Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5."— Transkript prezentace:

1 Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5

2

3

4

5

6 Jednou z podstatných a příznivých změn v oblasti rozměrů vozu ŠkodaOctavia, je zvětšení rozvoru proti stávajícímu modelu o 66 mm, což má za následek zvětšení prostoru pro cestující o 47 mm. Jednou z podstatných a příznivých změn v oblasti rozměrů vozu ŠkodaOctavia, je zvětšení rozvoru proti stávajícímu modelu o 66 mm, což má za následek zvětšení prostoru pro cestující o 47 mm. Rozměry vyznačené modře jsou rozměrové změny oproti vozu ŠkodaOctavia první generace.

7  Zavazadlový prostor 560 l  Objem palivové nádrže 55 l  Pohotovostní hmotnost kg  Užitečné zatížení vozu kg Maximální povolená hmotnost přívěsu:  Brzděný 1) kg  Nebrzděný 1) kg  Maximální povolené svislé zatížení koule tažného zařízení 75 kg *) Uvedené hodnoty představují rozsah hmotnosti, který je závislý na použitém agregátu a na mimořádné výbavě vozu.

8 Charakteristika karoserie Cílem konstrukčních prací na karoserii vozu: Cílem ŠkodaOctavia II bylo vytvořit karoserii zajišťující ještě vyšší bezpečnost, než tomu bylo u předchozího modelu. Pomocí moderních matematických výpočtů a modelů, byly optimalizovány profily karoserie, čímž byla stanovena nová měřítka v oblasti statické a dynamické tuhosti. Díky těmto poznatkům bylo dosaženo zvýšené tuhosti karoserie a zároveň došlo ke snížení její hmotnosti. Odlehčená karoserie se vyznačuje ještě větší propracovaností detailů, než u předchozího modelu. Tomu také odpovídá dosažení nižšího tzv. „koeficientu kvality“ konstrukce karoserie

9

10

11

12

13

14

15

16

17 Akustická signalizace začíná upozorňovat řidiče 160 cm od překážky a se zkracováním vzdálenosti se zkracuje interval mezi tónovými impulzy. Od vzdálenosti 30 cm (tzv. nebezpečná oblast) se ozývá nepřerušovaný tón. Akustická signalizace začíná upozorňovat řidiče 160 cm od překážky a se zkracováním vzdálenosti se zkracuje interval mezi tónovými impulzy. Od vzdálenosti 30 cm (tzv. nebezpečná oblast) se ozývá nepřerušovaný tón.

18

19


Stáhnout ppt "Autor prezentace : Jakub Skála, I1.A Odborný poradce: Ing. K. Vondrák (auto) Mgr. M. Tunturovová (IT) Spuštění tl. F5."

Podobné prezentace


Reklamy Google