Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –"— Transkript prezentace:

1 Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza – pkotyza@mediatel.cz

2  Nové www.zlatestranky.cz  3D návštěvy – virtuální prohlídky obchodů, památek  Foto a video prezentace  Exkluzivní partnerství Zlatých Stránek & Skype  Volej zdarma  SMS, xHTML, iPhone aplikace  Mobilní mStránky  Mobilní bannerové kampaně Mediatel miří do mobilů  Více než 2 milióny záznamů firem a domácností v Česku a přes 700 tisíc na Slovensku  Přes 50 milionů hledání ročně

3  Skype – přes 3 mil. CZ uživatelů ▪0.5 mld. uživatelů celosvětově ▪12% Intnl. VoIP volání  Skype exkluzivně u Mediatelu:  button  Addon funguje přes všechny weby  Pilot u DGS  Aktivní 300tis. firem (z 700k) na 3 měsíce  Přes 250tis hovorů  TOP 5 kategorií ▪Reklamní agentury ▪Lékaři ▪Cestovní kanceláře ▪Finanční instituce ▪SW a IT firmy

4  Zavolání zpět na telefon zákazníka  Možnost určení času zavolání Výsledky pilotních provozů:  – přes 1 mil. hovorů za 1 měsíc  – 82% zákazníků preferuje firmu, které lze volat zdarma  Pilotní provoz v 01-03/2009  Aktivováno na >2 000 000 tel. čísel  přes 1 mil. minut/měsíc

5  Wired označil AR jako technologii roku 2010  Layar – Reality Browser  Aplikace pro iPhone 3Gs a Androidy  Přes 1.5mil. stažení, TOP 10 aplikace  ZlatéStránky Augmented Reality  1. katalogový AR poskytovatel v ČR  Přístup ke kontaktům v okruhu 10km  Featured layer v aplikaci Layar

6  Facebook  2.5 mio. účtů z ČR, 60% denně, 7 hodin/m  25% uživatelů navštěvuje FCB z mobilu  Nový Like button pro weby  Foursquare  Location based komunita s herními prvky  Ideální pro B2C & retail marketing  Podpora lokálního & POS marketingu  TIP: Už jste provedli “check-in” na Foursquare  Twitter  Krátké zprávy s odkazy, info, updaty  Rychlé rostoucí komunita v ČR (podle Ataxo přes 10tis.)  Velké CZ firmy vstupují na Twitter ▪ Vodafone, Lupa.cz, Active24, Týden.cz,…

7 Mobilní bannery jako účinný a efektivní způsob marketingové komunikace

8  Aktuálně stále mají malé obrazovky  Ale nabízí mnoho více  Mobily jsou také:  První personalizovaný přístroj  Vždy při ruce, vždy zapnutý  Podpora geografického cílení  Vestavěný platební nástroj  Kreativní nástroj pro UGC (video, text & foto)  Téměř dokonalé data o uživatelích  Podpora sociálních aspektů komunikace  Proaktivní nástroj komunikace  Podpora zpětné vazby Co mobilní telefony nabízí?

9  Penetrace mobilních telefonů – přes 131%  2009 bylo v ČR prodáno kolem 3 mil prodaných mob.tel  10% chytré telefony  Přes 1,3 miliónu uživatelů mobilního internetu  V roce 2010 se plánuje prodat 0,5mio chytrých telefonů  Objem přenesených dat vzrostl o 160% Mobilní reklama je na vzestupu  03/10 – 4,5+ mil. imp v ČR s CTR 1, 21%  2009 – 1, 7+ mil. Imp s CRT až 3% v 80 cílených kampaních Odhady Juniper Research  2009 – 0,9 mld USD, 2014 - 5,7 mld USD

10  Všudypřítomné zařízení  Rychlá responze – 96%SMS je přečtena do 20minut  Dostupné 24/7 a vždy nablízku  často kontrolováno  Skvělé responze na mobilní reklamu  3-7% - u SMS (pilot T-Mobile až 21% u hyperlokální)  6x vyšší ROI v porovnání s ostatním kom.prvky Keynote: Správná komunikace musí být bezproblémově dostupná a integrovaná přes všechny typy MT

11  Kdy  Jaký je čas a den doručení komunikátu?  Již se uživatel setkal se sdělením ?  Kde  Kde se uživatel nachází? Mění to nějak situaci?  Kde se uživatel nacházel před obdržením sdělení?  Proč  Proč používají zrovna toto zařízení?  Jak  Přináší jim naše sdělení řešení jejich problému?

12 Uživatelské rozhraní formou všechno se vším  Všechno bude propojeno (bezdrátově)  Připojení mobilních senzorů na zařízení nám dovolí „konverzaci“ mezi zařízeními Již dostupné služby: Waze pro Android telefony  GPS/LBS + čas = stupeň provozu  GPS/LBS + senzory počasí = okamžitá předpověď pro vaší trasu  GPS/LBS + crowdsourcing = komunikace mezi řidiči

13  Účinná metoda pro malé a střední podniky  Podpora cílení  Regionálního  Demografického  Komplexní řešení na míru  Změna velikostí banneru dle displeje  Mobilní verze stránek pro většinu mobilů  Vyšší CTR – až 3%

14  Neomezujte obsah sdělení  Jen optimalizujte navigaci a způsob prezentace  Zákazník je vždy na prvním místě  Co bude dělat? Kde? Bude se pohybovat?  Přizpůsobte sdělení  Ne jen pro iPhone, ale také ne jen text  Podporujte různé platformy  Povolte jeden způsob registrace na webu i v mobilech  Personalizujte, tvořte na míru a ukazujte to  Pamatujte si info o uživatelích. Oslovujte apod.

15 Nebojte se mobilní reklamy!  Dotazy: pkotyza@mediatel.czpkotyza@mediatel.cz


Stáhnout ppt "Mobilní, Voice a Online nástroje pro konverzi návštěvníka webu v zákazníka Pavel Kotyza –"

Podobné prezentace


Reklamy Google