Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
ICT 2_2/20 Anotace Písemná práce – Párové souhlásky –b- nebo –p- Autor
Mgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci procvičí -b- nebo –p- ve slovech s párovými souhláskami Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Druh učebního materiálu Pracovní list nebo test Druh interaktivity Test nebo pracovní list Cílová skupina Žáci 4. a 5. ročníku ZŠ praktické Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 9 – 11 let Celková velikost 163 kB
2
4.ročník ZŠ praktické Písemná práce -b- nebo -p-
3
Doplň -b- nebo -p- Ry _ ka, stro _, čá _ , sli _, skořá _ ka, slou _, ší _, hlou _ ka, zu _, slu _ ka, nechlu _ se, nezlo _ te, ši _ ka, ší _ ky, ba _ ka, chlu _ , Jaku _ , ža _ ka, hři _ , tru _ka, v chalou _ ce, du _, šrou _ , zato _ , chlé _ , chru _ , kolem hrade _, zou _ ky řešení
4
Řešení Ry b ka, stro p, čá p , sli b, skořá pka, slou p, ší p,
hlou b ka, zu b, slu p ka, nechlu b se, nezlo bte, ši pka, ší p ky, ba bka, chlu p, Jaku b, ža bka, hři b , tru bka, v chalou p ce, du b, šrou b, zato p , chlé b , chru p , kolem hrade b, zou b ky Zpět na úkol
5
Použité zdroje: Text: Mgr. Eva Dvořáková 14. 3. 2012
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec Použité zdroje: Text: Mgr. Eva Dvořáková
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.