Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ"— Transkript prezentace:

1 Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ
Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 6. prosince 2010 Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

2 Program: Úvod, aktuální informace k Individuálnímu projektu Jihomoravského kraje Pravidla dodržování publicity Informace o čerpání rozpočtu Vyhodnocení kontrolní činnosti RT Monitorovací indikátory Vyhodnocení kontrolní činnosti poradenské, konzultační a monitorovací firmy, společnosti VIA ALTA a.s. MF – nejčastější nedostatky zjištěné při kontrolách Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování Plán kontrolní činnosti na 1. pol. 2011 Dotazníkové šetření Různé adresáře webové stránky vyhodnocení evaluačních dotazníků Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

3 Aktuální informace k IP Jihomoravského kraje
1. Rekapitulace vývoje - Uplynuly více než 2 roky od zahájení realizace IP (k ) - Realizováno 9 nadlimitních VZ na zajištění 9 druhů vybraných sociálních služeb , uzavřeny smlouvy a zahájení financování celkem 72 sociálních služeb z prostředků IP od do a 1 VZ na zajištění na poskytování poradenských, konzultačních a monitorovacích služeb - Spolupráce s MF od - Nastavení kontrolní činnosti - kontroly realizované MF a členy RT - Vytvoření webových stránek projektu - Zpracování adresáře poskytovatelů 2009,2010 - Dotazníkové šetření spokojenosti uživatelů sociálních služeb 2. Přínos realizace IP - Ekonomická stabilita 71 poskytovatelů vybraných soc. služeb, pouze 1 poskytovatel(SBD) ukončil činnost - Zlepšení komunikace, semináře, konzultace osobní telefonické, dotazy přes webové stránky, snaha o řešení problémů průběžně, jak se vyskytnou Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

4 Aktuální informace k IP Jihomoravského kraje
3. Kontroly MPSV - Ve dnech 27. a proběhla kontrola MPSV ve spolupráci s firmou CENTAIR - Ve dnech 26. – byl proveden audit prvního období od zahájení realizace IP po MZ1 4. Příprava navazujícího projektu Inovativnost IP Plynulé navázání financování vybraných služeb sociální prevence od – Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

5 Pravidla dodržování publicity
poskytovatelé sociálních služeb jsou povinni dodržovat pravidla obsažená v Manuálu pro publicitu OP LZZ poskytovatelé sociálních služeb jsou povinni zejména dodržovat povinné minimum publicity OP LZZ poskytovatelé sociálních služeb smějí používat vlastní loga pouze za podmínek uvedených v Manuálu pro publicitu OP LZZ výdaje poskytovatelů sociálních služeb v rámci projektu jsou způsobilými pouze za podmínky dodržení pravidel obsažených v Manuálu pro publicitu OP LZZ poskytovatelé sociálních služeb jsou povinni při všech formách propagace uvádět skutečnost, že projekt je spolufinancován z ESF prostřednictvím OP LZZ a SR ČR Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

6 Povinné minimum publicity OP LZZ
a) logo Evropského sociálního fondu b) text „Evropský sociální fond“ c) vlajka Evropské unie a text „Evropská unie“ d) logo Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost e) text „Podporujeme vaši budoucnost“ f) odkaz na webové stránky Při uvádění povinného minima publicity OP LZZ je nutné dodržovat barevnost a řazení log. Loga nesmějí být žádným způsobem deformována. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

7 Kontrola publicity kontrola dodržování pravidel publicity je nedílnou součástí kontrol ze strany společnosti VIA ALTA a.s. i realizačního týmu projektu - pravidelně jsou při kontrolách shledávány dílčí nedostatky - nejčastější nedostatky: a) úplná absence povinného minima publicity b) deformovaná loga, nečitelný text c) barevné provedení při černobílém tisku d) označení tištěných materiálů samolepkou e) neuvedení povinného minima publicity v horní části a na přední straně tištěných materiálů v případě uvedení vlastního loga Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

8 Pravidla dodržování publicity
výjimku z povinného minima publicity OP LZZ tvoří materiály, na které nelze loga z technických důvodů vložit tištěné materiály (zejména smlouvy, pracovněprávní dokumentace, prezenční listiny atd.) musí být označeny všemi prvky povinného minima publicity OP LZZ na přední straně tištěných materiálů povinným minimem publicity OP LZZ není potřeba označovat tištěné materiály vzniklé před , pokud nevznikly v souvislosti s realizací projektu nedodržení Manuálu pro publicitu OP LZZ je závažným porušením uzavřené smlouvy s Jihomoravským krajem Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

9 Uvádění log poskytovatelů
Pro možnost uvedení log poskytovatelů sociálních služeb musí být dodrženy následující podmínky: a) dodržení povinného minima publicity OP LZZ b) povinné minimum publicity OP LZZ musí být na tištěných materiálech vždy v horní části a minimálně na přední straně těchto materiálů c) povinné minimum publicity OP LZZ musí být všude tam, kde bude použito logo poskytovatele sociálních služeb d) logo poskytovatele sociálních služeb může být použito u tištěných materiálů pouze v dolní části materiálu a nesmí být větší než loga povinného minima publicity OP LZZ e) logo poskytovatele sociálních služeb se nesmí používat na propagačních předmětech Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

10 Publicita – shrnutí Je nutné dodržovat pravidla obsažená v Manuálu pro publicitu OP LZZ. V případě jejich nedodržení se jedná o nezpůsobilý výdaj. Správné uvedení povinného minima publicity OP LZZ je základním kritériem způsobilosti výdajů. Vlastní loga lze uvádět jen při dodržení stanovených podmínek. Chybné uvedení povinného minima publicity OP LZZ má stejné následky jako úplná absence povinného minima publicity OP LZZ. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

11 Informace o čerpání rozpočtu
Do realizace projektu je zapojeno celkem 40 poskytovatelů, kteří zajišťují vybrané sociální služby spolu se svými subdodavateli (31). Dosud byly poskytovatelům proplaceny výdaje za realizované služby roku 2009 a 2010 a poskytnuty zálohové platby takto: leden – březen 2009: 24, ,20 Kč duben – červen 2009: 40, ,89 Kč (zúčtována 3. zál. faktura) červenec – září 2009: 40, ,60 Kč říjen – prosinec 2009: 50, ,29 Kč leden – březen 2010: , ,62 Kč duben – červen 2010: 43, ,15 Kč červenec – září 2010: 45, ,85 Kč celkem: , ,60 Kč zálohová faktura 1: 28, ,00 Kč zálohová faktura 2: 14, ,00 Kč zálohová faktura 3: 24, ,00 Kč (zúčtovaná ve 2. čtvrtletí) zálohová faktura 4: 28, ,00 Kč celkem: 95, ,00 Kč zálohy dosud nezúčtované: 71, ,00 Kč Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

12 Informace o čerpání rozpočtu
Za období od zahájení realizace projektu do bylo poskytovatelům vybraných sociálních služeb proplaceno celkem 352, ,60 Kč. Procentuální čerpání podle druhů vybraných sociálních služeb: Azylové domy: , ,93 Kč 60,95 % Domy na půl cesty: , ,07 Kč 62,56 % Intervenční centra: , ,80 Kč 61,79 % Nízkoprahová denní centra: , ,61 Kč 62,83 % Nízkoprahová zař. pro děti a mládež: , ,79 Kč 57,05 % SAS RsD: , ,67 Kč 62,52 % STD: , ,00 Kč 63,81 % Terénní programy: , ,07 Kč 56,13 % Sociální rehabilitace: , ,66 Kč 64,34 % Celková částka: , ,00 Kč Vyčerpáno: , ,60 Kč 61,76% Poskytovatelé předložili 7 monitorovacích zpráv za jednotlivá čtvrtletí roku 2009 a 2010, na MPSV bylo realizačním týmem ve spolupráci s firmou VIA – ALTA vypracováno 8 monitorovacích zpráv a žádostí o platbu. Za dobu realizace projektu byla vyčerpána částka celkem 355, ,20 Kč. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

13 Informace o čerpání rozpočtu
Závěr projektu: vyúčtování energií a služeb poskytovaných zálohově – domluvit předem s poskytovatelem služby termín vyúčtování za rok 2011 - mzdové prostředky za 12/2011 včetně odvodů a výplat vyúčtování všech dosud nezúčtovaných záloh při fakturaci na JMK (případně už v období 7-9/2011) Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

14 Vyhodnocení kontrolní činnosti RT
Plán kontrol RT pro rok 2010 splněn ( jedna kontrola, byla přesunuta na měsíc prosinec) Nejčastěji zjištěné skutečnosti: - publicita - na webových stránkách není uváděna textová informace o spolufinancování služby v rámci IP JMK z finančních prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ a státního rozpočtu ČR, publicita – loga nesmí obsahovat logo MPSV nájemní smlouvy – nerespektování metodiky způsobilých výdajů při uplatnění výdajů plynoucích z nájemní smlouvy, nesoulad obsahu nájemní smlouvy a vykazovaných skutečností nesoulad údajů v registraci a údajů vykazovaných v MZ (kapacita, pers.zabezpečení…) - evidence cestovních příkazů u SC (vnitřní směrnice organizace), evidence cenin účelnost a hospodárnost vynakládaných prostředků mzdové výdaje (nesoulad počtu vykázaných hodin v pracovním výkazu a v tabulce Rozpis mzdových nákladů) Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

15 Monitorovací indikátory
Kapacitu v IP vykazujeme a sledujeme třemi rozdílnými způsoby: - kapacita pro stanovení monitorovacího indikátoru – uvádí se pouze prvokontakty za celý projekt – podpořená osoba se za celý projekt vykazuje pouze 1x (údaje se v každé monitorovací zprávě načítají od začátku projektu, osoby se v projektu nemohou opakovat) - kapacita pro kontrolu plnění smlouvy – vychází ze zadávací dokumentace, uvádí se prvokontakty v příslušném roce – podpořená osoba se za jeden rok vykazuje pouze 1x (údaje se v každé monitorovací zprávě u údaje příslušného roku načítají od začátku každého roku, osoby se v daném roce nemohou opakovat, osoby se mohou opakovat v následujícím roce) - kapacita ve velké kapacitní tabulce – skutečně podpořené osoby za dané čtvrtletí – vykazují se kontakty, intervence atd. dle skutečnosti – podpořené osoby se mohou v každém čtvrtletí opakovat bez ohledu na to, zda už v minulém čtvrtletí byly vykázány či nikoli Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

16 Vyhodnocení kontrolní činnosti poradenské, konzultační a monitorovací firmy, společnosti VIA ALTA a.s.– nejčastější nedostatky zjištěné při kontrolách Kontroly obecně Kontroly probíhají na základě harmonogramu zpracovaného poradenskou, konzultační a monitorovací firmou, odsouhlaseného realizačním týmem Jihomoravského kraje. Harmonogramy jsou plánovány na období půl roku, tedy I. pololetí a II. pololetí daného roku. Plán kontrol na jednotlivá pololetí byl zveřejněn na stránkách ipjmk.cz, takto bylo ve valné většině případů předcházeno případným problémům s termíny kontrol ze strany subdodavatelů i poskytovatelů. Ve sledovaném období, tj. od do bylo provedeno celkem 40 kontrol. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

17 Vyhodnocení kontrolní činnosti poradenské, konzultační a monitorovací firmy, společnosti VIA ALTA a.s.– nejčastější nedostatky zjištěné při kontrolách Problémy vyskytující se při kontrolách nejzávažnější a nejčastější problém vyskytuje uplatňování mzdových nákladů pracovníků v přímé péči, resp. spadající pod zákon o sociálních službách, kteří nejsou uvedení v personálním zabezpečení služby, jež je součástí registrace - problémy s dodržováním požadavků standardů sociálních služeb - nejčastěji prokazatelné neseznámení s provozním řádem, s možnosti podat stížnost apod. - efektivita výdajů - velice často jsou nalezeny výdaje, které nedodržují principy hospodárnosti, účelnosti a efektivnosti - označení „prvotních“ účetních dokladů razítkem IP Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

18 Vyhodnocení kontrolní činnosti poradenské, konzultační a monitorovací firmy, společnosti VIA ALTA a.s.– nejčastější nedostatky zjištěné při kontrolách Problémy vyskytující se při kontrolách V rámci prováděných kontrol také často dojde ke zjištění drobných nedostatků, které je možno odstranit okamžitě (např. umístění log povinného minima publicity na nástěnky pro klienty). V těchto případech nejsou tyto drobné nedostatky zaznamenávány v Protokolu o výsledku veřejnosprávní kontroly na místě, nýbrž dojde v rámci kontroly k nápravě těchto nedostatků. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

19 Vyhodnocení kontrolní činnosti poradenské, konzultační a monitorovací firmy, společnosti VIA ALTA a.s.– nejčastější nedostatky zjištěné při kontrolách Souhrnem Ve sledovaném období proběhlo celkem 40 kontrol (z toho 9 AD, 2 NDC, 4 NZDM, 8 SAS, 3 STD a 14 SR). Z celkového počtu 40 kontrol pouze 13 poskytovatelů (z toho 8 poskytovatelů a 5 subdodavatelů) respektovalo povinnosti plynoucí ze smluvního vztahu s JMK. U ostatních 27 poskytovatelů (z toho 2 poskytovatelé a 25 subdodavatelů) byly zjištěny skutečnosti vedoucí ke stanovení opatření k nápravě ve smyslu §18 odst. 1 zákona č. 320/2001 Sb., O finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

20 Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování
Monitorovací zprávy obecně Povinnost stanovená smluvním vztahem mezi poskytovatelem a Jihomoravským krajem Součástí monitorovací zprávy je textová část, velká kapacitní tabulka, soupiska účetních dokladů, kopie účetních dokladů nad 10 tis. Kč, rozpis mzdových nákladů a čestné prohlášení Monitorovací zpráva je předkládána ve stanoveném termínu a to na CD nosiči a em Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

21 Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování
Problémy vyskytující se v MZ Nepředložení ve stanovené formě, tj. em a na CD Neaktuální formuláře Deformovaná loga na formulářích Opakovaně chybně vykazovaná data ve velké kapacitní tabulce (IČ JMK, číslo registrace aj.) Opomenutí přiložení povinných součástí MZ Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

22 Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování
Problémy vyskytující se v MZ Chybně vykazované monitorovací indikátory, chybné součty indikátorů Nárokování nezpůsobilých výdajů Nepopsání diskutabilních výdajů v textové část MZ Úprava či vymazání vzorců nastavených ve formulářích Rozdílné datum úhrady mezd v soupisce a v rozpisech mzdových nákladů Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

23 Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování
Problémy vyskytující se v MZ - U výdajů předchozích monitorovacích období chybí čestné prohlášení - Rozdílná částka na soupisce účetních dokladů a ve velké kapacitní tabulce - Chybí razítka na kopiích účetních dokladů Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

24 Monitorovací zprávy, problémy a nedostatky při jejich zpracování
DĚKUJI ZA POZORNOST VIA ALTA a.s. Tereza Samešová tel: Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

25 Plán kontrolní činnosti na 1. pol. 2011
Na webové stránky byl umístěn plán kontrolní činnosti na 1. pol RT i MF. Realizační tým provede kontroly u těchto subjektů: Leden 2011  Armáda spásy v ČR  ( D/484 ) Diecézní charita Brno  ( SBD ) - Nízkoprahová denní centra Třída Kpt. Jaroše 9, Bratislavská 775/58 Brno  Brno-střed, Zábrdovice   Brno Březen 2011  Spondea při ČK Brno, o.p.s.  ( D/482 )  -  Intervenční centrum Sýpka 25,   Brno Květen 2011   Občanské sdružení Krok  ( D/495 ) - Sociálně aktivizační služby  pro rodiny s dětmi  tř. Komenského 2124/88,   Kyjov Monitorovací firma provede 20 kontrol u dodavatelů.   Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

26 2010, kdy jim byly elektronicky zaslány dotazníky pro sociální služby,
Dotazníkové šetření Úvodní informace Poskytovatelé byli s žádostí o součinnost požádáni začátkem měsíce října 2010, kdy jim byly elektronicky zaslány dotazníky pro sociální služby, které v rámci individuální projektu poskytují. Dotazníky však byly k dispozici bezprostředně po odsouhlasení jejich zrevidované verze realizačním týmem Jihomoravského kraje, které proběhlo v měsíci dubnu 2010 Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

27 Dotazníkové šetření Rozsah kontroly
Kontrola kvality poskytovaných sociálních služeb byla provedena dle požadavků objednatele u těchto sociálních služeb: Sociální služba „Azylové domy“ Sociální služba „Domy na půli cesty“ Sociální služba „Intervenční centrum“ Sociální služba „Nízkoprahová denní centra“ Sociální služba „Nízkoprahová zařízení pro děti a mládež“ Sociální služba „Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi“ Sociální služba „Sociálně terapeutické dílny“ Sociální služba „Sociální rehabilitace“ Sociální služba „Terénní programy“ Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

28 Dotazníkové šetření Dotazník
Na základě četných podnětů poskytovatelů sociálních služeb byl dotazník využívaný při dotazníkovém šetření v roce 2009 upraven. Důvodem bylo především nepřizpůsobení dotazů cílovým skupinám. Relevantní podněty poskytovatelů sociálních služeb byly do dotazníků zapracovány, což má za následek odlišnost dotazníků v závislosti na poskytované sociální službě. Po odsouhlasení jednotlivých dotazníků realizačním týmem Jihomoravského kraje byly tyto odeslány poskytovatelům s žádosti o pomoc při zajištění jejich dostatečného počtu. Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

29 Vyhodnocení dotazníkového šetření
Dotazníkové šetření Vyhodnocení dotazníkového šetření Výsledky dotazníkového šetření budou uveřejněny do konce měsíce února 2011 na Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

30 Různé Adresáře – byla vydána druhá verze Adresáře vybraných služeb sociální prevence. webové stránky - zveřejnění odkazu na webové stránky projektu vzájemná podpora návštěvnosti webových stránek potvrdit vložení odkazu na aktivace Vašeho odkazu na portálu sociálních služeb Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

31 Různé vyhodnocení evaluačních dotazníků
Semináře konaného se zúčastnilo 64 zástupců pozvaných dodavatelů a subdodavatelů. Evaluační dotazníky odevzdalo 52, což je 81,25 % ze všech zúčastněných. Slovní dotazy a připomínky: Méně podstatné informace zaslat em Dřívější informování o konání semináře Bagety z čerstvých surovin Dotazy k jednotlivým tématům ihned po příspěvku Některé informace více do hloubky (2x) Prezentace zaslána dopředu (4x) Někteří účastníci (poskytovatelé) by nemuseli vznášet tak pitomé dotazy Příspěvky by měly být konstruktivní, ne rozvleklé bez informačních hodnot Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

32 Různé Náměty na příští semináře:
vyhodnocení evaluačních dotazníků Náměty na příští semináře: Neuznatelné náklady – upozornění na úskalí, Výstupy z kontrolní činnosti (upozornit kde hrozní nejčastěji pochybení) Jak probíhá kontrola, do čeho může a do čeho nemůže nahlédnout MZ (2x) – jaké byly chyby Problém dovolených (4x) Ujednocení vykazování (měly by být podávány přesné informace) Monitorovací indikátory (pojmy prvokontakty a podpořené osoby v rámci vykazování ve čtvrtletních MZ - (2x) Vyplňování velkokapacitní tabulky Udržitelnost projektu, co s nevyčerpaným rozpočtem? Způsob jak opravovat případné chyby ve výkazech Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

33 vyhodnocení evaluačních dotazníků
Různé vyhodnocení evaluačních dotazníků Kladné hodnocení : Webové stránky – velmi pěkné (2x) Propagační předměty – dárky dodavatelům a SBD Adresáře – pěkné Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.

34 Přeji krásné prožití vánočních svátků
Děkuji za pozornost Přeji krásné prožití vánočních svátků Tento projekt je financován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu České republiky.


Stáhnout ppt "Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ"

Podobné prezentace


Reklamy Google