Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA ELEKTROTECHNIKY A INFORMATIKY KATEDRA INFORMATIKY Vektorový animátor Diplomová práce 2009Karel.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA ELEKTROTECHNIKY A INFORMATIKY KATEDRA INFORMATIKY Vektorový animátor Diplomová práce 2009Karel."— Transkript prezentace:

1 VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA ELEKTROTECHNIKY A INFORMATIKY KATEDRA INFORMATIKY Vektorový animátor Diplomová práce 2009Karel Šuta

2 Osnova  Úvod   Analýza vlastností podobných animátorů.   Vlastnosti výsledného animátoru.   Možností použití knihoven a návrhových vzorů.   Balíky aplikace   Potenciální rozšíření  Závěrečné zhodnocení

3 Úvod   Cíl: analýza animátoru a prototypová aplikace.   Obsah práce:   Analýza vlastností podobných animátorů.   Analýza možností použití knihoven a návrhových vzorů.   Návrh aplikace – třídní a sekvenční diagram.   Potenciální rozšíření.   Popis průběhu vlastní animace.

4 Analýza vlastností podobných animátorů.  Analyzované animátory:  Microsoft PowerPoint verze 2007  Stickman 5  Zkoumané vlastnosti:  Jednoduchost tvorby.  Možnosti a variabilita animací.  Navázání animací.  Propojení objektů.

5 Vlastnosti výsledného animátoru.  Jednoduchost tvorby objektů.  Základní typy animací a jejich rozšiřitelnost.  Možnost navázání animací.  Možnost propojení objektů.  Uložení objektu nebo animace.

6 Možností použití knihoven a návrhových vzorů.  Knihovny:  XStream – serializace a deserializace do XML  Timing Framework – řízení animací  Návrhové vzory:  Command, Factory – řízení reakcí na události komponent  State – řízení stavu animátoru  Composite – skládání kreslených objektů do celků

7 Balíky aplikace  Rozdělení aplikace do několika částí:  Balík rules – Statické požadavky aplikace (ukládání, načítání, transformace objektů)  Balík animation – objekt animace, jeho chování  Balík listener – posluchači událostí  Balík object – kreslené objekty  Balík action – akce komponent a událostí  Balík state – stavy vizuálních komponent  Balík dlgMain – zobrazované komponenty aplikace

8 Potenciální rozšíření  Přidání vizuální komponenty.  Přidání kresleného objektu.  Přidání typu animace.  Přidání posluchače aplikace.  Úprava transformačního algoritmu.

9 Závěrečné zhodnocení Navrhl jsem aplikaci animačního programu vytvářejícího jednoduché animace. Tento program využívá návrhové vzory pro jeho zpřehlednění a zjednodušení jeho modifikace. Navrhl jsem aplikaci animačního programu vytvářejícího jednoduché animace. Tento program využívá návrhové vzory pro jeho zpřehlednění a zjednodušení jeho modifikace. Z této diplomové práce jsem si odnesl poznatky o problematice a funkci animátorů a možnosti použití návrhových vzorů pro implementaci programu. Z této diplomové práce jsem si odnesl poznatky o problematice a funkci animátorů a možnosti použití návrhových vzorů pro implementaci programu.


Stáhnout ppt "VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA ELEKTROTECHNIKY A INFORMATIKY KATEDRA INFORMATIKY Vektorový animátor Diplomová práce 2009Karel."

Podobné prezentace


Reklamy Google