Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč."— Transkript prezentace:

1 VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč situace v níž člověk nakupuje má vliv na jeho chování 4.Jaké postupy užívají spotř. při řešení problémů 5.Jak spotřebitel zvládá proměnné a stimuly

2 Spotřebitelský rozpočet - výdaje rodin pro různé hladiny příjmů

3 Jak pomáhají behaviorální vědy

4 Obr. 6 - 2

5 Psychologické vlivy

6

7 Ekonomické potřeby - ekonomičnost nákupu - vhodnost a výhody -výkonnost -spolehlivost -zlepšení příjmů

8 Percepce Determinuje co lidé vidí a cítí - selektivní expozice Selektivní percepce Selektivní retenze

9 Učení Ovlivňuje reakci

10 Pozitivní přístup Naučené potřeby Postoje Životní styl - A - I - O

11

12 Sociální vlivy Zájmy rodiny Životní cyklus rodiny Spciální třída

13

14

15

16

17 Referenční skupina Názoroví vedoucí Kultura etnikum

18 Nákupní situace Důvpdy k nákupu Čas Okolnosti

19 Spotřebitel řeší problém Uvědomí si problém Získá informace o řešeních Zhodnotí alternativní řešení Rozhodne, které je správné Zhodnotí rozhodnutí

20

21

22

23 Úkol Jakými referenčními skupinami jste ovlivňováni


Stáhnout ppt "VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč."

Podobné prezentace


Reklamy Google