Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2012 NAVIGAMUS 7. – 10. června 2012 Plzeň. Základní údaje Česká republika Plzeň – Velký Bolevecký rybník 7. – 10. června 2012.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2012 NAVIGAMUS 7. – 10. června 2012 Plzeň. Základní údaje Česká republika Plzeň – Velký Bolevecký rybník 7. – 10. června 2012."— Transkript prezentace:

1 2012 NAVIGAMUS 7. – 10. června 2012 Plzeň

2 Základní údaje Česká republika Plzeň – Velký Bolevecký rybník 7. – 10. června 2012

3 Tábořiště Autocamp OSTENDE u Velkého Boleveckého rybníka v Plzni - kapacita tábořiště cca 1500 osob. K dispozici budova umýváren a WC, budova štábu, 40 chatek, nástupiště a mobilní sociální zařízení. Parkoviště s dohledem v bezprostřední blízkosti areálu s kapacitou 250 automobilů. Částečné zázemí v přilehlé klubovně Přístavu „OMAHA“ Plzeň. Pro program k využití prostor lesa navazující bezprostředně na tábořiště a nedaleké pláže včetně mol.

4

5

6

7 Logistika a zázemí Tým - Čerw, Digi, Kuklič Vyřizuje požadavky na materiální zajištění akce a dopravní servis pro ostatní Navigamus-týmy. Koordinujeme rozmístění jednotlivých palub v prostoru tábořiště. Na akci časová a prostorová koordinace, výstavba staveb, havarijní servis, doprava materiálu…

8 Strava Tým: Ája + Helča + Šéfka Strava pro účastníky od páteční snídaně až do nedělního odjezdu. Snídaně (pá+so+ne) Studený oběd + svačina (pá+so) Teplá večeře= polévka + hlavní jídlo (pá+so) Cestovní balíček (ne) Pitný režim: Várnice se šťávou rozmístěné v prostoru celého tábořiště. Snídaně (+ v případě špatného počasí): čaj

9 Strava Výdej: Snídaně a studené obědy: pro celou výpravu V přepravkách Ve vymezených časech Teplé večeře: Na vymezených výdejních místech Jednorázové plastové nádobí (misky, boxy, příbory) V prostoru tábořiště bude dále zajištěno další občerstvení formou bufetu, potřeba je pouze vlastní hrníček, popř. příbor a láhev na pití.

10 PR Tým : Pompo Oslava 100 let vzniku vodního skautingu. Propagační předměty bude možno objednat v rámci registrace. Klasický e-shop nebude zprovozňován. Na místě bude jen velmi omezené množství propagačních materiálů.

11

12 Zahraničí Tým – Liška, Pumpa, Káťa Hlavním úkolem je péče o zahraniční účastníky od A do Z. Propagace akce mezi zahraničními VS. Komunikace se zahraničím (AJ web…) – hlavní komunikační jazyk – angličtina. Péče o účastníky a návštěvy na akci.

13 Zahraniční účastníci Rezervovaná registrační kvóta 100 zahraničních účastníků. Účastnický poplatek rozdělen podle zemí západní – střední – východní Evropa Bydlí v samostatné palubě, na program jsou rozděleni k českým účastníkům. Každou výpravu má na starosti jeden PTP. AJ handbook, tlumočení zásadních projevů… Nabídka ubytování před/po akci.

14 Čím můžete pomoci Dodat kontakty na spřátelené oddíly, které by mohly mít zájem přijet – oslovíme je přímo – hledá se zejména kontakt na maďarské skauty. Přihlásit se jako jazykově vybavený PTP – průvodce zahraniční výpravy. Pomoci s překlady v průběhu příprav (AJ). Všechny nabídky Lišce

15 PTP Akci bude zajišťovat zhruba 100 členný tým PTP. Požadavky na PTP : Minimální věk 18 let, plavec. Výhodou: Řidičský průkaz a aktivní řidič Potravinářský průkaz Jazyková vybavenost Zvláštní znalosti a dovednosti (rádio, noviny,…) Možná preference týmu, podobná zkušenost vítána.

16 Registrace Veškerá registrace bude probíhat výhradně elektronicky přes webové rozhraní Registrace počtu účastníků bude probíhat od do (úhrada účastnických poplatků do ) V rámci registrace bude možno do určitého data měnit osoby účastníků (změna velikosti trička pouze do ). Novinkou budou písemné přihlášky všech účastníků.

17 Registrace V jednání je propojení s databází skautISu, ideálně by mělo jít vybírat z členů přihlašované jednotky. Zvažuje se registrace i předprogramu (dle stavu a funkčnosti aplikace). Měla by obsahovat informace o připsání platby a mnoho dalších užitečných funkcí a tiskových sestav. Registrace na místě nebude možná.

18 Program Libreto – 100 let od vyplutí Titaniku. Téma – plavba a ztroskotání Titaniku. Soutěžení mezi jednotlivými palubami. Mimo hlavní program poběží doprovodné aktivity.

19 Program Na co se můžete těšit? 2 velké „bojovky“ Benátská noc Aktivity v centru Plzně Dovednostní závody na vodě Aktivity, které si připraví jednotlivé výpravy

20 Předprogram Prosinec 2011 – duben 2012 Cíl: zapojit výprav ještě před samotnou akcí, motivace účastníků, identifikace s tématem Libreto: sbírání peněz na koupi co nejlepšího lístku na Titanik Odměna: posádky s co nejlepším umístěním obsadí privilegované paluby

21 Předprogram Forma předprogramu: 3 velké skupinové úkoly - ve dvouměsíčním taktu, zveřejněny na webových stránkách i v tištěné podobě (mod/kré stránky) Dílčí úkoly – za skupinu může plnit i jednotlivec, objevují se nepravidelně na webových stránkách

22 Program – hledáme … Hledáme důstojníky jednotlivých palub Chapadla (pomocníky na větší programové úkoly již v době přípravy akce) Programový PTP Choreograf a PTP pro výuku tanců Modeláře pro výrobu papírové šablony pro výrobu modelu Titaniku Hudební kapely Jméno pro maskota Sbíráme : papírové sáčky od čajů a bedny od papírů do tiskáren

23 Z ákladní pravidla Každá výprava má svého vůdce staršího 18 let. Zákaz koupání v prostoru kempu a v místech právě probíhajícího programu. Absolutní zákaz alkoholu, kouření či návykových látek – porušení má za následek vyloučení účastníky i PTP.

24 Právní a finanční servis Platejz a Katka Organizačně - právní zajištění celé akce. Získání potřebných povolení a garance nezbytných zajišťovacích úkonů. Finanční zajištění akce. Fundraising. Projekty a žádosti o finanční či hmotnou podporu včetně smluvního zajištění. Zajištění vyrovnaného výsledku celé akce.

25 Vývoj účastnických poplatků

26 Účastnický poplatek - EURO Účastnický poplatek – zahraniční účastník : západní Evropa – 50 € střední Evropa – 40 € východní Evropa – 30 € Pokus o získání dotace z nadnárodních programů.

27 Účastnický poplatek - PTP Účastnický poplatek pro člena PTP: Celkem 400,- Kč (strava, ubytování, stejnokroj; cestovné není propláceno). Registrace a záloha 200,- Kč do Na místě doplatek 200,- Kč, který bude vrácen proti deregistraci po kompletním úklidu prostoru. Zajištěno ubytování před a po akci.

28 Účastnický poplatek - CZE Účastnický poplatek – český účastník: Registrace počtu účastníků bude do Úhrada celého účastnického poplatku do ,- Kč / účastník Nedodržení termínu nebo pozdní úhrada má za následek účastnický poplatek ve výši 850,- Kč, a to bez výjimek. Storno poplatek 300,- (při snížení počtu účastníků). Možné snížení poplatku při úspěchu v projektu Plzeňského Prazdroje - Občanská volba = aktivní zapojení všech potencionálních účastníků. Hlasování prostřednictvím webu, DMS a poštou.

29 Účastnický poplatek - CZE Účastnický poplatek – český účastník : Účastnický poplatek zahrnuje stravu od páteční snídaně do nedělní svačiny + cestovní balíček, ubytování ve vlastním stanu (chatky budou přidělovány individuálně), stejnokroj (tričko v barvě příslušné paluby) a další předměty (nášivka, badge, strip …). Účastnický poplatek nezahrnuje zdravotní pojištění účastníků a pojištění proti ztrátě či poškození majetku účastníka. Nedodržení registračního termínu ( ) nebo pozdní úhrada ( ) má za následek účastnický poplatek ve výši 850,- Kč, a to bez výjimek. Při vyloučení účastníka pro porušení Řádu akce Navigamus 2012 není poplatek vracen, a to ani částečně. Možné snížení poplatku při výrazném úspěchu v projektu Plzeňského Prazdroje - Občanská volba = aktivní zapojení všech potencionálních účastníků. Hlasování prostřednictvím webu, DMS a poštou.

30


Stáhnout ppt "2012 NAVIGAMUS 7. – 10. června 2012 Plzeň. Základní údaje Česká republika Plzeň – Velký Bolevecký rybník 7. – 10. června 2012."

Podobné prezentace


Reklamy Google