Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Pom kontakty stopmagnetu
Po zapnutí baterie dojde k napájení stopmagnetu. JD v poloze SOLO Odpojovač baterie jistič Tlač.stopu 1.stan. + pól baterie Tlač.stopu 2.stan. Koncák spodních dveří rozvaděče Cívka stopmagnetu Na - pól baterie Pom kontakty stopmagnetu Pojistku (63A)
2
Po sepnutí stopmagnetu rozpojí pom.doteky FP1
a proud jde přes cívku FP2 sníží se proud v obvodě
3
Sepnutí tlačíka START - sepne G1 a SČ
Jízdní kontrolér neobsaz.stan.v 0 směrový kontrolér neobsaz.stan.v 0 směrový kontrolér obsaz. stan.v pol. diesel Tlačítko START Klidové kontakty stykačů TM S1,S2 (stykače musí být rozepnuty) Na cívku startov. stykače G1 Je napájená elektronika čas.relé A cívka stykače čerpadla oleje
4
je napájen elektromotor promazávacího
Přes pojistku P14 (63A) je napájen elektromotor promazávacího čerpadla oleje
5
A v silové části přes G1 je přivedeno napájení
na HG po kontakt G2 (tento je zatím rozepnut)
6
Dosáhne-li tlak oleje 0,7b spíná tlakový spínač TL3
Přes cívku G2 je přivedeno napájení na svorku čas.relé, které začne časovat
7
Za 60 sek. čas.relé propojí spodní vývod
G2 na - pól baterie
8
Startovací stykač G2 připojí
HG na - pól baterie HG točí NM
9
Pom. kontakt G2 překlene TL3 dojde-li k poklesu tlaku oleje při startu
G2 neodpadne
10
Napájení stop-magnetu při dvojčlenném řízení
ŘÍDÍCÍ ŘÍZENÁ
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.