Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR."— Transkript prezentace:

1 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

2 Význam informačního systému Význam informačního systému Cílem projektu „Blíže k zelenému stromu“ je zvýšení zaměstnatelnosti absolventů vysokých škol na trhu práce prostřednictvím odborné praxe a posílením kontaktu s budoucími zaměstnavateli. Odborná praxe vzhledem k požadavku připravenosti absolventů na budoucí povolání, získává na důležitosti. Z tohoto pohledu je nutné změnit současný přístup k praxím a obecně ke spolupráci s praxí jako významné součásti studijních programů. Cílem je využít schopností mladých lidí samostatně pracovat a řešit problémy. Pro systematickou práci a využití praxe studentů je nutná součinnost organizací.

3 Význam informačního systému Význam informačního systému Odborná praxe studentů v organizacích neodpovídá současným požadavkům přípravy studentů na budoucí povolání. Průběh a organizace praxe je živelná, není dostatek času a vhodných forem, jak tuto činnost koordinovat. Studenti nejsou během studia systematicky připravováni na pracovní kariéru. Získat představu a první pracovní zkušenosti vztahující se k budoucí pracovní kariéře umožní předkládaný projekt. Pracovní činnost přímo v organizaci nabídne studujícím nenahraditelnou zkušenost, důležitou při rozhodování o svém profesním profilu, představě o budoucím povolání a předpokladech jeho získání.

4 Význam informačního systému Význam informačního systému Systém bude tvořen budován pro zefektivnění a lepší řízení praxí na 4 vysokých školách, hospodářské komoře a studentské organizaci, které se na projektu podílí. Do systému budou vstupovat 4 skupiny uživatelů: – –studenti – –organizace (firmy) – –kontaktní pracovníci – –Host – pro neautorizované uživatele – přístup pouze k obecným informacím

5 Kontaktní místa

6 Jak vstoupit a pracovat s IS 1. na naleznete vstup do IS 1. na naleznete vstup do IS

7 2. zadejte REGISTROVAT ORGANIZACI do IS

8 3. registrace organizace po vyplnění zde klikněte kontaktní místo, s kterým chcete spolupracovat

9 4. dokončení registrace I.  informace o vaší organizaci se odešlou do IS po kliknutí na „registrovat organizaci“  NYNÍ MUSÍTE VYČKAT!!!  registrační formulář v NEJBLIŽŠÍ MOŽNÉ DOBĚ autorizuje kontaktní pracoviště a vygeneruje pro Vás údaje potřebné k přihlášení. Tyto údaje obdržíte na Vaši elektronickou adresu vyplněnou do formuláře  tento postup CHRÁNÍ nejen data studentů ale i data vaší organizace

10 4. dokončení registrace II. na tuto adresu Vám přijde informace o autorizaci

11 5. dokončení registrace III. přihlašovací údaje, které obdržíte v mailu (uschovejte!!!)

12 6. autorizace organizace (provádí kontaktní pracovník vysoké školy) autorizace

13 7. informace o autorizaci o autorizaci obdržíte následující informaci mailem

14 8. první přihlášení zde použijte registrační údaje z Vašeho mailu

15 vyplňte při prvním přihlášení následující dotazník (jeho nevyplnění nemá vliv na funkčnost vašeho přístupu) 9. přihlášení do systému

16 vložení nabídky 10. vložení nabídky I.

17 název pracovní pozice 10. vložení nabídky II.

18 termín vykonání praxe a její délka – příklady: – 4 týdny – student je na praxi celý měsíc v přesně požadovaném termínu – 2 týdny - student je na praxi pouze 2 týdny dle požadavku organizace (nutno specifikovat ve zvláštních požadavcích) Pokud organizace chce pokrýt měsíčními praxe celý rok – je nutné vypsat každou měsíční praxi samostatně 10. vložení nabídky III.

19 typ praxe – diplomová práce, bakalářská práce, odborná praxe, zaměstnání, ostatní 10. vložení nabídky IV.

20 charakter praxe – oblast 10. vložení nabídky V.

21 popis pracovní činnosti včetně požadavků na nástup 10. vložení nabídky VI.

22 místo výkonu práce (budova, odbor...) 10. vložení nabídky VII.

23 počet osob, které organizace požaduje v daném termínu 10. vložení nabídky VIII.

24 zvláštní požadavky kladené na studenta, bez kterých není možno zadané úkoly plnit 10. vložení nabídky IX.

25 platnost nabídky – po tomto datu se již nebude nabídka studentů zobrazovat (např. 1 den před požadovaným nástupem) 10. vložení nabídky X.

26 odesláním pracovní nabídky jste úspěšně vložili nabídku do našeho IS 10. vložení nabídky XI.

27 nabídky/správa vašich nabídek se Vám zobrazí při každém přihlášení 11. správa nabídek praxe, které si studenti již zamluvili

28 editace kontaktních údajů 12. další funkce IS I.

29 editace dotazníku 12. další funkce IS II.

30 podívejte se, zda existuje student přesně podle vašich požadavků 12. další funkce IS III.

31 12. další funkce IS IV.

32 adresa a kontakt na kontaktní místo, s kterým komunikujete 12. další funkce IS V.

33 informace o Vašem účtu (nabídky atd.) 12. další funkce IS VI.

34 odhlášení ze systému 12. další funkce IS VII.

35 Přejeme Vám úspěšné používání našeho informačního systému! V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

36 Kontaktní osoba Kontaktní osoba Ing. Jitka Vejvodová kontaktní pracovník pro praxe – Tel: / Vysoká škola evropských a regionálních studií Žižkova 4/ České Budějovice Česká republika


Stáhnout ppt "Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR."

Podobné prezentace


Reklamy Google