Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky, ve kterém budou nenásilnou formou využívány ICT. Zdokumentování jeho průběhu,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky, ve kterém budou nenásilnou formou využívány ICT. Zdokumentování jeho průběhu,"— Transkript prezentace:

1 Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky, ve kterém budou nenásilnou formou využívány ICT. Zdokumentování jeho průběhu, výsledky s poznámkami, zhodnocení a to vše vložit na vytvořené webové stránky.

2 Projekt : 1 denní – 5 hod. Cíl: Zábavnou formou s dětmi podiskutovat o jejich psích mazlíčcích,zmapovat vědomosti dětí o psech, vztah a péči člověka o ně, zprostředkovat zábavné formy práce na PC. Mezipředmětové vztahy: Anglický jazyk,informatika,český jazyk, hudební výchova,výtvarná výchova Použité metody: Pojmová mapa, diskuze v kruhu, skupinová práce, vyhledávání informací na internetu, práce na PC – kreslení v programu malování, práce s digitálním fotoaparátem,zpěv, volné psaní - sloh

3 Žáci společně ve skupině zapíší do pojmové mapy své dosavadní vědomosti a zkušenosti o psech Společně diskutují a doplňují nové znalosti do pojmové mapy Žáci vyhledají na internetu odpovědi na zadané otázky, odpovědi společně zapíší na papír Žák nakreslí obrázek psa dle své fantazie v programu malování a popíše části těla v anglickém jazyce

4 Domácí úkol pro zájemce: Žáci se doma vyfotí se svým pejskem, fotku pošlou mailem, tato bude použita a popsána ve společné powerpointové prezentaci „Naši mazlíčci“. Žák se seznámí s ostravským a brněnským nářečím, nacvičí ve skupině ve vybraném nářečí píseň – Skákal pes – s použitím textu Žák napíše volné psaní na téma – „Já a pes“

5 OSTRAVÁK: Skače čuba přes obile šibko hupe přes luku. Za ňu chachar v kamizole fájne brko v klobuku. Kaj se vališ, co se chlameš, co se ščuřiš jako cyp? Prd ti řeknu, také zname a zas vali do kajsik. BRŇÁK: Bere čokl glajze grýno hope lúpink přes kajzec. Za nim kope plotve rýno plotňák jégr na oltec. Co se pecní, těžké loghec? Kvaltuj fligny, halti vály. Žádné ánunk, čokl borec migne cemrem a de pali.

6 Větší rozměr papíru Fixi barevné PC, klavír, digit. Fotoaparát Věk dětí: malotřídka 4. a 5. ročník Škola:ZŠ a MŠ REGIONU KARLOVARSKÝ VENKOV Inspirací mi byl náš mazlík Lilly, které jsou 4 roky

7 Děti se rozdělily do skupin po čtyřech a psaly vše,co vědí o psech(čím se živí,jak se rozmnožují, jaká je péče a mnoho dalších zkušeností) Druhou hodinu jsme o těchto věcech diskutovali v kruhu.Děti vyprávěly zážitky, které mají s pejsky.

8 Na dětech bylo znát, kdo doma s PC pracuje.Radost z objevu informace veliká. Objevily 3 útulky- v Ostrově, Dvory v K. Varech, Krajková u Sokolova

9 Zkoušely stahovat obrázky plemen psů do dokumentů. Zapisovaly informace na papír, aby je mohly v další části projektu prezentovat.

10 Téma žáky oslovilo, u této činnosti se zklidnili a psali a psali……. Důležité je naučit se hlasitým čtením zaujmout posluchače- Lenička Hrdličková- 4. roč

11 Vydařilo se….. Jinde se žáci zabrali spíše do malování, než by se zabývali anglickými slovíčky….

12 Také zdařená práce Na některém počítači nás neposlouchali písmenka a děvčata to zrovna pojaly tak poctivě…..

13 Byla to legrace, tolik legračních slov, co děti objevily.Zkoumali jsme také, co slova znamenají…… Touto aktivitou jsme zabrali asi 20 minut…..

14 Zkontroluj, jestli to píše Anička dobře… Nové poznatky je důležité dobře utřídit….

15 Lukáš – 4. ročník napsal: Jméno : Angie Rasa : Knírač Věk : 7 měsíců Krmivo : Granule Pedigree je divoký;honí kočky po zahradě; učíme ho sednout, lehnout atd.

16 Lenka – 4. ročník napsala: Můj pes se jmenuje Syndy. Je to rasa Zlatého retrývra. Přišla jsem k němu tak, že jsme ho koupili od známých. Venčí se většinou sama na zahradě. Na procházky s ní chodím s tatínkem jednou týdně, a to většinou o víkendu. Jsou jí čtyři roky.Barvu srsti má béžově hnědou. Ráda se koupe - je to pes, který má rád vodu. Hraje si s pískacími hračkami. Když někdo přijde domů,vítá ho s hračku v tlamě.

17 Michal – 5.ročník napsal: Betinka je 3 letá fenka patřící mému otci.

18 Dětem se téma projektu líbilo. Nejvíce je bavilo vyhledávání informací na internetu a práce v programu malování. Dobrovolný dom. úkol splnily jen 3 děti, protože v tomto věku jsou děti odkázány na pomoc rodičů – musí mít doma patřičné pomůcky. Dětem se také líbilo zpívat píseň v nářečí. Při práci na PC děti spolupracovaly a pomáhaly méně zkušeným dětem. Zpracovala: Pavlína Proková – 2.roč. – KS – 1. st. ZŠ


Stáhnout ppt "Zadal: Mgr. Lukáš Círus Vytvoření jednodenního nebo delšího projektu pro žáky, ve kterém budou nenásilnou formou využívány ICT. Zdokumentování jeho průběhu,"

Podobné prezentace


Reklamy Google