Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLinda Sedláčková
1
Závěrečná konference Hodnocení aktivit a činností projektu Integrace na druhou Partner: Pedagogicko-psychologická poradna,Opava, příspěvková organizace Ostrava, 6.6.2012 Mgr.Ivo Schvan
2
Klíčová aktivita č.1 Společné dílny s rodiči metodická podpora v oblasti vývojových poruch učení a chování náprava parciálních handicapů v percepční a percepčně motorické oblasti speciální vzdělávací potřeby žáků – styly domácí přípravy 30 společných dílen na celkem 10-ti školách vzhledem k souběžnému probíhání některých dílen – účast pracovníka PPP Opava v 75%
3
Klíčová aktivita č.2 Pracovní setkání ŠPP Moravskoslezského kraje Předpoklad: pravidelné metodické schůzky ŠPP zřízených na školách v Moravskoslezském kraji schůzky koordinační skupiny pro činnost ŠPP 6 x za projekt, 2 x ročně, 120 podpořených PP Skutečnost: 6 x za projekt, 2 x ročně, 229 podpořených PP 3 schůzky koordinační skupiny pro činnost ŠPP
4
2009 Účinná intervence u děti úzkostných, hyperkinetických a dětí s poruchami chování – PhDr. Nora Gavendová (metodický materiál - Mapa poruch chování a strategie intervence) 2010 Problematika rizikových projevů chování a extremismu – Bc. David Lebeda (metodický materiál – symbolika extrémismu, rizikové projevy chování ve školním prostředí) Genetická metoda čtení, problematika ADHD a zkušenosti s Biofeedbackem – Mgr.Petra Franková - záznamové listy z vedení dítěte Návrh 15 kroků pro práci s dětmi - Mgr.Andrzej Toman - praktické seznámení s konceptem řešení dětských problémů, metodický postup (Kids´Skills) 2011 Problematika multikultury v české škole - Mgr.Lucie Stanjurová, Mgr.Hana Tichá tradice, odlišnosti, transkulturní přístup, práce s žákem s cizincem, možnosti podpůrného vedení – materiály na CD Jak pomoci dětem a žákům se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí současné školy – Bc. Lada Červeňáková – seznam vybrané romistické literatury 2012 Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a školská legislativa – Mgr. Jarka Grosmanová
5
Klíčová aktivita č.3 Výcvik pro školní speciální pedagogy Instrumentální obohacení Ravena Feuersteina (FIE) -Obsah instrumentů: Uspořádání bodů, Porovnávání, Orientace v prostoru I, Analytické vnímání Předpoklad: - 20 PP, 200 podpořených žáků se SVP Skutečnost: - 20 PP, 207 podpořených žáků se SVP
6
Výcvik pro školní psychology a spec.pedagogy ve školní mediaci Předpoklad: - 10 PP, 100 hodin výcviku, 100 podpořených žáků škol Skutečnost: - 10 PP, 100 hodin výcviku, 100 podpořených žáků škol Společný výstup: - Sborník využití metody FIE a Mediace ve školské praxi (sborník kazuistik)
7
Plnění monitorovacích indikátorů v rámci jednotlivých škol FIE Mediace Celkem ZŠ TGM Opava, Riegrova 1220 32 ZŠ a MŠ Český Těšín, Komenského12 012 ZŠ Vítkov, Komenského 8 0 8 ZŠ Třinec, D.a E. Zátopkových 01111 ZŠ Odry, Komenského 0 5 5 ZŠ Havířov-Město, 1. máje13 013 ZŠ Český Těšín, Slezská 01111 ZŠ Orlová-Lutyně, Mládí18 018 ZŠ Orlová-Lutyně, U Kapličky19 019 ZŠ a MOG Bruntál, Školní101020 ZŠ a MŠ Ostrava-B. Les, B. Dvors. 01515 ZŠ Karviná-Ráj, U Lesa 8 0 8 ZŠ Ostrava, Matiční12 012
8
FIE Mediace Celkem ZŠ a MŠ Karviná, Prameny12012 ZŠ a MŠ Český Těšín, Masarykovy sady 50 5 ZŠ Havířov-Město, Žákovská12012 ZŠ Opava, B. Němcové100 10 ZŠ Frýdek-Místek, ČSA 07 7 ZŠ Opava, Vrchní12012 ZŠ Havířov-Bludovice, Frýdecká13013 ZŠ Karviná, Družby 04 4 ZŠ a MŠ při ZZ Opava 0 1010 SŠ Ostrava-Poruba, prof. Matějčka 30 3 ZŠ Karviná, Borovského14721 PPP Opava17017
9
Individuální konzultace pro školní spec.pedagogy a školní psychology Předpoklad: - osobní, telefonická a písemná forma, 60 podpořených PP celkem Skutečnost: - nejčastěji osobní a telefonická forma, 110 konzultací, 70 podpořených PP celkem
10
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.