Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures."— Transkript prezentace:

1 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A E-commerce (Elektronické obchodování) 1. Úvod

2 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Primární hledisko Tento materiál je primálně určen pro SME, malé a střední podniky. Hlavním cílem je základní úvod do sektoru e- commerce.

3 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Obsah Celosvětový web - www Marketing a prodej na internetu B2C – podnik (obchod) vs. spotřebitel B2B – podnik vs. podnik

4 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Skladba K pochopení možností elektronického obchodování (dále jen e-commerce) uvádíme jako dodatečnou kapitolu úvod do celosvětové webové sítě. Kapitola ”Marketing a prodej na internetu”, popisuje hlavní rozdíly a podobnosti marketingu obecně a marketingu na internetu. Další dvě kapitoly pojednávají o spotřebitelském trhu a trhu B2B (podnik s podnikem) na internetu. Otázky a podněty v kapitolách by Vás měly navést k hledání dalších informací.

5 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Acquis „acquis communautaire“ a s tím spojená legislativa Poskytuje hlavní zásady pro realizaci e-commerce. Zde je seznam relevantních acquis a s tím spojené legislativy: Směrnice 1999/33/EC Evropského parlamentu a Rady z 10.května 1999 novelizující Směrnici Rady č. 67/548/EEC o označování určitých nebezpečných látek v Rakousku a Švédsku Směrnice č. 2000/31/EC Evropského parlamentu a Rady z 8.června 2000 o určitých právních aspektech služeb informační společnosti obzvláště pak elektronickém obchodě na vnitřním trhu Směrnice 2002/65/EC Evropského parlamentu a Rady z 23.září 2002 o distančním marketingu spotřebitelských finančních služeb a novelizující směrnici Rady č. 90/619/EEC a Směrnice 97/7/EC a 98/27/EC

6 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Acquis Směrnice 2002/58/EC Evropského parlamentu a Rady z 12.července 2002 o zpracování osobních údajů a ochraně soukromí v sektoru elektronických komunikací Směrnice Rady EC č. 792/2002 ze 7.dubna 2002 novelizující dočasně Nařízení EEC č. 281/92 o správní spolupráci v oblasti nepřímého zdanění (DPH) s ohledem na dodatečná opatření týkající se elektronického obchodování Směrnice 2000/46/EC Evropského parlamentu a Rady z 18.září 2000 o provádění důkladného dohledu nad podnikáním elektronických peněžních ústavů Doporučení EK č. 97/489/EC z 30.července 1997 o transakcích prováděných formou elektronických platebních nástrojů a obzvláště pak vztahu mezi vydavatelem a držitelem

7 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A 1. Celosvětová síť (www) Fakta a čísla a) Uživatelé www zasahuje celosvětově trh 554 milionů lidí a vytváří obrat přibližně 1,000 milard dolarů a roste o 30% každý rok. Významné trhy na internetu představuje cestovní ruch, zábavní průmysl, knižní a hudební průmysl. Největší trhy (v číslech za rok 2001) : USA s 181 miliony uživatelů, následuje Evropa (171 milionů), Asie a oblast Pacifiku (157 milionů), Latinská Amerika (25 milionů), Střední Východ (5 milionů) a Afrika (4 miliony).

8 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla b) Jazyky Anglický jazyk je stále nejběžněji používaný jazyk na internetu, 230 milionů (29%) uživatelů v roce 2003, ale čínský jazyk se k tomuto počtu uživatelů blíží se 160 miliony uživatelů (20%) ve stejném roce. V Evropě figurují tyto jazyky Němčina 35 milionůPolština 6 milionů Angličtina 35 milionůDánština 3 miliony Italština 19 milionůNorština 2 miliony Francouzština 18 milionůFinština 2 miliony Holandština 12 milionůTurečtina 2 miliony Ruština 9 milionůPortugalština 2 miliony Španělština 9 milionůŘečtina 1 milion Švédština 6 milionůMaďarština 1 milion

9 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla c)Vyhledávače Internet nabízí nové příležitosti pro komunikaci. Umožňuje obsažení celosvětového trhu i pro extrémně malé a specializované segmenty. Vaším cílem je být snadno k nalezení. Spotřebitel musí být aktivní a informace vyhledávat. Kolem 80% uživatelů internetu používá vyhledávače jako nástroje pro vyhledávání informací. Vyhledávače využívají buď robotů prohledávajících internet (např. Google, Altavista) nebo organizují webové site v hierarchických systémech (např. Yahoo). Informace o vyhledávačích můžete nalézt na těchto webových doménách; www.searchenginewatch.com www.searchengineworld.com www.webmasterworld.com

10 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla Nejběžněji používané vyhledávače na světě; Vyhledávačpočet vyhledání za den v mil. Počet zemí Yahoo 175 25 zemí Google 150 60 jazyků MSN 85 40 zemí AOL 60 15 zemí Altavista 50 25 zemí Lycos 35 30 zemí

11 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla Lokálně používané vyhledávače v různých Evropských zemích: ŠvédskoEvrekaHolandskoIlse DánskoJuubi, Kvasar BelgieAdvalvas, Skynet NorskoKvasarItálieVirgilio, Arianna FinskoEvrekaPolskoOnet NěmeckoFireballMaďarskoVizsla FrancieVoilàČeská republikaSeznam RuskoYandex

12 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Co vyhledávají vyhledávače? V pořadí podle priority vyhledávají níže uvedené informace: -URL. Např. adresa a good.com adress je velmi hodnotná, ale stejně důležité je být zastoupen na národních webech na trzích vašeho výběru. U družstevních podniků.coop je další z možností. -Titul -Popis -Klíčová slova -Vstup, přístup -Popularita odkazů a počet návštěv stránky/website

13 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Placené zahrnutí Můžete si rovněž zaplatit zahrnutí a reklamu/inzerci na stránkách jednotlivých vyhledávačů. Tři hlavní významné systémy jsou uvedeny níže www.adwords.google.com www.espotting.com www.overture.com Na těchto stránkách můžete zakoupit přední pozici na vyhledávacích stránkách.

14 Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Otázky a odpovědi Jaké vyhledávače se používají ve vaší zemi a na trzích na které hodláte vstoupit? V jakých jazycích by informace měly být uvedeny? – Je důležité využívat profesionálních překladatelů, aby se zabránilo zbytečnému zmatku. Existují stránky soustředící se na váš obor? Jaká jsou klíčová slova, která umožní Vašim klientům Vás nalézt? Je URL, které jste si zvolili volné?.coop je další příležitostí pro vytvoření družstevního profilu vaší společnosti na trhu. Může být rovněž příležitostí pro B2B (podnik k podniku) mezi družstvy na celém světě.


Stáhnout ppt "Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures."

Podobné prezentace


Reklamy Google