Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz."— Transkript prezentace:

1 Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz

2 ADOCO s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL. cz Výrobce a dovozce textilu 1,2 mil. ks skladem v ČR Pobočky: Praha, Brno (okamžitý odběr zboží) Distributor značek: Londog, BoostUP Výroba na zakázku Zajištění potisku a výšivek On-line objednávky na eTextil.cz Dodání do 24 h.

3 Reklamní textil jako marketingový nástroj Výhody reklamního textilu jako marketingového nástroje Současné trendy Plánování kampaně Průběh a realizace zakázky

4 Výhody reklamního textilu jako marketingového nástroje Co to je reklamní textil? trička, mikiny, čepice, polokošile, bundy, vesty, ručníky, osušky, reflexní vesty atd. Originální artikl s jasnou identitou Vaší firmy (logo, slogan apod.). Oblíbený dárek, kdy obdarovaný užíváním prezentuje Vaši firmu Vhodné pro: zaměstnance, VIP klienty, zákazníky apod. Zviditelnění Vašich firemních barev, sloganu atd. I s minimálním rozpočtem lze zrealizovat úspěšnou kampaň ( navrhneme oděvy dle rozpočtu a cílové skupiny).

5 Současné trendy Reklamní textil už není pouze jen bílé tričko s logem. Firemní módní kolekce pro zaměstnance, nebo klienty. Výroba na zakázku Decentní a usedlé oděvy jsou OUT. „Young look“ přichází. Všichni chtějí jít s módou. Módnost, pohodlnost a nenápadná loga pro každodenní nošení Nepřímý branding: na knoflíkách, malá loga na rukávech, vzadu na krku apod. Asijský textil neznamená vždy nekvalitní textil.

6 Plánování kampaně Položme si otázky: Kolik času mám na realizaci? 1. Zvolím zakázkovou výrobu (min ks a dodání 3 měsíce)? 2. Využiji skladových zásob v ČR (dodání včetně potisku nebo výšivky do cca 10 dnů). Jaká je cílová skupina (VIP, klienti, zaměstnanci atd.). Jaký mám na reklamní textil rozpočet? Specifikace velikostní tabulky (standardy neexistují) Populární materiál: bavlna/ elastan Pozor: Běžná srážlivost 100% bavlny dle normy – až 3%

7 Průběh a realizace zakázky Poptávka klienta, zaslání podkladů na eTextil.cz Adoco s.r.o.vytvoří bodovou kalkulaci s návrhem desénů a brandingu. Doporučení formy (výroba/ zboží skladem), materiály, barvy dle Pantone, počet doplňků (kapsy) atd. Potvrzení objednávky a podmínek. Realizace zakázky (možnost dodání referenčního vzorku). Dodání zboží.

8 www. REKLAMNI-TEXTIL.cz listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. gh10ds555 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google