Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Marek Wagner, Gymnázium Opatov. Současný stav Železniční spojení metropole s největším městem Středočeského kraje - Kladnem Denně přepraví 5 tisíc cestujících.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Marek Wagner, Gymnázium Opatov. Současný stav Železniční spojení metropole s největším městem Středočeského kraje - Kladnem Denně přepraví 5 tisíc cestujících."— Transkript prezentace:

1 Marek Wagner, Gymnázium Opatov

2 Současný stav Železniční spojení metropole s největším městem Středočeského kraje - Kladnem Denně přepraví 5 tisíc cestujících Dlouhodobě vyhrává automobilová doprava -  emise Vyhlídka do budoucnosti – až 25 tis. cestujících za den

3 Dnešní nedostatky Současný stav neodpovídá aktuálním požadavkům Jednokolejná trať  malá kapacita Omezená rychlost (špatný stav trati) Chybí elektrická trakce Chátrající nádraží Chybí záchytná parkoviště Cíle projektu Odstranění nedostatků Stavba tří nových nádraží + přemístění tří stávajících Zmenšení intervalů Nasazení nových vozů Lepší vedení trasy – dvě přeložky Praha - Kladno

4 Parametry trati Dnešní 36, 75 km Jednokolejná, bez trakce (kromě Mas. nádraží – Bubny) Max. rychlost 30 – 80 km.h -1 Čas jízdy rychlíku: 36 nebo 39 minut 14 zastávek Plánované 37, 25 km Dvojkolejná s trakcí Max. rychlost 80 – 140 km.h -1 Čas jízdy rychlíku: 26 minut 17 zastávek

5 Dráha na letiště Odbočka z trati Praha - Kladno Dnešní nedostatky Pomalé a nepohodlné spojení letiště s městem Na letiště jezdí jen autobusy (chybí úložný prostor) Stížnosti cizinců

6 Dráha x metro Výstavba obojího zbytečná – malé vytížení ŽelezniceMetro Železnice vzdálena jen 1,5 km od terminálů Cena – cca 6 mld. Stavba cca 2 – 3 roky Rozvoj železniční dopravy v Praze Podpora veřejnosti Možné napojení dálkových spojů na letiště Konečná metra A – 5 km 15 mld. Cca 4 roky Přednost má trasa D Obslouží pouze Prahu

7 Parametry dráhy Letiště-Terminál sever – Masarykovo nádraží Odhadovaný čas jízdy: 20 minut Délka: 5 km (odbočka) + 13,5 km Max. rychlost: 80 – 120 km.h -1 Staví v pěti zastávkách Jednotubusový tunel hlouben technologií TBM

8

9 Správa trati - ČD Nasazované typy vlaků Letiště – upravené City Elefant Praha – Kladno – City Elefant a rychlíky Financování – fondy EU Praha – Kladno - OP Doprava, prioritní osa 3 Dráha na letiště – OP Praha – Konkurenceschopnost, prioritní osa % zaplatí stát

10 Zdroje Mapy - Téma stavby tubusů - 0qd-/tec_reportaze.aspx?c=A121010_221018_tec_reportaze_rjah ;ttp://technet.idnes.cz/metro-petriny-nejvetsi-jeskyne-v-praze-fc2- /tec_reportaze.aspx?c=A121010_221752_tec_reportaze_rjah ;ttp://technet.idnes.cz/metro-petriny-nejvetsi-jeskyne-v-praze-fc2- /tec_reportaze.aspx?c=A121010_221752_tec_reportaze_rja Informační linka letiště Václava Havla (ohledně letové špičky) ová korespondence s ing. Janem Šulcem (SŽDC) ohledně financovatelnosti tunelů na dráze Myšlenka naklápěcích souprav - _leti%C5%A1t%C4%9B_Ruzyn%C4%9B_-_Kladno#cite_note- investorem-9 _leti%C5%A1t%C4%9B_Ruzyn%C4%9B_-_Kladno#cite_note- investorem-9 Negrelliho viadukt - Vlakové linky S v historických souvislostech, Ropid, Praha, 2012 Dotace EU - doprava.html, doprava.htmlhttp://www.navrhniprojekt.cz/fondy-eu.html


Stáhnout ppt "Marek Wagner, Gymnázium Opatov. Současný stav Železniční spojení metropole s největším městem Středočeského kraje - Kladnem Denně přepraví 5 tisíc cestujících."

Podobné prezentace


Reklamy Google