Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
1 Magda Piroutková Zdeněk Tarant Atlas služeb PRAHA 19. listopad 2007
2
2 Zapojení samosprávy do procesu rozvoje podnikání. Podpora žen, podnikatelek na lokální a regionální úrovni Nabídka možnosti umístění provozoven služeb pro začínající podnikatele a ženy-podnikatelky tam, kde není převis Praktické zkušenosti z realizace - cíle
3
3 ATLAS SLUŽEB Součást programu rozvoje komunálních služeb Co bylo předmětem? Průzkum všech služeb ve městě: - veřejných (e.g. vzdělávání, ochrana veřejného zdraví, informovanost, čistota, městská zeleň, odpočinek etc.) - soukromé (e.g. velkoobchod, maloobchod, řemesla, nocleh, stravování, zábava etc.) Vyhodnocení dat a informací, jejich kategorizace: poloha, prodejní plocha, početnost personálu, vybavení etc., vložení dat do strukturovaných databází (DB)
4
4 ATLAS SLUŽEB pro Vejprty,Duchov a Litoměřice
5
5 Co bylo předmětem? Posouzení dostupnosti služeb na základě prodejní plochy v závislosti na převažujícím sortimentu služeb Seřazení odvětví služeb do několika skupin s podobnými charakteristikami (potraviny, opravny, pohostinství etc.) a použití indexu, který ukazuje předpokládanou míru využití těchto služeb zákazníkem Propojení databázových údajů s GIS
6
6 Jaký je výsledek ? Přehledné mapy ukazující rozložení služeb, jejich hustotu a dostupnost Ínformace pro ty, kdož uvažují o podnikatelském záměru, o situaci na trhu a o existujících provozovnách Kooperace a komunikace mezi komunální správou a podnikateli na jejím území, umozňující lepší porozumění lokálnímu tržnímu prostředí Kompetentnější plánování a tvorba rozhodnutí pro komunální správu. Index kvality života, ukazující jak je dané území pokryto službami (v 7mi stupňové škále)
7
7 Omezení (Co atlas není) Data nejsou pravidelně aktualizována (jednorázový výzkum) Nedostatek pravidelné komunikace a výměny informací Předmětem výzkumu nejsou „měkká data“ (Kvalita služby, chování k zákazníkům, mentalita, způsob poskytování služby etc.) Není zamýšleno jako propagační nástroj ani jako vyhledávací informační systém pro zákazníky.
8
8 Pohostinství
9
9 Řemesla
10
10 Potraviny
11
11 Auto-moto
12
12 Index kvality
13
13 Index kvality
14
14 Index kvality
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.