Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlex Holub
1
VI. Chování spotřebitelů při nákupu Otázky: 1.Jak odhadnout pravděpodobné nákupy 2.Jak sociol.a psych. vlivy působí na chování domácností při nákupu 3.Proč situace v níž člověk nakupuje má vliv na jeho chování 4.Jaké postupy užívají spotř. při řešení problémů 5.Jak spotřebitel zvládá proměnné a stimuly
2
Spotřebitelský rozpočet - výdaje rodin pro různé hladiny příjmů
3
Jak pomáhají behaviorální vědy
4
Obr. 6 - 2
5
Psychologické vlivy
7
Ekonomické potřeby - ekonomičnost nákupu - vhodnost a výhody -výkonnost -spolehlivost -zlepšení příjmů
8
Percepce Determinuje co lidé vidí a cítí - selektivní expozice Selektivní percepce Selektivní retenze
9
Učení Ovlivňuje reakci
10
Pozitivní přístup Naučené potřeby Postoje Životní styl - A - I - O
12
Sociální vlivy Zájmy rodiny Životní cyklus rodiny Spciální třída
17
Referenční skupina Názoroví vedoucí Kultura etnikum
18
Nákupní situace Důvpdy k nákupu Čas Okolnosti
19
Spotřebitel řeší problém Uvědomí si problém Získá informace o řešeních Zhodnotí alternativní řešení Rozhodne, které je správné Zhodnotí rozhodnutí
23
Úkol Jakými referenčními skupinami jste ovlivňováni
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.