Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od."— Transkript prezentace:

1 Soutěž o informační centrum roku

2 Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od počátku měla samostatnou stránku Návštěvníci stránek zde najdou: - Veškeré informace o soutěži - Aktuální články o informačních centrech - Hlasování o nejlepších infocentrech po krajích - Články o cestování

3 Obsah stránek na Deníku.cz

4 Průběh soutěže Hlasování probíhá v letní sezóně, v posledním ročníku to bylo od 15. června do 31. července Hlasovat lze jednou z jedné IP adresy Z pravidel: První tři turistická informační centra (TIC) v každém kraji s nejvyšším počtem platných hlasů budou posouzena na kvalitu obsluhy návštěvníků. Pro posouzení kvality obsluhy a poskytovaných služeb bude použita metoda hodnocení mystery shopingem (utajenou návštěvou). Pokud nebude u žádného TIC hodnocení nižší než 70 procent, bude pořadí prvních tří informačních center zachováno. V tom případě je vítězem soutěže v daném kraji informační centrum s nejvyšším počtem platných hlasů.

5 Hlasování Stránky v době soutěže navštívilo 85 tisíc lidí. Právě tolik lidí se dozvědělo o práci infocenter. Každý v průměru zhlédl tři stránky. Na soutěž neslibující žádný prospěch pro návštěvníka stránek je to úspěch. Hlasování je chráněno vůči útokům robotů.

6 Deník.cz – silný partner V průměru za loňský rok každý měsíc dosáhl 1,293 milionu reálných uživatelů (zdroj: Netmonitor.cz) Jde o skutečný počet lidí – data jsou očištěna o případy, kdy si člověk prohlíží tytéž stránky z různých IP adres (ráno z domova, cestou v mobilu, z pracovního počítače) Tito lidé každý měsíc zhlédnou 51,632 milionu stránek

7 Rodina regionálních deníků Deník.cz není jen celostátní zpravodajský internetový deník Patří pod něj i dalších 71 regionálních webů (Pardubický deník, Mostecký deník, Hodonínský deník, Českokrumlovský deník, Moravskoslezský deník…)

8 Rodina regionálních Deníků Na jednotlivých regionálních Denících můžete denně sledovat nejaktuálnější zprávy ze svého okolí. Publikují i některé informace, které nabízejí turistům infocentra: tipy na výlety, novinky v provozování památek atd. Silná stránka Deníku.cz: na svých stránkách soustřeďuje kauzy, které hýbou děním v České republice

9 Rodina regionálních Deníků

10 Rozvoj Deníku.cz Návštěvnost Deníku.cz loni vzrostla o 18 procent. Počet zhlédnutých stránek vzrostl o 21 procent. Podobný růst vykazuje ze zpravodajských webů pouze Blesk.cz Deník.cz je nejrychleji se rozvíjející zpravodajský portál v ČR

11 Nové projekty Deník.cz rozvíjí i nabídku další služeb: - Autopronas.cz - Vzpomínej.cz - realitní web - web Moje peníze

12 Unikátní web – Vzpomínej.cz

13

14 Děkuji za pozornost Václav Dvořák


Stáhnout ppt "Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od."

Podobné prezentace


Reklamy Google