Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVít Čech
1
Dárcovská SMS Praha, 26.8.2008
2
DMS za 4 roky Spuštění projektu – duben 2004 Vysoké Tatry, Tsunami DPH Motivem pro zavedení systému DMS byla společná nutnost všech stran (tj. operátorů, NNO, veřejnosti) zavést standardní a průhledný systém, který by fungoval pro všechny NNO za nekomerčních podmínek a jasných pravidel.
3
Oblíbenost DMS 75% lidí využívá DMS kvůli její jednoduchosti. Nejlepší znalost DMS je u lidí ve věku 30- 44 let. Nejnižší ve věkové kategorii nad 60 let. Zájem NNO.
5
DMS do dnešního dne 169 organizací 196 projektů 918 hesel 200 017 188 Kč - od roku 2004 do června.
6
6 Shrnutí za rok 2007 Za loňský rok bylo přijato 1 336 806 DMS Celkem bylo vybráno 40 104 180 Kč Nejsilnější měsíce duben a prosinec
7
7 Shrnutí za rok 2007
8
8 Srovnání 2004 - 2007
9
9 TOP TEN 2007 1.NROS – Pomozte dětem! Kuře375 498 2.Unicef - Dětský fond OSN203 305 3.ČT - Adventní koncerty183 283 4.Centrum Paraple120 479 5.Nadační fond Českého rozhlasu - Světluška97 364 6.Nadační fond Kapka naděje73 109 7.Nadace Naše dítě72 786 8.Arcibiskupství Olomoucké - Velehrad42 691 9.Charita Česká republika - Tříkrálová sbírka21 376 10.Nadace Adra - Řecko16 857 Počty přijatých DMS jsou dodány od společnosti ATS.
10
DMS leden – červen 2008
11
DMS fakta Průměrně měsíčně 74,5 projektů 65 DMS na projekt Každý měsíc je několik projektů, které neobdrží ani 1 DMS. Bez TOP TEN nejsilnějších v jednotlivých měsících.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.