) u normativ (matrika studentů), u CŽV.  „boj“ o studenta u různě dle studijních programů, u 50% populace, u evropský prostor.

3 Žilina - elearn´ Distanční studijní program - podmínky pro akreditaci Akreditační komise MŠMT mj.:  personální zajištění (70% úvazek učitele na VVŠ),  technické zajištění distanční formy studia,  navíc: u distanční studijní opory (100%), u kvalifikovanost tutorů, u odpovídající IC prostředky, u organizační zabezpečení (on-line).

4 Žilina - elearn´ Distanční studijní program  Bakalářský studijní program - Ekonomika a management (obor Ekonomika podnikání v obchodě a službách)

5 Žilina - elearn´ Distanční studijní program  Celkem 34 předmětů  Celofakultní (KI): u Informatika A 1. sem. (1+3) u Informatika B 2. Sem (1+3)  Ostatní(KI): u Informační systém firmy (2+1), u Obchodování na internetu.(2+1)

6 Žilina - elearn´ Distanční studijní program  předpoklady: u organizační, u technické, u personální, u didaktické.

7 Žilina - elearn´ Současná etapa řešení  Technické podmínky (hotovo): u vysokorychlostní komunikační linky, u server (pro LMS), +DB server, u + zabezpečení, u pracoviště pro vývoj opor, u softwarová podpora (OS, DB, LMS, tvorba opor)  řešeno s podporou grantů (~3/4)

8 Žilina - elearn´ Současná etapa řešení  Potřeba personálního zajištění minimálně v oblastech: u tvůrci scénářů, u tutoři, u útvar technické tvorby studijních opor, u útvar správy (systém, DB), u útvar organizačního zajištění on-line výuky.  Řešeno s podporou rozvojových projektů (~2/3)

9 Žilina - elearn´ Současná etapa řešení Význam integrace LMS a IS VŠ Dva pohledy na studium:  LMS - řízení chodu jednotlivých kurzů,  IS - sleduje komplexně studium (zájem o výsledek absolvování kurzu)

10 Žilina - elearn´ Současná etapa řešení Vazby na informační systém školy Ve školním informačním systému jsou ve vztahu k LMS zpravidla tyto informace:  Kurzy – název kurzu, akreditační informace,  Učitelé – identifikační údaje, vyučované předměty,  Studenti – identifikační údaje, zapsané předměty, dosažené studijní výsledky

11 Žilina - elearn´ Současná etapa řešení Postup při tvorbě elektronických opor 2 etapy:  tvorba scénářů (prostředí blízké textovému editoru) ukazka  prostředí pro on-line výuku (ToolBook II Instructor)


Stáhnout ppt "3. 2. - 4. 2. 2004 Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě"

Podobné prezentace


Reklamy Google