Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpánka Kubíčková
1
ČINNOST AGENTURY DOMÁCÍ PÉČE LADARA
2
Agentura domácí péče LADARA poskytuje: pečovatelskou službu (od 1.1.2007) osobní asistenci (od 1.1.2007) tísňovou péči (od 1.12.2008) Sociální služby jsou poskytovány zejména na území města Karlovy Vary a okolí do 10-ti Km.
3
Agentura domácí péče se snaží naplňovat Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb města Karlovy Vary. Naplňování tohoto plánu spočívá: zavedením tísňové péče a její rozvoj (priorita 2.1)
4
při poskytování sociálních služeb Agentura domácí péče spolupracuje i s ostatními poskytovateli sociální a zdravotních služeb na území města Karlovy Vary. Tím dochází k propojenosti sociálních služeb.
5
Agentura domácí péče LADARA při poskytování základního sociálního poradenství využívá Katalog poskytovatelů sociálních služeb, který vznikl v rámci komunitního plánování.
6
TÍSŇOVÁ PÉČE Hlavní úlohou tísňové péče je zajistit pocit bezpečí pro samotného uživatele tak i pro jeho rodinné příslušníky a okolí.
7
TÍSŇOVÁ PÉČE Setkáváme se s různými rizikovými situacemi v bytech uživatelů sociálních služeb. Nejčastější rizikové situace jsou pády samotného uživatele, zhoršení jeho zdravotního stavu. Tato rizika lze eliminovat zavedením tísňové péče.
8
TÍSŇOVÁ PÉČE Tísňová péče je vhodným doplněním pečovatelské služby nebo osobní asistence. Poskytovatelé výše zmíněných služeb mohou pomocí tísňové péče za minimálních nákladů poskytnout péči uživatelům nepřetržitě po dobu 24-hodin po dobu celého roku.
9
Tísňová péče spočívá v zavedení tísňového volání pomocí mobilního telefonu, telefonního přístroje NEO (dále jen telefon), ve kterém je zabudováno tísňové tlačítko. Uživatel tísňové tlačítko použije v krizové situaci např. když spadne.
10
Tísňové tlačítko slouží ke spojení s operátorkou tísňové péče. Po spojení s operátorkou dochází k řešení situace uživatele a následném výjezdu pracovníka tísňové péče, která nastalou situaci řeší přímo v bytě uživatele.
11
Přístroje pro tísňovou péči
12
Telefonní přístroj NEO + náramkové tlačítko s detektorem pádu
13
Vývoj počtu uživatelů tísňové péče od roku 2008
14
Vývoj uživatelů v pečovatelské službě od roku 2007
15
Vývoj uživatelů v osobní asistenci od roku 2007
16
DĚKUJI ZA POZORNOST PAVEL ANDREJKIV ladara@ladara.eu www.ladara.eu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.