Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2."— Transkript prezentace:

1 VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2.
„Duhový strom s pěti duhovými skřítky“ Autor fotografií: Bc. Marie Čermáková

2 Soubor motivačních básniček rozdělených do 5 integrovaných bloků, odpovídajících 5 oblastem RVPPV. Dále pak do tematických celků, zahrnujících všestranný rozvoj dětské osobnosti. Součástí jsou podrobné charakteristiky IB a TC.

3 BAREVNÁ MYŠLENKOVÁ MAPA
SE STROMOVÝMI SKŘÍTKY

4 Prázdná myšlenková mapa je součástí souboru, připravená k dalšímu zpracování, dle potřeb třídy.

5 ………a takto jsme připravovali myšlenkové mapy pro roční plánování………
………na předem připravenou myšlenkovou mapu otiskujeme ruce dětí ze třídy. Děti získávají pocit, že výzdoba třídy je také jejich záležitostí a dále se u dětí vytváří povědomí o systému, ve kterém budeme v průběhu školního roku pracovat…………

6 Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech
Myšlenkové mapy jsou vyhotoveny ve 2 kusech. Jedna je umístěna v prostoru třídy, s touto pracujeme s dětmi. Druhá je umístěna v šatně, tam informuje rodiče o dění ve třídě. Postupným vybarvováním listů stromu, dle plněných témat, se zbarví v průběhu školního roku jednotlivé větve v daných barevných odstínech. Tematický celek, ve kterém se pohybujeme vyznačuje třídní maskot- beruška.

7 Začínáme vybarvovat listy duhového stromu
Začínáme vybarvovat listy duhového stromu. Takto vypadá myšlenková mapa po 3 měsících práce ve třídě v návaznosti na publikaci. Větve s listy se začínají pomalu zabarvovat odpovídajícími odstíny barev.


Stáhnout ppt "VYUŽITÍ MENTÁLNÍHO MAPOVÁNÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 2."

Podobné prezentace


Reklamy Google