Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “"— Transkript prezentace:

1 Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “

2 Voleb se podle STEM hodlá zúčastnit 55 procent dotázaných lidí, 15 procent k volbám jít nechce a 30 procent lidí se ještě rozmýšlí. Od léta vzrostla zejména skupina váhajících voličů. (Zdroj: ČTK)

3 Příležitosti  reklamní/volební kampaně a internet  internet a různé skupiny voličů  efektivní působení internetové kampaně na různé skupiny voličů Řešení  projekt iHNed: Volby 2006  návrh komplexně pojaté internetové podpory volební kampaně Obsah

4 Příležitosti

5 Reklamní/volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 masový, moderní, levný, a cílený zásah spotřebitelů/voličů s vysokým potenciálem... Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost mu věnují především inzerenti, kteří chtějí aktivním lidem sdělit podrobnější informace o svých produktech a současně si vytvořit image moderního a dynamického subjektu. Proč? Masové médium s vysokou afinitou k aktivním cílovým skupinám  37% celkové populace s vysokým spotřebitelským/volebním potenciálem  internetová populace je mladší ve srovnání s celkovou populací  vyšší socioekonomický status, vyšší příjmy, vyšší vzdělání Moderní  umožňuje cílit kampaň přímo na přesně definované skupiny spotřebitelů/voličů  možnost komunikovat širokou škálu emotivních i faktických sdělení  hlavní reklamní/volební slogany  podrobné informace o produktu/programu strany  grafy, fotografie, videospoty,...  interaktivní médium umožňující vést se spotřebiteli/voliči dialog a sledovat jejich zájmy Levný  nižší náklady na reklamu ve srovnání s ostatními médii... aktuální volba významných inzerentů „business“ sféry


Stáhnout ppt "Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “"

Podobné prezentace


Reklamy Google