Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
„Duhový strom s pěti duhovými skřítky“ Autor fotografií: Bc. Marie Čermáková
2
Soubor motivačních básniček rozdělených do 5 integrovaných bloků, odpovídajících 5 oblastem RVPPV. Dále pak do tematických celků, zahrnujících všestranný rozvoj dětské osobnosti. Součástí jsou podrobné charakteristiky IB a TC.
3
BAREVNÁ MYŠLENKOVÁ MAPA
SE STROMOVÝMI SKŘÍTKY
4
Prázdná myšlenková mapa je součástí souboru, připravená k dalšímu zpracování, dle potřeb třídy.
5
………a takto jsme připravovali myšlenkové mapy pro roční plánování………
………na předem připravenou myšlenkovou mapu otiskujeme ruce dětí ze třídy. Děti získávají pocit, že výzdoba třídy je také jejich záležitostí a dále se u dětí vytváří povědomí o systému, ve kterém budeme v průběhu školního roku pracovat…………
6
Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech
Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech. Jedna je umístěna v prostoru třídy, s touto pracujeme s dětmi. Druhá je umístěna v šatně, tam informuje rodiče o dění ve třídě. Postupným vybarvováním listů stromu, dle plněných témat, se zbarví v průběhu školního roku jednotlivé větve v daných barevných odstínech. Tematický celek, ve kterém se pohybujeme vyznačuje třídní maskot- beruška.
7
Začínáme vybarvovat listy duhového stromu
Začínáme vybarvovat listy duhového stromu. Takto vypadá myšlenková mapa po 3 měsících práce ve třídě v návaznosti na publikaci. Větve s listy se začínají pomalu zabarvovat odpovídajícími odstíny barev.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.