Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartin Pokorný
1
© 2012 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Přidání kontaktu Seznam kontaktů vám zjednodušuje komunikaci a umožňuje zjistit stav a kontaktní údaje u lidí, kteří jsou pro vás nejdůležitější. Přidejte do něho lidi, se kterými budete pravděpodobně komunikovat pravidelně. Pokud vám to vaše společnost umožní, můžete přidat uživatele Lyncu mimo společnost i ze společnosti. Pokud chcete někoho přidat jako kontakt: 1.Pomocí hledání v Lyncu vyhledejte osobu, kterou chcete přidat. (Přečtěte si část Vyhledat uživatele.) 2.Pravým tlačítkem myši klikněte na záznam osoby ve výsledcích hledání. 3.Klikněte na Přidat do seznamu kontaktů. 4.Klikněte na skupinu, do které chcete nový kontakt přidat. Nastavení a změna stavu Stav umožňuje ostatním rychle zjistit, jestli jste vy a vaše kontakty zrovna dostupní. Tady jsou dostupné stavy přítomnosti a jejich vysvětlení: Když chcete změnit svůj stav, klikněte v hlavním okně Lyncu na šipku vedle něho a potom vyberte stav ze seznamu, třeba Nerušit. Příjem žádosti o konverzaci s rychlými zprávami Klikněte kamkoli do oblasti zobrazení obrázku podokna žádosti o konverzaci s rychlými zprávami. Stav přítomnosti:Kontakt:Jak se tento stav nastavuje: Onlineje online a můžete ho kontaktovat. Nastavuje se automaticky nebo si ho nastavuje sám uživatel. Přijdu hnedodběhl na chvilku od počítače.Nastavuje ho sám uživatel. Pryč je přihlášený, ale už nějakou dobu není u počítače. Nastavuje se automaticky na základě nečinnosti uživatele nebo si ho nastavuje sám uživatel. Časový interval se dá upravit. Mimo kancelářnepracuje a není dostupný.Nastavuje ho sám uživatel. Zaneprázdněn je zaneprázdněný a nechce, aby ho někdo vyrušoval. Nastavuje se automaticky (pokud je uživatel na konferenci naplánované v Outlooku) nebo si ho nastavuje sám uživatel. Telefonuje zrovna má hovor v Lyncu (mezi dvěma stranami) a nechce, aby ho někdo rušil. Nastavuje se automaticky. Na schůzce je na schůzce (buď přímo v Lyncu, nebo podle kalendáře v Outlooku). Nastavuje se automaticky. V konferenčním hovoru se právě účastní konferenčního hovoru v Lyncu (schůzka v Lyncu se zvukem) a nechce, aby ho někdo vyrušoval. Nastavuje se automaticky. Nerušit nechce, aby ho někdo vyrušoval. Uvidí jenom žádosti o konverzaci s rychlými zprávami od členů pracovní skupiny. Nastavuje ho sám uživatel. Na prezentaci právě prezentuje, a proto nechce, aby ho někdo rušil. Nastavuje se automaticky, když uživatel prezentuje z počítače s Lyncem. Rychlé zprávy se blokují. Offlinenení přihlášený.Nastavuje se automaticky. Neznámýmá neznámý stav dostupnosti. Tento stav se může zobrazit u kontaktů, které nepoužívají rychlé zprávy Lyncu. Stručný přehled Lyncu 2013 pro Office 365 Rychlé zprávy, stav a kontakty Vyhledat uživatele Nejrychlejší způsob, jak někoho najít v Lyncu, je zadat jméno hledané osoby nebo její adresu pro rychlé zprávy do vyhledávacího pole v hlavním okně Lyncu. Výsledky se zobrazí automaticky. Zobrazení karty kontaktu Na kartě kontaktu jsou podrobnosti z podnikového adresáře kontaktu, třeba číslo kanceláře této osoby, telefonní čísla, organizace a informace o volném čase v kalendáři Outlooku. Pokud se chcete podívat na něčí kartu kontaktu, vyhledejte tuto osobu ve svém seznamu kontaktů nebo použijte vyhledávání, přejděte na její obrázek a pak klikněte na Zobrazit kartu kontaktu.
2
Odeslání rychlé zprávy Rychlé zprávy vám umožní okamžitě se spojit s vašimi dostupnými kontakty. 1.V seznamu kontaktů přejděte na obrázek kontaktu, kterému chcete odeslat rychlou zprávu. Pokud chcete vést konverzaci s rychlými zprávami s víc než jedním kontaktem, podržte stisknutou klávesu Ctrl a klikněte na jednotlivé kontakty, které chcete zahrnout. 2.Na zobrazeném panelu klikněte na tlačítko Rychlé zprávy. 3.Do oblasti pro zadání zprávy dole v okně konverzace napište zprávu a na svojí klávesnici stiskněte Enter. Přidání zvuku, videa a sdílení do konverzace s rychlými zprávami Do konverzace s rychlými zprávami můžete rychle přidat zvuk, video nebo prezentaci a taky můžete pozvat další uživatele, aby se zúčastnili vaší konverzace. Uděláte to tak, že kliknete na příslušné tlačítko dole v okně konverzace: Vyhledání předchozí konverzace s rychlými zprávami Pokud používáte Outlook a Exchange, Lync automaticky uloží vaši historii konverzací s rychlými zprávami. Když se chcete podívat na předchozí konverzaci s rychlými zprávami, pokračovat v ní nebo se podívat, jestli nemáte nějakou zmeškanou žádost rychlých zpráv: 1.V horní části hlavního okna Lyncu klikněte na kartu Konverzace. 2.Klikněte na Všechny nebo Zmeškané podle toho, co hledáte. Pokud hledanou konverzaci nevidíte, klikněte na Zobrazit víc v Outlooku dole v seznamu. 3.Poklikejte na konverzaci, kterou chcete zobrazit nebo obnovit. Přepínání mezi konverzacemi na záložkách Pokud máte víc konverzací nebo schůzek, které probíhají současně, Lync je všechny zobrazí na jednom místě, abyste mezi nimi mohli přepínat. Kliknutím na kartu přenesete požadovanou aktivitu do popředí. Vytvoření skupiny Skupinu můžete založit pro všechny týmy, se kterými pracujete, abyste mohli rychle zjistit, kdo je kdy dostupný, nebo komunikovat s celým týmem najednou. Pokud chcete vytvořit novou skupinu: 1.V hlavním okně Lyncu klikněte na tlačítko Přidat kontakt. 2.V rozevírací nabídce vyberte Vytvořit novou skupinu. 3.V prostoru, který se otevře dole v okně, přepište výraz Nová skupina novým názvem skupiny.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.