Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:"— Transkript prezentace:

1 Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz

2 Kdo jsem? David Antoš E-mail: david@antos.czdavid@antos.cz Jabber: david.antos@gmail.comdavid.antos@gmail.com Blog: http://jilm.czhttp://jilm.cz Redaktor magazínu Lupa.cz Vedoucí projektu Bomba.cz

3 Šest stupňů odloučení Jakýkoliv 6 lidí na světě může spojit řetězec známých, který bude mít v průměru 6 článků Příklad: já – kamarád – Václav Klaus – Václav Havel – Bill Clinton – Barack Obama MSN Messenger: 250 miliónů lidí průměrně vzdálených 6,6 stupňů Facebook: mezi 4,5 milióny uživatelů, 5,98 stupňů

4

5 Důsledek Všechny informace na světě jsou od vás průměrně jen 6 kroků daleko!

6 Malý svět Vaši známí se mezi sebou často znají Mapa kontaktů má uzly Uzly zkracují cesty, urychlují spojení mezi lidmi Využití v informatice, P2P sítě Příklad: sexuální vztahy

7

8 Důsledek Při šíření informací záleží jen na nákladech komunikace!

9 Značky v reklamě Značky jsou vodítka ve světě neúplných informací Značková reklama vytváří vztah k produktu bez racionálních argumentů Značky, abychom nemuseli myslet Příklad: špatný film, pivo, Apple

10 Náklady komunikace 1) Informací je na světě spousta 2) Informace jsou blízko 3) Informační přenos je nákladný 4) Informace je složité získat 5) Čím blíže k vám se informace nachází, tím spíše jí budete důvěřovat

11 Tenhle film je mizernej! Důležitá informace. Jak ji rozšířit? Máte několik set známých, potenciálních adresátů. Všem se ozvete emailem, po ICQ, telefonem, osobně?!? => Oboustranně náročné => Kobercový nálet

12 Internet mění pravidla hry Neexistuje fyzická vzdálenost mezi lidmi Informaci lze okamžitě rozeslat všem Mám přímý kontakt s kýmkoliv na světě Informace mohu zpětně vyhledávat a filtrovat

13 Komunitní servery Pokoušejí se zmapovat vaše sociální vztahy Koho a proč znáte, co si o něm myslíte, čím vás zajímá, co máte společné Explicitní „vyklikávání“ kontaktů Implicitní „monitorování“ zachytitelných interakcí Sociální okolí, kterému důvěřujete

14 Mikroblogy (Twitter)‏ Co právě děláte? 140 znaků Z počítače i z mobilu Vaši následovníci dostávají okamžitou informaci z webu či esemeskou Šíření informací „mimochodem“

15

16 Proudy aktivit (Newsfeed, Friendfeed)‏ Veškerá vaše online aktivita lze zachytit – blogování, hodnocení videa, komentáře, záložky, nahrané fotky Friendfeed pomocí RSS agreguje vaši aktivitu napříč internetem Zároveň agreguje vaše známé a prezentuje jejich činnost jako jediný proud aktivity

17

18

19

20 Nevyřešené otázky Jak poskytnout ty správné informace ve správný čas? Jak ze záplavy věcí vyfiltrovat jen to, co vás zajímá? Odpověď: vyhledávání a personalizace

21

22 Závěr Zrychlení přenosu informací ubírá značkové reklamě na významu.

23 Děkuji za pozornost E-mail: david@antos.czdavid@antos.cz Jabber: david.antos@gmail.comdavid.antos@gmail.com Blog: http://jilm.czhttp://jilm.cz Prezentace bude v příštích dnech dostupná na http://blog.bomba.cz v doplňujícím článku. http://blog.bomba.cz Kontakt:


Stáhnout ppt "Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:"

Podobné prezentace


Reklamy Google