Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Creative Factory Kapitola třetí Lovte a nechte se ulovit Hýčká vás Jirka Prošek FMK UTB Zlín 3.10.2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Creative Factory Kapitola třetí Lovte a nechte se ulovit Hýčká vás Jirka Prošek FMK UTB Zlín 3.10.2008."— Transkript prezentace:

1 Creative Factory Kapitola třetí Lovte a nechte se ulovit Hýčká vás Jirka Prošek FMK UTB Zlín

2 Co nás čeká?  Ať víte do čeho jdete –Z čeho se to skládá –K čemu vám to pomůže –Čím se můžete blýsknout  Kdo si hraje nezlobí –Zkuste si to nanečisto –Hra na chvíli – jak bych to dělal já  A jak je to doopravdy –Na co ji dejte pozor

3 Co vás může potkat  Změna zaměstnání –Rozhodnete se sami –Vyhodí vás

4 Co když vás vyhodí?  „Třiapadesátka“ - §53 Zákoníku práce –Těžko to uhájí!  Organizační důvody –Taxativně vymezené –Odstupné!!  Dohoda –A zase odstupné!

5 Jste na ulici – co dál  Registrace na „pracáku“ –Do osmi dnů –Zdravotní a sociální –Půl roku –Denní studium NEPROPADEJTE PANICE

6 Kde shánět místo  Volná noha  Známí – asi nejlepší  Inzeráty –Přímí zaměstnavatelé –Agentury  Headhunteři  Váš lov –Rozešlete CV – agenturám, zaměstnavatelům

7 Na co se připravte  Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne, Ano.

8 Efektivita rozeslaných CV  Na 30% obdržíte reakci  Z toho < 20% pozvání k pohovorům

9 Jak to funguje na druhé straně  Konzultant/personalista Vám věnuje max 3 minuty  Zaujmente ho?  Chvíli si hrajte –Co chce konzultant? –Jak uvažují ostatní uchazeči? –Co napíší? –A co uděláte Vy?

10 Obvyklý průběh  Var. A) děkujeme, ale náš klient požaduje jiný profil uchazeče –Co to znamená  Konzultant tomu nerozumí  zaměstnavatel tomu nerozumí  Jste moc drazí  Jste moc dobří  A nebo se fakt nehodíte

11 Obvyklý průběh  Co s tím –Rezignovat –Naštvat se –Vnutit se znovu –Zjistit co doopravdy chějí

12

13 Před pohovorem  Co vlastně chcete? Jak Vám na místě záleží  Zjistěte si něco o oboru –U přímého zaměstnavatele – vyšpióňte co nejvíc o firmě, prostředí, lidech  Připravte si vlastní scénář

14 Co na sebe a jak mluvit  Výkonné pozice – slušně oblékaní  Personalisté mají cit –Ošlapané podpatky, špinavé boty –Košile, kravata, výstřih, délka sukně –Nehty, účes, líčení, pot  Vyšší management –I hodinky hrají roli –Do čeho si děláte poznámky?

15 Co na sebe a jak mluvit  Buďte přirození – pozná se to  Nemachrujte – nejste Brouci Pytlíci  Můžete říci nevím (ale ne moc často)  Oční kontakt, nechte mluvit partnera, kontrolujte ho  Hlídejte čas

16 Jo a bacha  Odborné výrazy – můžete být za hňupy – komitoval jsem sííou kápeíčka  Personalista vám nerozumí (sekáte na něj patky)  Mluvte otevřenou řečí  Nezapomeňte – mluvíte celým tělem a personalista Vás poslouchá očima

17 Skrytá řeč inzerátů  Mladý kolektiv  Ocenění odpovídají výkonu  Zajímavé finanční ohodnocení  Motivující plat  Prostředí mezinárodní společnosti  Firemní benefity  Inovativní pracovní prostředí  Příležitost pro velký osobní rozvoj  Pružná pracovní doba  Ani se nepokoušej jsi li >35  Minimální fix, na bonusy se nadřeš  Viz výše  Kastovní systém  Stravenky  Sami tomu nerozumíme  Porvete se s kolegy  Doma se jen vyspíte

18 A teď co od Vás čekají  CV  Motivační dopis

19 Jak Vás vidí?  Stovka CV denně  Stejný obsah i forma –Dobré i špatné –Mají na Vás 3 minuty – zaujmete?  Odlišit se –Neztraťte se v originalitě –Stručnost, přehlednost, výstižnost –Fokusace na cíl

20 Forma  Co má a smí zaměstnavatele zajímat –Datum narození – NE –Stav – může –Děti – NE –Vzdělání – určitě –Jazyky – jasně –Další schopnosti - ?? Ale je fajn uvést to –Praxe – určitě –Zájmy – asi moc ne

21 Motivační dopis  Váš otvírák dveří  Dejte si záležet  Stručně, jasně strukturovaně  Otevřeným jazykem  Kdo jste  Co nabízíte  Proč jste ten pravý  A pokud to umíte – návrh strategie

22 CV  To jste Vy na 1 a ½ A4  Začněte tím co zaměstnavatele zajímá – praxe –Pozice –Odpovědnosti –Leadership –Úspěchy  Předpoklady – co osobnostně nabízíte  Jazyky  Vzdělání

23 A teď něco o trhu s lidmi  Zaměstnavatelé napřímo –Vnitřní recruitment –Inzerce  Personální agentury –Inzerce –Rozdíl malá, velká  Executive Search –lov

24  Změna zaměstnání –Kde shánět místo –Kdo jsou headunteři –Jak pracují agentury –Jak napsat CV –Co uvést do motivačního dopisu –Jak být unikátní –Užitečné kontakty –Jaká je výška platu - odkazy

25 Oplatech  Citlivé téma –Marketingové pozice  Absolventi  Specialisté  Manageři  Ředitelé

26 Odkazy

27 Co byste si mohli odnést  Ztrátou místa život nejste o nic horší  Nepropadejte panice –Nečekejte úspěch napoprvé –Zkoušejte průběžně znovu a znovu

28 Bylo vám to k něčemu? Jirka Prošek mobil:


Stáhnout ppt "Creative Factory Kapitola třetí Lovte a nechte se ulovit Hýčká vás Jirka Prošek FMK UTB Zlín 3.10.2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google