Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Pedagog: Mgr. Karel Švach.  Pomocí kresby se žáci snažili co nejvíce přiblížit viděnému modelu slunečnic. Kresbu řešili pomocí tužky, úhlu či tuše.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Pedagog: Mgr. Karel Švach.  Pomocí kresby se žáci snažili co nejvíce přiblížit viděnému modelu slunečnic. Kresbu řešili pomocí tužky, úhlu či tuše."— Transkript prezentace:

1 pedagog: Mgr. Karel Švach

2  Pomocí kresby se žáci snažili co nejvíce přiblížit viděnému modelu slunečnic. Kresbu řešili pomocí tužky, úhlu či tuše.

3

4

5

6  Žáci 6. a 7. ročníku prvního stupně a žáci druhého stupně se důrazněji zaměřili na studiji slunečnic a jejich detailů, které pak využili při kompozičním řešení nového obrazu.

7

8  Žáci 1. až 3. ročníku prvního stupně vycházali z reprodukce Goghových slunečnic zcela volně, na základě vlastního vnímání vytvořili vlastní obraz.

9

10

11

12  Žáci 5. až 7. ročníku prvního stupně se snažli co nejvíce přiblížit reprodukci obrazu Goghových slunečnic. Malba byla řešena pouze jednou barvou a jejími odstíny.

13

14

15

16

17

18


Stáhnout ppt "Pedagog: Mgr. Karel Švach.  Pomocí kresby se žáci snažili co nejvíce přiblížit viděnému modelu slunečnic. Kresbu řešili pomocí tužky, úhlu či tuše."

Podobné prezentace


Reklamy Google