Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce: Lucie Prokešová (učo 12629) Vedoucí bakalářské práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková České Budějovice, Červen 2016

2  Zájem o marketingové prostředí podniku  Dostupnost informací ve společnosti  Získání nových zkušeností v prostředí podniku Motivace a důvody k řešení daného problému

3  Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy navrhnout vhodný marketingový mix pro konkrétní obchodní podnik Cíl bakalářské práce

4 1.Je marketingový mix společnosti dostačující ? 2.Je propagace podniku důkladná ? 3.Jsou zákazníci spokojeni s nabízeným sortimentem? Výzkumné otázky

5  Analýza současného stavu marketingového mixu společnosti  Porterův model pěti sil  Analýza konkurence  SWOT analýza  Vyhodnocení  Rozhovor  Dotazníkové šetření Použité metody

6  Společnost HUMANIC CZ, spol. s.r.o. V České republice v provozu od roku 1992 (Brno)  Dceřina společnost Rakouské firmy Leder und Schuh  28 poboček po celé České Republice  Předmětem podnikání je výroba, obchod a služby, opravy obuvi, brašnářského a sedlářského zboží  Pobočka společnosti na Národní třídě od roku 1996 Představení společnosti

7  Produkt – vysoce kvalitní obuv, široký výběr dámské, pánské a dětské obuvi a doplňkového sortimentu  Cena – odvíjí se od kvality a značky, slevové akce na produkty  Distribuce – nepřímá distribuční cesta, působí jako mezičlánek, výroba v Rakousku  Propagace – prospekty, letáčky, tiskoviny, polep v tramvají, reklamy v rádiu a TV a na internetu Analýza současného marketingového mixu společnosti HUMANIC CZ, s.r.o.

8 Vnitřní prostředí Silné stránky (Strengths)  Mezinárodní působení  Dlouhodobá a silná pozice na trhu  Síla zavedené značky  Dlouhodobé vztahy se zákazníky  Vysoká kvalita obuvi Slabé stránky (Weaknesses)  Mezinárodní značky ve vyšší ceně oproti konkurenci  Nedostatečně zpracovaný leták pro Českou republiku  Nedostatečné webové stránky  Nemožnost koupě obuvi přes internetové stránky Závislost na dodavatelích Vnější prostředí Příležitosti (Opportunities)  Rozšíření sortimentu  Větší propagace prostřednictvím médií  Hledání nových skladových prostor  Zavedení nových poboček v rámci Evropské unie  Zaměření na nový okruh zákazníků Hrozby (Treats)  Zvýšení cen od výrobců či dodavatelů  Legislativní změny  Vstup nové konkurence na trh  Snížení kupní síly obyvatelstva  Zvýšení výroby a nabídky substitučních výrobků SWOT Analýza

9  Produkt – zvýšení nabídky sortimentu sportovní obuvi, praktičnost a jednoduchost, zdravotní hledisko  Cena – přizpůsobení cen konkurenci u značkové obuvi, zavedení věrnostních programů.  Distribuce – zavedení metody JIT, snížení nákladů na dopravu a snížení přebytku na skladě  Propagace – celková změna sezónního magazínu, online prodej zboží Návrhy opatření

10  Společnost by se měla zaměřit především na nabízené produkty a propagaci společnosti.  Cíl práce byl splněn Závěrečné shrnutí

11  Jaké zásady nákupních zvyklostí se uplatňují u zaměstnanců ve Vámi vybrané společnosti ? Odůvodněte a uveďte příklady. Doplňující otázky vedoucí bakalářské práce

12  Kde jste čerpala pro sestavení analýzy SWOT a IFE a EFE matice?  Kolik respondentů bylo osloveno osobně a kolik elektronicky? V jakém případě byla vyšší návratnost?  Jak jste cílovou skupinu vybírala ?  Marketingový mix je dle Vás taktický nebo strategický nástroj? Proč? Doplňující otázky oponenta bakalářské práce

13 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:"

Podobné prezentace


Reklamy Google