Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPavel Vávra
1
Konference IT Cluster 2010 Návrh konference „ICT for People – moderní trendy v ICT“ Setkání ICT odborníků v Moravskoslezském kraji“ Roman Rusnok rrusnok@storyflex.cz V Ostravě 17.března 2010
2
Konference IT Cluster 2010 Konference s hlavním názvem „ICT for People – moderní trendy v ICT“ Podtitul konference „Setkání ICT odborníků v Moravskoslezském kraji“ Pořadatel konference: IT Cluster Termín: červen nebo září 2010 – k diskusi Místo: Nová aula VŠB-TUO- 150 lidí v příliš velkém prostoru? Alternativa – velký sál hotelu Imperial, Atom - k diskusi Vznik přípravného a realizačního týmu za IT Cluster - nominace
3
Cíl konference Uspořádat největší ICT konferenci v Moravskoslezském kraji Vytvořit přehled moderních trendů v ICT technologiích pro návštěvníky konference Zviditelnit aktivity IT Clusteru a v něm organizovaných firem Zviditelnit VŠB-TUO jako inovátora, nositele ICT v regionu Vytvořit velkou „každoroční ICT konferenci“ v MSK, ČR
4
Anotace a cílová skupina konference Anotace konference: Odborná konference určená ICT profesionálům pracujícím ve firemním sektoru, státní správě nebo samosprávě, specialistům z oblasti finančnictví, průmyslu a všem, kteří chtějí získat aktuální informace o novinkách v ICT technologiích, řešeních a aplikacích. Předpokládaná cílová skupina: IT manažeři, CIO z podniků/organizací z regionu i mimo region IT administrátoři Management středních a velkých firem, státní správy Zástupci ICT firem Zástupci oborových sdružení, clusterů Zástupci odborných škol a gymnázií z regionu Studenti? K diskusi Celkem cca 150 – 200 návštěvníků konference
5
Možná záštita konference Hejtman MSK, Ing.Jaroslav Palas Primátor města, Ing.Petr Kajnar Rektor VŠB-TU, prof.Ing.Ivo Vondrák, CSc. Mezinárodní organizace SNIA – Storage Network Industry Association
6
Tematické okruhy Význam ICT v 21.století a jeho význam pro lidi, životní prostředí, atd. Co přinášejí moderní technologie lidem Podnikové systémy a problémy s jejich implementací a provozem Zálohování a zabezpečení dat – uvědomujete si cenu Vašich dat? Disaster Recovery aneb co dělat v případě havárie ICT Trendy v budování sítí Operační systémy a databáze pro 21.století Praktické využití superpočítačů s datová centra – systém floreon, simulace povodní, řízení dopravy Problematika vzdělávání mladých lidí a jejich zájem o ICT obory Dotační programy EU pro ICT – možnosti a získání
7
Možní partneři konference a přednášející IBM HP SGI - Silicon Graphic Oracle Vmware Microsoft Symantec Cisco SNIA Vodafone Vybraní členové IT Clusteru
8
Možné úrovně partnerství Platinum Partner (partnerství 60 000,-Kč) Gold partner (partnerství 45 000,-Kč) Silver Partner (partnerství 30 000,-Kč) Celkem by bylo možno získat za partnerství cca 350 000,-Kč K diskusi
9
Mediální propagace Časopis Connect! (ComputerPress) Časopis BusinessWorld (IDG) Časopis ComputerWorld (IDG) Časopis Professional Computing (DCD Publishing) Časopis IT Systems (CCB) Plus regionální deníky Tiskoviny vydávané MSK a městy Tiskoviny vydávané VŠB-TUO Vlastní internetové stránky konference – K diskusi
10
Financování konference Konference bude pro návštěvníky zdarma Konference bude zisková a bude hrazena z příspěvků partnerů konference. Rozpočet konference: max. 350 tisíc Kč Náklady: Pronájem prostor, audio-video techniky – cca 20 000,-Kč Catering (dva coffee breaky, oběd) - cca 120 000,-Kč Mediální aktivity - cca 100 000,-Kč Tisk pozvánek a poštovné - cca 30 000,-Kč Výroba sborníku cca 20 000,-Kč Administrativní výdaje - cca 10 000,-Kč Organizace konference- cca 40 000,-Kč Příjmy: Poplatky za partnerství konference (Platinum/Gold/Silver) Možné dotace z MSK? K diskusi Podpora ze strany Agentury pro rozvoj MSK – K diskusi
11
Návrh harmonogramu konference 08:00-08:30 Prezence účastníků konference 08:30-08:45 Slavností zahájení konference, poděkování „záštitě konference“ 08:45-09:00 Úvodní slovo o ICT technologiích – VŠB-TUO, IT Cluster 09:00-09:30 Přednáška SNIA – nezávislá mezinárodní asociace 09:30-10:15 Přednáška Platinum partnera 10:15-11:00 Přednáška Platinum partnera 11:00-11:30 Coffee Break 11:30-12:00 Přednáška Gold partnera 12:00-12:30 Přednáška Gold partnera 12:30-13:00 Přednáška Gold partnera 13:00-14:00 Oběd 14:00-14:30 Přednáška Silver partnera 14:30-15:00 Přednáška Silver partnera 15:00-15:30 Přednáška Silver partnera 15:30-16:00 Cofee Break 16:00-16:30 Panelová diskuse 16:30-17:00 Závěr konference
12
Propagace Materiály pro účastníky konference: Každý účastník konference dostane konferenční materiály Každý partner (podle úrovně partnerství) bude mít možnost distribuce svých materiálů Bude vyroben CD sborník z konference, s přednáškami Prezentace uložené na webu konference – k diskusi Veřejné/Registrované Propagace konference: On-line přenos/vysílání konference po Internetu – k diskusi V rámci mediálního partnerství s výše uvedenými časopisy Propagace v tiskovinách a materiálech vydávaných MSK a města Propagace v materiálech VŠB-TUO, IT clusteru Webové stránky konference
13
Úkoly březen/duben 2010 Vznik přípravného a realizačního týmu za IT Cluster - nominace Finalizovat název akce a přesné tematické okruhy Požádat o záštitu MSK, VŠB–TU, SNIA Vybrat a oslovit partnery a přednášející konference Vyjasnit financování akce a odsouhlasit rozpočet akce Oslovit mediální partnery a dohodnout partnerství Připravit webové stránky konference v rámci webových stránek ITC
14
Úkoly duben/květen 2010 Uzavření seznamu přednášejících Názvy přednášek a anotace Loga zúčastněných První tiskové informace Připravit seznamy posluchačů (vlastní databáze, veřejné databáze)
15
Úkoly květen 2010 Tisk pozvánek s logy partnerů a podpisy zaštiťujících osob a organizací Vytištění obálek a odeslání pozvánek klasickou poštou Poslání hromadných E-mailů na posluchače Získávání podkladů pro CD sborník Media – tiskové informace + inzeráty Výroba CD sborníku konference
16
Úkoly červen 2010 Kompletace materiálů od partnerů konference Zpracování konečných seznamů posluchačů a přednášejících Vytištění visaček, Vytištění prezence Objednávka prostor, cateringu Vlastní akce Děkovné dopisy partnerům – písemně Děkovné dopisy účastníkům konference – mailem Výroba webu s fotodokumentací Tiskové zprávy po skončení konference Vyúčtování konference
17
Organizace konference Moderování konference – nějaká známá osoba, nejlépe ICT – k diskusi Navigační systém pro konferenci – umístění navigačních šipek na dopravní značení Cca 5 hostesek pro konferenci Požadovaná technika: Dva data projektory Ozvučení – mikrofony do ruky, mikroporty Divadelní uspořádání sálu On-line přenos konference na webu Záznam konference na kameru, fotodokumentace konference Catering: Coffee breaky Oběd formou rautu
18
Děkuji za pozornost Dotazy / Diskuse / Náměty / Připomínky Roman Rusnok +420 724 661 824 rrusnok@storyflex.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.