Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ."— Transkript prezentace:

1 HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ

2 TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES

3 * Kultivace talentu * Široké vědomosti a schopnost nacházet souvislosti * Pěstování dovednosti a zručnosti - psychosomatiku

4 TVORBA JAKO „VĚDOUCÍ“ PROCES Filip Cenek, self-reflecting, 2006

5 JÁN MANCUŠKA The first minute of the rest of a movie..., 2005

6 INDIVIDUÁNÍ KONTAKT STUDENT - PEDAGOG

7 PŘIROZENÁ SOUTĚŽIVOST

8 NEUSTÁLÝ VÝVOJ – ABSOLUTNÍ INOVACE

9 VAZBA NA PROFESIONÁLNÍ INSTITUCE

10 IMPAKTOVANÁ LITERATURA ? ? ?

11 DŮRAZ NA ROVNOPRÁVNOST POZNÁVACÍHO PROCESU RACIONÁLNÍHO A KREATIVNÍHO “…věda je moc člověka, ale přesvědčuje ho také o jeho bezmocnosti; neboť existuje toho málo, co víme, více toho, co víme neúplně, v mnohém se mýlíme, a nejvíce je toho, co vůbec nevíme.“ „ …dílo umělecké je výronem zvláštního poznávání světa i pravím dále, že je to poznávání právě tak samostatné a oprávněné jako poznávání vědecké.“ ( T.G. Masaryk)

12 a/ Výběr a složení vnitřní a vnější komise b/ Kritická analýza – aktuální formulace účelu existence c/ Dialog s vnější komisí o průběhu – nabídka prezentací d/ Zpráva vnitřní analytické komise e/ Návštěvy vnější analytické komise na prezentacích a na škole f/ Dialog obou komisí a dohodnuté doplňující kroky g/ Společná zpráva h/ Seznámení akademické obce se závěry, nově definované cíle NÁVRH PROCESU HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ

13 NEVYŘEŠENÉ OTAZNÍKY: ? ? ?

14 … the end. DĚKUJEME ZA POZORNOST 16. Listopadu Pracovní komise RVŠ pro umělecké programy


Stáhnout ppt "HODNOCENÍ UMĚLECKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ A JEJICH VÝSLEDKŮ."

Podobné prezentace


Reklamy Google