Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Snímek 1 Pražská plynárenská, a. s.. Snímek 2 Obsah Rozvoj sítí – plynofikace Služby zákazníkům Spolupráce s PRE, a. s. Pražské sdružení pro zemní plyn.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Snímek 1 Pražská plynárenská, a. s.. Snímek 2 Obsah Rozvoj sítí – plynofikace Služby zákazníkům Spolupráce s PRE, a. s. Pražské sdružení pro zemní plyn."— Transkript prezentace:

1 Snímek 1 Pražská plynárenská, a. s.

2 Snímek 2 Obsah Rozvoj sítí – plynofikace Služby zákazníkům Spolupráce s PRE, a. s. Pražské sdružení pro zemní plyn

3 Snímek 3 Rozvoj sítí - plynofikace

4 Snímek 4 V území vymezeném licencí pro Pražskou plynárenskou, a. s., se nachází 68 obcí vč. Hl. m. Prahy. Hl. město Praha má dále 57 městských částí. V současné době je většina obcí a městských částí již zplynofikována. Plyn je zaveden v 55 obcích. Není ve 13 obcích: Bašť, Dobročovice, Dřevčice, Libeř, Máslovice, Ohrobec, Okrouhlo, Postřižín, Předboj, Veliká Ves, Větrušice, Vrané nad Vltavou, Zvole u Prahy. V obci Hl. město Praha je plyn zaveden v 55 MČ. Není ve 2 MČ: Praha Kralovice a Praha Koloděje a dále není plyn v části MČ Praha 12 - Cholupice, Točná, v části MČ Praha 13 - Třebonice, v části MČ Praha Řeporyje - Zadní Kopanina a v části MČ Praha Slivenec - Holyně. Snímek 4

5 Snímek 5 Služby zákazníkům

6 Snímek 6 Informace pro zákazníky na kontaktní údaje rozdělení odběratelů do kategorií dodávka a odběr zemního plynu: zahájení odběru, převod plynoměru, ukončení odběru, změna výše záloh, způsob placení, splátkový kalendář, reklamace … ceny zemního plynu harmonogram odečtů zákaznické karty – informace, výhody … detektory zemního plynu – informace, cena, instalace … zemní plyn v dopravě informace o novinkách a mimořádných akcích pro vybrané zákazníky kategorie VO a SO – prezentace vybraných dat souvisejících s dálkovým přenosem informace o hodnotách spalného tepla elektronické formuláře Snímek 6

7 Snímek 7 Pro komunikaci s naší společností: DOTAZY – tento formulář je využíván na veškeré dotazy ZMĚNA ZÁLOHY – zde zákazník může provést změnu výše zálohy ZMĚNA ZPŮSOBU PLATBY – zde zákazník může provést změnu způsobu platby ŽÁDOST O ODBĚR ZEMNÍHO PLYNU SAMOODEČET – zákazník zadá stav plynoměru k datu odečtu nebo ke změně ceny plynu ZÁKAZNICKÁ KARTA – objednávka zákaznické karty Ostatní formuláře: VÝPOČET VÝŠE ZÁLOHY – zde si může zákazník vyplněním dat do tabulky vypočítat optimální výši zálohy PŘEDÁVACÍ PROTOKOL – protokol pouze pro tisk (převod je třeba provést osobně nebo sjednat termín převodu telefonicky na OCC) FAKTURA – zde může vidět zákazník fakturu s vysvětlením položek ZÁKAZNICKÁ KARTA – vzhled zákaznické karty Elektronické formuláře na

8 Snímek 8 Služby v terénu návštěva pracovníka naší společnosti v domluveneném termínu přímo doma či v sídle firmy cílem je maximální pohodlí zákazníků kategorie domácnosti a maloodběratelé Co je třeba udělat: zavolat na linku zákaznického dispečinku a nahlásit operátorovi druh práce, který si chce zákazník objednat. Operátor seznámí zákazníka s podmínkami, které je nutné splnit a jaké dokumenty je potřeba předložit. Společně se dohodnou na přesném termínu, tj. dni i hodině. Tímto způsobem mohou zákazníci u sebe doma nebo ve své firmě: uzavřít smlouvu o dodávce a odběru zemního plynu, včetně osazení plynoměru uzavřít smlouvu při přestěhování nebo změně uživatele – převod plynoměru ukončit smlouvu včetně odebrání plynoměru či přerušení dodávky plynu požádat o výměnu nefunkčního plynoměru, včetně přezkoušení funkce plynoměru (v případě žádosti zákazníka) Tato služba je poskytována zákazníkům zdarma.

9 Snímek 9 Služby v terénu – zákaznické schránky pro zákazníky, kteří bydlí na okrajích Prahy nebo v obcích za hranicí Prahy možnost realizace požadavků bez nutnosti návštěvy Obchodně - informačního střediska Pražské plynárenské, a. s. v případě zájmu o službu vyplní zákazník formulář "Žádost o úpravu zálohy" nebo "Objednávka provedení služby" a vhodí jej do "zákaznické schránky„ schránky jsou pravidelně 1x týdně vybírány a přijaté požadavky zákazníků jsou zpracovány do 7 pracovních dnů od podání objednávky kontaktní místa se zákaznickými schránkami: LÍBEZNICE, KLECANY, HOSTIVICE, DOLNÍ BŘEŽANY, KLÁNOVICE

10 Snímek 10 Zákaznické karty

11 Snímek 11 Kdo může získat zákaznickou kartu PP, a. s. ? Zákazník Pražské plynárenské, a. s., který je odběratelem zemního plynu v kategorii domácnosti. Nesmí však mít vůči Pražské plynárenské, a. s., žádné finanční závazky. Pokud zákazník neuzavřel novou nebo neaktualizoval starou smlouvu po datu , je nutné tak učinit zároveň s podáním žádosti o vystavení karty.

12 Snímek 12 Kde je možné zákaznickou kartu objednat? telefonicky na čísle prostřednictvím Internetu na adrese osobně v obchodně informačních střediscích Pražské plynárenské, a. s., na adresách: U Plynárny 500, Praha 4-Michle (budova č. 37) Jungmannova 31, Praha 1 (Palác Adria) od pondělí do čtvrtka od 9.00 do hodin

13 Snímek 13 Zákaznické karty - poskytovatelé výhod v ČR (příklad) KULTURA: Divadlo Na Fidlovačce, Divadlo SKELET Pavla Trávníčka, Divadlo Bez zábradlí, Divadelní společnost Jana Hrušínského, IMAGE THEATRE, Pražská komorní filharmonie, Knihkupectví Daniel, Muzeum voskových figurín WAX Museum Praha, Národní galerie v Praze, Národní technické muzeum, Uměleckoprůmyslové muzeum v Praze SPORT: Sport Centrum Evropská, s.r.o., Squash Bowling Centrum spol. s r.o., Sport Centrum Nové Butovice, LETŇANY LAGOON, s.r.o., HIT Fitness Flóra, Potápěčský klub BLUE CELL, Basket Club SPARTA PRAHA VZDĚLÁVÁNÍ: Jazykové studio ROLINO, PozitivE, s. r. o. RŮZNÉ: AZIZA – Akademie orientálních tanců, Žižkovská televizní věž TOWER PRAHA, a. s., MacPoint, s. r. o. – zapůjčení výpočetní techniky Apple Computers, Privátní specializovaná lékařská ordinace pro pohybový aparát – MUDr. Jodl

14 Snímek 14 Detektor úniku plynu GS zvýšení bezpečnosti odběratelů zemního plynu signalizace koncentrace zemního plynu v ovzduší při dosažení 5 – 10% dolní meze výbušnosti Žádost o instalaci podává zákazník prostřednictvím Obchodně informačního střediska cena pořízení a instalace detektoru GS – 130 s externí akustickou sirénou je cca 5000 Kč vč. DPH roční provozní náklady: spotřeba elektřiny cca 50 kWh, přezkoušení (kalibrace) 350 Kč vč. DPH životnost senzorů v detektorech cca 5 let Jak získat příspěvek na pořízení detektoru? po dokončení prací PP, a. s., na základě dokladů předaných montážní firmou vyfakturuje majiteli domu dodávku detektoru za cenu sníženou o 2500 Kč příspěvek je poskytován majiteli objektu nebo jím pověřené osobě na pořízení a instalaci jednoho stabilního detektoru plynu v jednom plynofikovaném objektu. Detektor musí být instalován ve sklepních prostorech objektu, kde je zároveň umístěn hlavní uzávěr plynu.

15 Snímek 15 Oddělení prodeje tepla: zajištění realizace komplexní plynofikace, vytápění a přípravy teplé užitkové vody v objektu zákazníka „na klíč“ (od 100 kW) výstavba, provozování vlastních kotelen a prodej tepla zákazníkům (od 400 kW) poradenská služba pomáhající nalézt zákazníkovi nejvhodnější řešení bezplatné zpracování odborného odhadu potřebných investičních nákladů, předložení splátkového kalendáře a nabídka ceny tepla zajišťování finanční služby pro projekty formou výhodného splátkového prodeje nebo finančního leasingu pro bytové a polyfunkční objekty v majetku města pro soukromé majitele, družstva vlastníků nebo nájemníků bytových jednotek pro firmy a velké výrobní závody Rekonstrukce a nové plynové kotelny nabízíme i na výhodný splátkový prodej nebo leasing s minimálním počátečním vkladem. Prodej tepla a navazující služby

16 Snímek 16 Nechcete sami provozovat kotelnu? PP, a. s. vybuduje nebo provede na vlastní náklady její rekonstrukci a na základě dlouhodobé smlouvy (min. 15 let) ji bude provozovat a udržovat a za velmi výhodné ceny bude zákazníkovi prodávat přímo teplo. Pro velké odběratele plynu se zastaralým zařízením na výrobu tepla nabízíme postupnou modernizaci technologie na výrobu tepla prakticky za provozu včetně okamžitého pronájmu jednotlivých nových technologických celků provozovateli formou finančního leasingu Prodej tepla a navazující služby

17 Snímek 17 V případě podání „Žádosti o odběr zemního plynu“ osobně na přepážce, je za splnění určitých podmínek a pokud to situace umožňuje, zákazníkovi vystaven „Souhlas s odběrem zemního plynu“ na počkání. Rok 2002 podáno celkem „Žádostí o odběr zemního plynu“ z toho podáno žádostí na místo, kde se nenachází plynárenské rozvodné zařízení - tyto žádosti nelze vyřídit na počkání ze zbývajících žádostí o odběr zemního plynu bylo na počkání vyřízeno 7 348, tj. cca 61,5% žádostí o odběr zemního plynu Souhlas s odběrem ZP na počkání

18 Snímek 18 Zavedení systému CRM Siebel změna způsobu a rozšíření možností komunikace se zákazníky automatický záznam, kdo volá, jaká je historie dosavadní komunikace s daným zákazníkem atd. zvýšení výkonnosti Call centra lze předpokládat s instalací IVR (uvítací fráze + předdefinované odpovědi na dotazy zákazníků bez využití pracovníka oddělení Call centrum, čímž se sníží počet neuskutečněných hovorů a zatížení operátorů). Call centrum

19 Snímek 19 Spolupráce s Pražskou energetikou, a. s.

20 Snímek 20 Cíl spolupráce realizace synergických efektů zkvalitnění služeb zákazníkům v kategoriích: domácnosti maloodběratelé

21 Snímek 21 Oblasti spolupráce společné obchodní kanceláře společné call centrum

22 Snímek 22 Společné obchodní kanceláře Výhody: zákazník při jedné návštěvě vyřídí záležitosti spojené s odběrem zemního plynu i elektřiny na jednom místě PRE umožní svým zákazníků vyřízení jejich požadavků na výhodném místě v centru města (křížení dopravních tras, dobrá dostupnost) možné snížení provozních nákladů možné využití synergických efektů

23 Snímek 23 kvalita obsluhy ve společné zákaznické kanceláři nesmí klesnout návštěvní hodiny kanceláří by měly být shodné provoz kanceláří PP a PRE musí být v těsné blízkosti - nikoliv nutně v jedné místnosti prostorová i technická kapacita a vybavení společné zákaznické kanceláře musí být dostatečná pro bezproblémové poskytování služeb zákazníkům ve všech kancelářích PP a PRE budou poskytovány zákazníkům stejné služby, výjimku může tvořit specifická oblast pohledávek Zásady provozu společné obchodní kanceláře

24 Snímek 24 PP uvolní pro potřeby PRE prostory v přízemí objektu Jungmannova 31, Praha 1 PRE zde vybuduje obchodní kancelář pro své zákazníky obvodů Praha 1 a 5. Současně dojde ke zrušení stávající obchodní kanceláře na adrese P5, Svornosti 19 pro zákazníky budou zřízeny společné informace z důvodu rozdílnosti používaných systémů a dále s ohledem na hmotnou odpovědnost jednotlivých pracovníků zůstanou pokladny jednotlivých společností samostatné PP nebude prozatím rozšiřovat počet svých obchodně informačních středisek, ale umístí své zákaznické schránky v jednotlivých stávajících obchodních kancelářích PRE doposud nedořešena je otázka otevírací doby Postup zřízení společné zákaznické kanceláře

25 Snímek 25 Společné call centrum

26 Snímek 26 obě společnosti využívají svých call center přibližně stejně dlouho provozní doba call center je PO-PÁ 7:00 – 19:00 hod. PRE používá mimo pracovní dobu záznamník každé call centrum má pouze jedno telefonní číslo: PP PRE hovory jsou předávány podle počtu připojených operátorů počty přijatých hovorů za den se shodují – cca. 600 denně příchozí hovor platí zákazník časová špička přijatých hovorů je stejná: 8:30 – 10:00 a 12:00 – 14:00 Shody v oblasti call centra

27 Snímek 27 vybavení operátorů je téměř identické: IVR s tzv. uvítacími frázemi zákaznické systémy zaznamenávající činnost operátorů PRE navíc: IVR s předdefinovanými odpověďmi (bez účasti operátora) odposlechové zařízení call centra využívají zákaznický systém na bázi CRM PP – (ZIS) Siebel a informace pro operátory na intranetu PRE – vlastní systém a informace pro operátory v elektronické podobě jako podpůrný SW se používají tabulky MS Excel Shody v oblasti call centra

28 Snímek 28 Nabídka služeb přes telefon informace o službách informace o fakturách informace o dokladech informace o novinkách malé změny a opravy systému (PRE mění i např. způsob platby, bankovní spojení, …) nabídka služeb v terénu zasílání informačních letáčků objednání pracovníků v terénu Shody v oblasti call centra

29 Snímek 29 Nabídka služeb přes Internet: změna zálohy způsob platby stav plynoměru elektronické formuláře dotazy PP navíc: objednávka zákaznické karty formulář Žádost o odběr zemního plynu PRE navíc: formulář Chcete, abychom se Vám ozvali a poradili? Shody v oblasti call centra

30 Snímek 30 Nejčastější dotazy: fakturace změna zálohy změna platebních podmínek informace Shody v oblasti call centra

31 Snímek 31 Požadavek na identifikaci zákazníka: číslo odběratele název adresa IČ PP navíc: číslo plynoměru Shody v oblasti call centra

32 Snímek 32 Obě call centra spojuje stejný cíl: omezit návštěvy zákazníků na přepážkách zajistit spokojenost zákazníků s vyřízením požadavků poskytovat školení operátorům ke zlepšení výsledků jejich práce

33 Snímek 33 Pražské sdružení pro zemní plyn

34 Snímek 34 cílem sdružení je podpora racionálního, bezpečného a ekologického využívání zemního plynu sdružení bylo založeno z iniciativy PP a RWE Gas působiště sdružení je na území, kde má PP licenci a autorizaci jedná se o pilotní projekt v rámci regionálních distribučních společností v budoucnu se počítá s ustavením celorepublikového Sdružení pro racionální a ekologické využívání zemního plynu (SREP) Pražské sdružení pro zemní plyn

35 Snímek 35 Hlavní profese zastoupené ve sdružení: Montáž Instalace Revize Servis plynových a odběrných plynových zařízení Projekce plynových a odběrných plynových zařízení Výroba a prodej plynových spotřebičů a technologií Provozování odběrných plynových zařízení Pražské sdružení pro zemní plyn

36 Snímek 36 Další předpokládaná účast z těchto profesí: Kominíci Developeři Auditoři Odborní pracovníci v oblasti plynárenství a další Pražské sdružení pro zemní plyn

37 Snímek 37 Hlavní předpokládané přínosy pro členy sdružení: zlepšení informovanosti mezi členy výměna zkušeností ze vzájemné spolupráce vytvoření platformy pro kvalitní zpětnou vazbu ve vztazích mezi členy možnost profesního vzdělávání členů sdružení zpřístupnění aktuálních informací o nových technologiích vytvoření systému certifikace pro zlepšení kvality poskytovaných služeb Pražské sdružení pro zemní plyn

38 Snímek 38 Hlavní předpokládané přínosy pro členy sdružení: lobování za legislativní podmínky nediskriminující zemní plyn zkvalitnění celého řetězce zavádění a využívání zemního plynu formou společných workshopů různých profesí využití komunikačních kanálů PP k propagaci sdružení a jeho členů společná propagace využívání zemního plynu v pražském regionu i celostátně v rámci působnosti SREP Pražské sdružení pro zemní plyn

39 Snímek 39 Ke spokojenosti uživatelů zemního plynu bude sdružení přispívat: zavedením opatření vedoucích k jednoduššímu přístupu možných uživatelů k zemnímu plynu prostřednictvím členů sdružení vybavením členů sdružení kvalitními objektivními prezentačními podklady pro srovnávání jednotlivých druhů energií snadnějším, komplexnějším a efektivnějším využíváním zemního plynu prostřednictvím seznamování s moderními technologiemi zvýšením bezpečnosti poskytováním objektivních informací o podmínkách provozování a údržbě odběrných plynových zařízení organizací osvětových kampaní Pražské sdružení pro zemní plyn

40 Snímek 40 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Snímek 1 Pražská plynárenská, a. s.. Snímek 2 Obsah Rozvoj sítí – plynofikace Služby zákazníkům Spolupráce s PRE, a. s. Pražské sdružení pro zemní plyn."

Podobné prezentace


Reklamy Google