Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Webová aplikace IS KP14+ Mgr. Lukáš Frolík 13. června 2017.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Webová aplikace IS KP14+ Mgr. Lukáš Frolík 13. června 2017."— Transkript prezentace:

1 Webová aplikace IS KP14+ Mgr. Lukáš Frolík 13. června 2017

2 Portál IS KP14+ Webová aplikace pro žadatele o podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF) v období

3 Registrace do portálu IS KP14+
Pro přístup do portálu IS KP14+ je nutné provést registraci přes tlačítko „Registrace“ na úvodní obrazovce. Po vyplnění registračních údajů, klikne uživatel na tlačítko „Odeslat registrační údaje“. Po odeslání registračních údajů systém zašle na zadané telefonní číslo SMS s aktivačním klíčem a zobrazí v registračním formuláři nové pole „Aktivační klíč“. Po vytvoření uživatelského účtu bude uživateli zaslán nový s uživatelským jménem. Uživatelské jméno – vygenerováno systémem a zasláno uživateli v u. Heslo – zadáno při registraci. V případe, že uživatel zapomene heslo, klikne na odkaz „Zapomenuté heslo?“.

4 Podání všech úloh je pouze elektronické prostřednictvím IS KP14+ !!!
Portál IS KP14+ Prostřednictvím IS KP14+ probíhá podání úloh: žádost o podporu žádost o platbu – průběžná, závěrečná zprávy o realizaci - průběžná, závěrečná (ZoR se v IS KP14+ zobrazí po schválení právního aktu, depeše s upozorněním na blížící se termín podání) Žádost o přezkum rozhodnutí žádosti o změnu - ze strany příjemce i ze strany CRR (ŘO) zprávy o udržitelnosti projektu - za každý rok - průběžná, závěrečná veškerá komunikace mezi žadatelem a CRR – formou depeší - Informace o stavu projektu (včetně výsledků hodnocení projektu) se žadatel/příjemce dozví pouze přes MS2014+. - Dokument Rozhodnutí o poskytnutí dotace včetně podmínek bude příjemci zpřístupněn taktéž pouze přes MS2014+. Podání všech úloh je pouze elektronické prostřednictvím IS KP14+ !!!

5 HW a SW požadavky Doporučujeme nejnovější verzi prohlížeče Internet Explorer, tj. aktuálně verze 11. K podepsání úloh je vyžadován kvalifikovaný elektronický podpis. Vyzkoušet lze: Je nutné mít na počítači nainstalovanou aplikaci MS Silverlight a balíček TescoSW Elevated TrustTool, který slouží pro přístup k podpisovým certifikátům - naleznete v MS2014+ na záložce HW a SW požadavky. Certifikát musí být vydaný akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb dle zákona č. 297/2016 Sb. Zákon o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, tzn. musí být vydaný některou z podporovaných certifikačních autorit (Postsignum, I.CA, eIdentity). Problémy s certifikátem od ČP: Certifikát si zajišťují a obnovují uživatelé MS2014+ na vlastní náklady u akreditovaného poskytovatele. Platnost certifikátu ještě min. 3 dny po podpisu! Na záložce „FAQ“ (podzáložka „FAQ elektronický podpis“) jsou k dispozici principy práce s certifikáty

6 Základní ovládání portálu IS KP14+, Formuláře
Formuláře a jejich prvky Aplikace „komunikuje“ s uživatelem prostřednictvím formulářů, uživatel může mít otevřen pouze jeden formulář. K danému formuláři se pak vztahují příslušné nabídky menu. Formulář může obsahovat dva základní prvky: Seznam – tabulka s několika sloupci obsahující seznam záznamů, Detail – jednotlivá pole, tlačítka s funkcemi.

7 Postup pro vyplnění projektu do IROP
Po přihlášení klikněte na tlačítko Žadatel Pak zvolte možnost Nová žádost Zvolte operační program – 06 – IROP Vyberte ze seznamu otevřených výzev

8 Vyplnění projektové žádosti
Projektovou žádost je nutno vyplňovat postupně od horních záložek k poslední záložce Podpis žádosti, Důvod: jednotlivé záložky spolu souvisí a mají mezi sebou vazby např. Specifický cíl na indikátory, kategorie intervencí Právní forma žadatele (a někdy velikost podniku) na rozpad financování Rozpočet na Přehled zdrojů financování a na záložku finanční plán Subjekty projektu na vyplnění dodavatelů k veřejným zakázkám Záložka Projekt obsahuje Doplňkové informace (např. realizace zadávacích řízení, CBA, veřejná podpora) Záložka Podpis žádosti se zviditelní až po provedení finalizace projektové žádosti

9 Elektronické podání žádosti o podporu
Při zpracování Žádosti o podporu jsou umožněny dva typy podání (záložka Identifikace operace): Automatické podání - žádost je odeslána automaticky po podpisu signatářem (případně posledním signatářem), Ruční podání – žádost je odeslána na CRR až na základě aktivní volby žadatele (nutno tedy kliknout na tlačítko Podat) po podpisu Žádosti o podporu (POZOR - po podepsání a před odesláním nelze žádost storno finalizovat). Zkontrolovat stav projektu! na záložce Identifikace operace

10 IS KP14+ Role (I.) Záložka Přístup k projektu slouží k přidělení/odebrání rolí v rámci dané žádosti o podporu konkrétním uživatelům. Role Správce přístupů přidělena automaticky zakladateli projektové žádosti, pouze s touto rolí lze přidávat/odebírat další uživatele. Pozor!!! Žadatel by měl vždy přístup do MS2014+ s rolí správce přístupů. Měnit osobu správce přístupů z pozice ŘO ani CRR není technicky možné. Role Čtenář – projektová žádost zobrazena k náhledu Role Editor – možnost zápisu změn v projektové žádosti Role Signatář projektu: – umožňuje podepisovat předem definované úkony v dané žádosti, provádí odvolání žádosti, storno finalizace, podepisuje žádost o přezkum – musí být alespoň jeden signatář, pokud jich je více, podepisují dle předem daného pořadí. Nasdílený projekt je nutné přijmout/odmítnout - jen u signatáře probíhá přijetí automaticky.

11 IS KP14+ Role (II.) Na projektu mohou figurovat až dva uživatelé s rolí Správce přístupů (zakladatel projektu a „zástupce“). Role Zmocněnec – signatář (zmocnitel) může k podpisu v systému pověřit podepsáním vybraných úloh zmocněnce. Zmocněncem může být jakýkoli z uživatelů, který je tzv. správcem projektu, tedy má v rámci projektu přidělené role (správce přístupů /editor / čtenář). Role při tvorbě CBA – ten, kdo zakládá je správce přístupů, nemá zástupce

12 Plná moc (I.) Projekt musí být elektronicky podepsán signatářem tj. statutárním zástupcem nebo zmocněncem = osobou pověřenou na základě plné moci. Pokud je statutární zástupce registrovaným uživatelem v IS KP14+ a má zřízen kvalifikovaný elektronický podpis a je uveden na záložce Přístup k projektu jako signatář pak vloží podpis po finalizaci projektové žádosti na záložce Podpis žádosti (zcela dole v levém menu). Pokud statutární zástupce není registrován v IS KP14+ pak projekt podepisuje zmocněnec a je nutno uživatelem s rolí Správce přístupů: 1) Zmocněnec je uveden na záložce Přístup k projektu (většinou má roli editor či správce přístupů).

13 Plná moc (II.) 2) Na záložce Přístup k projektu stiskněte tlačítko Nový záznam. V založeném záznamu se označí možnost Signatář bez registrace v IS KP14+. Vyplní se datum narození a jméno. Záznam se uloží. V tabulce Správci projektu zobrazí záznam, který má zelenou fajfku ve sloupci Signatář bez registrace v IS KP14+. 3) V datové oblasti Plné moci se založí záznam nové plné moci - vyplní se typ plné moci: papírová, zmocněnec (výběr z číselníku), datum platnosti plné moci, v poli Zmocnitel neregistrovaný v IS KP14+ vybereme (kliknutím na čtvereček vedle šedivého pole) jméno statutárního zástupce. Soubor naskenované plné moci vložíme přes tlačítko Připojit. Nutno vybrat předmět zmocnění (tlačítko zcela dole) - pro jaké dokumenty má zmocněnec právo podepisovat . Po výběru záznam uložte. Pak kliknutím na ikonu pečetě u plné moci vložíme elektronický podpis. Elektronický podpis v tomto případě přikládá zmocněnec. Na záložce Subjekty je možno vložit subjekt typu Zástupce žadatele V případě, že žadatel dá plnou moc/pověření k podepisování úloh jiné osobě, a na záložce Osoby subjektu vyplňte identifikační a kontaktní údaje všech osob k podepisování jednotlivých úloh.

14 Komunikace prostřednictvím IS KP14+ , notifikace
Informace o stavu projektu včetně výsledků hodnocení se žadatel/příjemce dozví pouze přes IS KP14+. I právní akt Rozhodnutí o poskytnutí dotace včetně podmínek bude příjemci zpřístupněn jen v IS KP14+. V IS KP14+ doporučujeme využít notifikací, které upozorní uživatele např. na změnu stavu projektu, přijatou depeši a další události. Nastavení proveďte záložce v Profilu uživatele – Kontaktní údaje. Vložte svůj pracovní či mobilní telefon popř. oba záznamy. Zatrhněte checkbox Platnost a záznam uložte.

15 Přijaté depeše Přijaté depeše se zobrazují ihned po přihlášení na nástěnce. Na systémové depeše neodpovídejte! Pokud přijde depeše, která se vztahuje ke konkrétnímu projektu, pak přijde kromě nástěnky uživatele také přímo na projekt (objekt). V levém menu je možno zkontrolovat všechny příchozí depeše, či je možno vytvořit novou depeši. Nová depeše odesílaná z projektu přijde z IS KP14+ do systému CSSF14+ manažerovi projektu.

16 Vyplnění eCBA v ISKP14+ (I.)
Modul CBA se nachází uvnitř modulu Žadatel Čtyřmi kliknutími vytvořte nový formulář CBA do konkrétní výzvy (body 1-4 na printsceenech) Vyplňte název CBA a referenční období Zatrhněte křížkem (ANO/NE) pole veřejná podpora Záznam uložte

17 Vyplnění eCBA v ISKP14+ (II.)
Po uložení záznamu je nutné vyplňovat další pole a záložky na CBA dle příručky (Příloha č.17 k Obecným pravidlům) Pro umožnění editace záložek je nutno použít tlačítko na základní obrazovce Proveď změnu

18 Vyplnění eCBA v ISKP14+ (III.)
Vždy vyplňujeme jen přes tlačítko Editovat vše. Pokud není – pak jsou to automaticky načítané hodnoty. Diskontované hodnoty se vyplňují automaticky Vyplňte záložku Investice a Zdroje (Celkové investiční náklady jsou všechny náklady projektu – způsobilé, nezpůsobilé, investiční i neinvestiční) Nutno navázat eCBA na projekt (na záložce Základní informace) Načtěte celkové způsobilé výdaje projektu – tlačítkem Data z projektu Po vyplnění analýzy zkontrolujte výsledky na záložce Návratnost investic pro FA – posuzuje se jen čistá současná hodnota v rámci návratnosti investice pro FA.

19 Dotazy a problémy z praxe
Otestování elektronického podpisu – možno na adrese: pozor 3 dny před vypršením platnosti certifikátu, depeše se považuje za doručenou dnem odeslání, nikoli dnem přečtení (možnost notifikace na či sms), nelze provést rozpad: příjmy, veřejná podpora, umístění, subjekt x velikost podniku, finalizace x storno finalizace (role signatáře a zmocněnce) pozastavená výzva, záložka Přístup k projektu a Plná moc je editovatelná pro uživatele s rolí Správce přístupů i po zaregistrování projektu, podepsat projektovou žádost je možné až po vygenerování tiskové sestavy – trvá i několik minut.

20 Co Vám může pomoci při vyplnění IS KP14+ ?
Specifická pravidla pro žadatele a příjemce k jednotlivým výzvám (příloha č. 1): Postup pro podání žádosti o podporu v MS2014+ II. Obecná pravidla pro žadatele a příjemce (přílohy): Postup pro zpracování CBA v MS2014+ Postup zadávání žádosti o změnu v MS2014+ Postup podání žádosti o přezkum hodnocení v MS2014+ Případné chyby v systému zasílat kontaktním osobám Centra v jednotlivých krajích , ) - doložit Print Screen chybové hlášky při kontrole na dané záložce, kde se chyba vyskytuje! V nepřítomnosti na administrátora MS2014+ z jiného kraje – viz kontakty IROP:

21 Žádosti o změnu (ŽoZ) Změny iniciované žadatelem
Žadatel má povinnost oznámit změny, které v projektu nastanou v době mezi podáním žádosti o podporu a ukončením udržitelnosti projektu Neplánované změny je příjemce povinen ohlásit neprodleně, jakmile nastanou. Změny, které mají vliv na plnění PA a Podmínek musí být ohlášeny před vlastní realizací ŽoZ, které nemají vliv na plnění PA/ŘD a Podmínek, příjemce podá před podáním nejbližší ZoR projektu nebo ZoU projektu za období, ve kterém změna nastala. Změny iniciované žadatelem Zjištění formální chyby Změny v projektu v zájmu příjemce Změny iniciované Centrem/ŘO IROP

22 Žádosti o změnu ze strany žadatele
Postup popsán v kap. 16 Změny v projektu Obecných pravidel pro žadatele a příjemce a příloze č. 18 – Postup zadávání změn v MS2014+ Změnové řízení může být žadatelem zahájeno: před schválením právního aktu - změny na žádosti o podporu po schválení právního aktu - může vyvolat změnu právního aktu v době udržitelnosti projektu Pokud před ukončením etapy žadatel zjistí, že nevyčerpal všechny finanční prostředky původně do této žádosti o platbu plánované – tedy jeho žádost o platbu bude nižší než částka na příslušném řádku finančního plánu, je nutné, aby podal žádost o změnu – převod finanční prostředků do dalších etap. Pokud se tak nestane, bude mu o nevyčerpanou částku žádosti o platbu snížena částka celkových způsobilých výdajů projektu ze strany řídícího orgánu IROP. Žádost o změnu je nutno podat před založením žádosti o platbu!

23 Založení žádosti o změnu – žadatel/příjemce
1. Postup Otevřete si projekt z „Moje žádosti“ a stiskněte „Žádost o změnu“ Klikněte na „Vytvořit žádost o změnu“ Vytvořený záznam ŽoZ ve stavu „Rozpracovaná“ rozklikněte 2. 3.

24 Žádost o změnu a odůvodnění
V žádosti o změnu přejděte na záložku „Žádost o změnu“, kde vyplňte pole „Odůvodnění ŽOZ“. Datum účinnosti změny - NEVYPLŇUJTE Typ závažnosti změny Vyplní se automaticky podle obrazovek zvolených přes tlačítko „Výběr obrazovek pro vykázání změn“, je možné jej upravit dle Obecných pravidel - kapitola 16. Je nutné vybrat vždy minimálně jednu obrazovku. Odůvodnění ŽoZ Vyplňte podrobný popis čeho se změna/změny týkají, tisková sestava pro kontrolu nenačítá všechny data.

25 Výběr obrazovek do ŽoZ V levém menu (uvnitř ŽoZ) přejděte na záložku Žádost o změnu Klikněte na tlačítko Výběr obrazovek pro vykázání změn (raději více než méně) Vyberte potřebné obrazovky u kterých potřebujete oznámit či navrhnout změnu – fajfka ve čtverečku vpravo vedle názvu obrazovky a klikněte na tlačítku Spustit Pro odebrání obrazovky je nutné na záložce Obrazovky žádosti o změnu vybrat obrazovku a stisknout Smazat záznam Po podání ŽoZ není možné doplnit další obrazovky ! Provázané obrazovky je nutné vždy zpřístupnit „nadřízenou“ a „podřízenou obrazovku“ (např. veřejné zakázky + přílohy k VZ nebo subjekty projektu + účet subjektu)

26 Provázané obrazovky ŽoZ
Je nutné zpřístupnit „nadřízenou“ a „podřízenou“ obrazovku a vždy nejprve provést změnu (alespoň formální) na „nadřízené“ záložce, teprve poté se zpřístupní „podřízená“ záložka - tlačítko „Vykázat změnu“ nebo „Nový záznam“. Typ změny Výběr obrazovek k editaci Doplnění příloh k veřejným zakázkám Veřejné zakázky, Přílohy k VZ Úprava veřejné zakázky - smlouva, dodavatel, přílohy Veřejné zakázky, Subjekty projektu, Hodnocení a odvolání, Údaje o smlouvě/dodatku, Přílohy k VZ Změna finančních dat/změna počtu etap Etapy, Rozpočet, Přehled zdrojů financování, Finanční plán Navázání etapy na finanční plán Změna harmonogramu realizace projektu Projekt, Etapy, Rozpočet, Přehled zdrojů financování, Finanční plán, Indikátory Změna/doplnění účtu žadatele/zřizovatele Subjekty projektu, Účty subjektu Změna statutárního zástupce Subjekty projektu, Osoby subjektu, Dokumenty Doplnění veřejné podpory Subjekty projektu, Veřejná podpora Doložení příloh (stavební povolení, apod.) Dokumenty (NE !!! Dokumenty k ŽoZ) POZOR !!! Přílohy k žádostem o změnu dokládejte na záložku „Dokumenty“, kterou si musíte vybrat přes tlačítko „Výběr obrazovek pro vykázání změn“ (nikoli na záložku „Dokumenty pro ŽoZ“).

27 Provedení změny datových položek

28 Vytváření nových záznamů
Na příslušné záložce vyplníte položky pod tlačítkem „Nový záznam“ POZOR!!! V případě provázaných obrazovek je nutné nejprve provést změnu (alespoň formální) na „nadřízené“ záložce, teprve poté se na „podřízené“ záložce zpřístupní tlačítko „Nový záznam“.

29 Úprava původních záznamů
V případě, že chcete provést úpravu/doplnění již existujících záznamů, vyberte si na potřebné záložce v tabulce konkrétní záznam, který chcete upravit (kliknutím se zeleně označí), a stiskněte tlačítko „Vykázat změnu“. Pod tabulkou se objeví „Záznam upraven“ a je možné aktualizovat data. Poté je potřeba záznam uložit.

30 Odstranění původních záznamů
Pokud chcete již existující záznamy odstranit, vyberete si konkrétní záznam a stiskněte tlačítko „Vykázat změnu“ (jako na předchozím slidu). Pod tabulkou se objeví „Záznam upraven“, který je nutné přes číselník změnit na „Záznam smazán“. Poté je potřeba záznam uložit. POZOR!!! Tlačítko „Smazat záznam“ slouží ke smazání záznamu vytvořeného na žádosti o změnu. Pole „Záznam smazán“ slouží ke smazání záznamu na projektu

31 Veřejné zakázky I. V případě, že chcete provést úpravu/doplnění dat k již existující zakázce, na záložce „Veřejné zakázky“ si v tabulce vyberte konkrétní zakázku (kliknutím na ni se zeleně označí) a stiskněte tlačítko „Vykázat změnu“. Pod tabulkou se objeví „Záznam upraven“ a je možné aktualizovat data. Poté je potřeba záznam uložit. POZOR !!! Nevytvářejte nové záznamy, jedná se o nesprávný postup a takto podaná žádost o změnu bude zamítnuta.

32 Veřejné zakázky II. (přílohy)
Po aktualizaci veřejné zakázky (případně založení nového záznamu, když zakládáte novou VZ) se na záložce „Přílohy k VZ“ vyplní tabulka „Veřejné zakázky“ a k aktualizovaným/novým zakázkám lze doplnit dokumentaci přes tlačítko „Nový záznam“. POZOR!!! Přikládejte dokumentaci ke správné veřejné zakázce (záznam označený zeleně). Přílohy k veřejným zakázkám nevkládejte do záložky „Dokumenty“, ale do záložky „Přílohy k VZ“.

33 Veřejné zakázky III. (Dodavatel)
Pro zadání dodavatele k veřejné zakázce je potřeba si v úvodu žádosti o změnu vybrat tyto obrazovky pro vykázání změn - „Subjekty projektu“, „Veřejné zakázky“, „Údaje o smlouvě/dodatku“, „Veřejné zakázky“, „Hodnocení a odvolání“ a „Přílohy k VZ“. Na záložce „Veřejné zakázky“ stiskněte tlačítko „Vykázat změnu“ a aktualizujte data – změníte stav zakázky na „Zadána“, případně „Splněna“, atd. Na záložce „Subjekty projektu“ založte nový záznam pro dodavatele. Aby se Vám dodavatel nabízel v záložce „Údaje o smlouvě/dodatku“, je nutné dodavatele vyplnit nejprve na záložce „Hodnocení a odvolání“, kde si záznam o založeném dodavateli vyberete z číselníku v poli „Název subjektu“. poté vyplníte údaje na záložce „Údaje o smlouvě/dodatku“ a na záložku „Přílohy k VZ“ nahrajete dokumentaci k veřejné zakázce dle Obecných pravidel.

34 Finanční plán I. Záložka ROZPOČET
Pro provedení úpravy na záložce „Finanční plán“ je potřeba nejprve provést změnu na provázaných záložkách „Rozpočet“ a „Přehled zdrojů financování“, do té doby není záložka „Finanční plán“ aktivní. Záložka ROZPOČET Pro editaci rozpočtu je nutné stisknout tlačítko „Vykázat změnu“ - vytvoří se kopie rozpočtu. Po úpravě rozpočtu proveďte rozpad financování a poté upravte finanční plán.

35 Finanční plán II. (navázání etapy)
Pro navázání etapy na finanční plán je potřeba si v úvodu žádosti o změnu vybrat tyto obrazovky pro vykázání změn - „Etapy“, „Rozpočet“, „Přehled zdrojů financování“ a „Finanční plán“. Nejprve je potřeba vykázat změnu na záložce „Rozpočet“ a provést rozpad financování na záložce „Přehled zdrojů financování“, pak se zaktivní záložka „Finanční plán“ (viz předchozí slide). Poté je nutné provést formální změnu na záložce „Etapy“ u příslušné etapy, kterou chcete na položku finančního plánu navázat (etapa č. 1 na položku FP č. 1) - tímto krokem se naplní číselník „Etapa“ na záložce „Finanční plán“ (do číselníku načte pouze ta etapa, u které byla vykázána změna). Vyberte příslušnou etapu a záznam uložte.

36 Účet subjektu Pro doplnění účtu subjektu je potřeba si v úvodu žádosti o změnu vybrat tyto obrazovky pro vykázání změn - „Subjekty projektu “ a „Účty subjektu“. Nejprve je potřeba jít na záložku „Subjekty projektu“, kde si v tabulce vyberete příslušný subjekt (kliknutím se položka v tabulce zeleně označí) a stisknete tlačítko „Vykázat změnu“. Pod tabulkou se objeví „Záznam upraven“ , záznam není potřeba skutečně upravovat, tento krok slouží pouze k tomu, aby došlo ke zaktivnění tlačítka „Nový“ na záložce „Účet subjektu“ . Pokud nevykážete změny na záložce „Subjekty projektu“, záložka „Účty subjektu nebude aktivní .

37 Změna iniciovaná ze strany ZS či ŘO
1. Správcům projektu přijde depeše o vyžádané změně na projektu V depeši je uvedeno, jaké obrazovky jsou navrženy ke změně V levém menu na příslušném projektu vyberte záložku žádost o změnu Rozklikněte záznam rozpracované ŽoZ 2. 3. 4.

38 Kontrola, finalizace, podpis ŽoZ
1. Postup Po provedení kontroly a finalizaci se vygeneruje tisková sestava Po vygenerování tiskové verze je nutné kliknout na pečeť a tlačítko „Vytvořit podpis“ Je možné podepsat ŽoZ signatářem projektu či osobou zmocněnou k podpisu plnou mocí Zkontrolujte, že stav ŽoZ je Podána na ŘO Signatář projektu či osoba zmocněná k podpisu plnou mocí může ŽoZ kdykoli po podání stáhnout přes tlačítko Stáhnout ŽoZ. 2. 3. 4.

39 Nelze vybrat obrazovky do žádosti o změnu
Nově zakládaná žádost o změnu na nově založené žádosti o změnu nemůžete vybrat některé z obrazovek (např. veřejné zakázky, přílohy k VZ apod.), protože pravděpodobně existuje žádost o změnu s těmi obrazovkami, která ještě není schválena/zamítnuta. do doby vypořádání předchozích žádosti o změnu není možné zadávat změnu na stejnou obrazovku/obrazovky. Např. žádost o změnu podána na ŘO, vybrané obrazovky VZ a Přílohy k VZ. Žádost o změnu je ve stavu Podána na ŘO. Žadatel tedy nyní nemůže podávat další žádosti o změnu, kde by vybral tyto obrazovky. žádost o změnu vrácená k dopracování Pokud již žádost o změnu byla jednou podaná, nelze již v rámci dopracování přidávat další obrazovky ani ze strany žadatele/příjemce ani ze strany Centra. žádost o změnu INICIOVANÁ ZS/ŘO U žádosti o změnu iniciované ZS/ŘO nelze přidávat další obrazovky ani ze strany žadatele/příjemce ani ze strany Centra (pokud již byla předaná na žadatele/příjemce).

40 Přeji hodně úspěchů Vaší projektové žádosti o dotaci a pevné nervy při práci s ISKP14+ 
Mgr. Lukáš Frolík


Stáhnout ppt "Webová aplikace IS KP14+ Mgr. Lukáš Frolík 13. června 2017."

Podobné prezentace


Reklamy Google