Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308."— Transkript prezentace:

1 Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/

2 V ÝUKA OCH/BEP I  zahájení , ukončení  blokově (13.15 hod. – hod.)  účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení)  prezentace ze semináře v tištěné podobě  písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí)  zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe  zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová

3 V ÝUKA OCH/BEP II  zahájení , ukončení  blokově (13.15 hod. – hod.)  účast 100 % (absence ve výjimečných případech - lékařské potvrzení)  prezentace ze semináře v tištěné podobě  písemné přezkoušení z probraných témat po ukončení (z každého tématu 5 otázek, výběr ze 3 odpovědí)  zápočet s 5ti kredity po splnění kolokvia a ukončení praxe  zápočet uděluje Mgr. Petrželová nebo Ing. Zlámalová

4 Bez praxe do praxe I. (OCH/BEP I)  Komunikace se zaměstnavatelem ( )  Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání ( )  Praktická příprava na přijímací pohovor ( )  Základy ekonomie absolventa ( )  Orientace uchazeče v pracovně právní problematice ( ) Bez praxe do praxe II. (OCH/BEP II)  Efektivní komunikace u zaměstnavatele ( )  Základy marketingu zaměstnance ( )  Projektové řízení a práce v týmu ( )  Základy obchodní činnosti pro neobchodníky ( )  Pracovní čas zaměstnance ( )

5 Personální zajištění výuky • Ing. Radka Navrátilová (Komunikace se zaměstnavatelem) • Ing. Dagmar Zlámalová (Projektové řízení a práce v týmu) • Ing. Daniela Richterová (Základy ekonomie absolventa) • Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D. ( Základy marketingu zaměstnance, Základy obchodní činnosti pro neobchodníky) • Mgr. et Mgr. Jaroslava Ester Evangelu, Ph.D. (Praktická psychologie pro uchazeče o zaměstnání, Efektivní komunikace u zaměstnavatele) • PhDr. Maria Řičánková (Praktická příprava na přijímací pohovor, Pracovní čas zaměstnance) • Mgr. Dagmar Petrželová (Orientace uchazeče v pracovně právní problematice)

6  součástí obou předmětů BEP I i BEP II  povinná a minimálně v rozsahu 14ti dní (= 75 hodin BEZ přestávek na oběd)  u předmětů probíhajících v LS 2012/2013 do  zprostředkování osobně nebo prostřednictvím koordinátorek praxí (PřF) PRAXE

7  každý student si z připravené nabídky vybere zaměstnavatele, u kterého by chtěl praxi realizovat  konkrétní požadavky na místo praxe včetně preferovaného období zašlete spolu se strukturovaným životopisem na do  student si může sjednat praxi osobně, předem nutná konzultace místa a náplně praxe (stačí elektronicky na ZPROSTŘEDKOVÁNÍ PRAXE

8 Seznam zaměstnavatelů (Obory matematika a informatika)  Dopravní podnik města Olomouce, a. s. (matematika),  Geocentrum spol. s.r.o, Olomouc (informatika),  Kooperativa pojišťovna, a. s., Vienna Insurance Group (matematika),  SmartGIS s.r.o., Olomouc (informatika),  Krajská veterinární správa pro Ol kraj (informatika),  SwissCentrum software, s.r.o., Prostějov (informatika),  UniStudies s.r.o., Olomouc (informatika),  TESCO SW, a.s., Olomouc (informatika),

9 Seznam zaměstnavatelů (Obor fyzika)  VF, a. s., Černá Hora,  MEOPTA Optika, Přerov, Seznam zaměstnavatelů (Obor chemie)  Betulinines, Stříbrná Skalice,  CPN, s.r.o., Dolní Dobrouč,  FARMAK, a.s., Olomouce,  Koagulační laboratoř - Hemato-onkologická klinika, FN Olomouc,  RNDr. Martin Novák, biochemická laboratoř,  Středomoravská nemocniční a.s., Prostějov,  Synthesia, a.s., Pardubice,  Synthon s.r.o., Blansko,  Teva Czech Industries, s.r.o., Opava,  Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc,  Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc, klinicke-a-molekularni-patologie_48.htmlhttp://www.fnol.cz/ustav- klinicke-a-molekularni-patologie_48.html  Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě, pobočka Olomouc,

10 Seznam zaměstnavatelů (Obory biologie a ekologie)  IMALAB s.r.o., Zlín,  Nemocnice Valašské Meziříčí, a. s.,  Ústav lékařské genetiky a fetální medicíny FN a LF UP Olomouc,  Ústav klinické a molekulární patologie FN Olomouc,  Vlastivědné muzeum Jesenicka, p.o., Jeseník,  Výzkumný ústav pícninářský, Troubsko,

11 Seznam zaměstnavatelů (obor Vědy o zemi)  AISEC Czech Republic, pobočka Olomouc,  Geocentrum spol. s r.o., Olomouc,  SmartGIS s.r.o., Olomouc, Praxe pro studenty učitelských oborů  Arcibiskupské gymnázium v Kroměříži,  Gymnázium J. Wolkera Prostějov,  Gymnázium Jevíčko,  Gymnázium Otrokovice,  Gymnázium Šternberk,  Mendlovo gymnázium Opava,  Střední škola logistiky a chemie,  Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm,

12 NEZBYTNÉ FORMALITY K PRAXÍM  DOCHÁZKOVÝ LIST (osobně k vyzvednutí u koordinátorky nebo ke stažení na podminky po skončení praxe odevzdán v originále vyplněný a podepsaný studentem i konzultantem koordinátorce praxí; podminky  formuláře „HODNOCENÍ PRAXE STUDENTEM„ a formulář „HODNOCENÍ PRAXE KONZULTANTEM“ je nutné dodat (elektronicky nebo osobně) koordinátorce praxí po skončení praxe; na obou formulářích musí být uvedeno období praxe, které odpovídá období na docházkovém listě.

13  výdaje spojené s dopravou, ubytováním a stravováním během praxe budou studentům kompenzovány na základě sjednané Smlouvy o úhradě nákladů po ukončení praxe a předložení patřičných daňových dokladů (nutný krycí list k vyúčtování)  Cestovné: jízdenky z MHD (lze i časové, pokud se prokáže výhodnost oproti jednotlivým jízdenkám, bus, vlak)  Stravné: v hromadných stravovacích zařízeních, nutný daňový doklad, pokud stravování ve firemních jídelnách (zajistí koordinátorka praxí) je nutné si vyžádat souhrnný daňový doklad vystavený na studenta!), stravné nesmí překročit 120 Kč/den!  Ubytování: Kč/noc, daňový doklad vystavený na studenta, rezervace ubytování zajistí koordinátorka praxí K OMPENZACE VÝDAJŮ SPOJENÝCH S PRAXÍ

14 Neuznatelné výdaje spojené s praxí  výdaje za nákup potravin ze supermarketů, fast foodu apod.  výdaje za nákup alkoholických nápojů, kávy apod.  výdaje, které datumově a časově nekorespondují s obdobím praxe

15 Důležité kontakty Ing. Daniela Richterová Ing. Dagmar Mgr. Dagmar Bc. Pavla informace, formuláře, kontakty, zaměstnavatelé, reference studentů na uskutečněné

16 KDE NÁS NAJDETE? 6. podlaží, místnost č Děkanát PřF

17 Krásné Velikonoce 


Stáhnout ppt "Praktické dovednosti absolventa z praxe do praxe CZ.1.07/2.2.00/15.0308."

Podobné prezentace


Reklamy Google