Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků."— Transkript prezentace:

1 HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků

2 CÍLE PROJEKTU POMOCI UŽIVATELŮM VYŘEŠIT IT PROBLÉMY USNADNIT PRÁCI SERVISNÍM TECHNIKŮM Pomoci nezkušeným servisním technikům s diagnostikou zákazníkova problému Zrychlení diagnostického procesu, využitím naší aplikaci namísto zdlouhavého hlédání příčiny problému na internetu Poskytnout firmám možnost vytvářet vlastí databáze problémů pro urychlení řešení často opakujících se problémů Nabídnout uživateli jednoduchou cestu, jak zjistit příčinu problémů s počítači Poskytnout uživatelům možnost samostatně si problém opravit i bez znalosti IT problematiky a technických pojmů Poskytnout uživateli nepřetržitou online technickou podporu, díky webové verzi naší aplikace

3 FUNKCE APLIKACE Základní mód je určen běžným uživatelům, formulace otázek je jednoduchá a výsledné řešení problému nevyžaduje hlubší technickou znalost Pokročilý mód je určen technikům, otázky jsou stručnější a celkový proces je časově méně náročný Aplikace nabízí možnost fungování ve dvou módech  Uživatel postupuje výběrem z určitých stavů, které mohou z počítačem nastat a porovnává je s těmi, které se objevují u jeho počítače  Pokud uživatel změní názor ohledně jednoho ze stavů je možné vrátit se o několik kroků zpět a změnit svou odpověď  Na konci každého hledání příčiny problému se uživateli zobrazí detailní postup, jak problém odstranit

4 TECHNICKE REŠENÍ WEBOVÁ APLIKACE DESKTOPOVÁ APLIKACE Tato aplikace funguje jako dynamická HTML5 webová stránka využívající technologie PHP. Stránka využívá dynamických AJAX požadavků. Tato aplikace funguje na technologii WPF. Tuto aplikaci lze používat i bez přístupu na internet díky lokální databázi. Možnost přidávání vlastních návodů na řešení problémů díky administračnímu rozhraní Obě verze aplikace využívají stejná data z MySQL databáze

5 DISTRIBUCE VEŘEJNÁ VERZE FIREMNÍ VERZE Firmy mají možnost po registraci na naších stránkách přidávat vlastní záznamy do své lokální databáze prolémů Každý uživatel má možnost využívat zdarma plnou verzi našeho systému prostřednictví webové i desktopové aplikace Databáze problémů je spravována naším technikem


Stáhnout ppt "HELPDESK Pomoc uživatelům s jejich IT problémy a zefektivnění práce servisních techniků."

Podobné prezentace


Reklamy Google