Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová, UČO 12701 Vedoucí práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent práce: Ing. Aneta Hrušková Český Krumlov, červen 2016

2 Motivace a řešení daného problému Znalost prostředí a snadno dostupné informace Rozšíření znalostí a zkušeností Aktuální preference v ubytovacím zařízení Faktory pro získání spokojených zákazníků = dosažení větších zisků

3 Cíl bakalářské práce Cílem práce je na konkrétní službě identifikovat hodnotu, kterou zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Dílčím cílem práce je nalezení rozdílů mezi tím, co firma nabízí a tím, co zákazník požaduje, a následně navrhnout možné způsoby jejich odstranění.

4 Rodinný penzion Antoni Vznik penzionu roku 2005 Majitelem je Josef Antoni, který vlastní i řeznictví Antoni Sídlo penzionu: Český Krumlov, Plešivecká 100 Na webové stránce www.booking.com má fantastické hodnocení 9,2www.booking.com

5 Výzkumné otázky 1. Zvýšila by se návštěvnost penzionu Antoni v případě stravování po celý den? 2. Ovlivnila by zákazníky dodatečná úprava interiéru penzionu Antoni? 3. Má vliv na preference zákazníků zavedení wellness služeb v penzionu?

6 Použité metody Dotazníkové šetření Osobní rozhovory se zákazníky

7 Dosažené výsledky zkoumané otázky č.1

8 Dosažené výsledky zkoumané otázky č.2 Ovlivnila by zákazníky dodatečná úprava interiéru penzionu Antoni? Klimatizace Varná konvice Mikrovlnná trouba

9 Dosažené výsledky zkoumané otázky č.3

10 Návrhy opatření Zviditelnění penzionu a změna loga Slevové kartičky a letáčky Změna vývěsného štítu Nákup nápojové lednice a automatu na kávu Zavedení masáží Nákup rychlovarných konvic

11 Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly potvrzeny Návrhy byly opatřeny Cíle práce byly splněny

12 Doplňující otázky Od vedoucí práce: Jaké změny by zákazníci přivítali nejvíce? Co bylo pro majitele penzionu nejvíce překvapujícího na vašich zjištěních? Od oponenta práce: V čem spatřujete největší přínos Vaší práce pro pension Antoni? Jaké další opatření, kromě již zmíněných byste pro pension Antoni navrhla?

13 Děkuji za Vaši pozornost.


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,"

Podobné prezentace


Reklamy Google