Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlexandr Liška
1
e-PRAHA 2006/Osička1 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001
2
e-PRAHA 2006/Osička2 Standard ISO 9001 systémový přístup procesní dekompozice (řízení HW a SW) procesní dekompozice (řízení HW a SW) měření efektivnosti procesů (mapy) měření efektivnosti procesů (mapy) aktuální dokumentace (INTRANET) aktuální dokumentace (INTRANET) periodické přezkoumání systému periodické přezkoumání systému za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování (e-learning) (e-learning) systémový přístup procesní dekompozice (řízení HW a SW) procesní dekompozice (řízení HW a SW) měření efektivnosti procesů (mapy) měření efektivnosti procesů (mapy) aktuální dokumentace (INTRANET) aktuální dokumentace (INTRANET) periodické přezkoumání systému periodické přezkoumání systému za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování (e-learning) (e-learning)
3
e-PRAHA 2006/Osička3 PROCESNÍ DEKOMPOZICE PROCESNÍ DEKOMPOZICE Dekompozice systému řízení úřadu a identifikace procesů Stupeň dekompozice je nepřímo úměrný kvalitě úředníků. Definovány 2 hlavní procesy - PŘENESENÁ PŮSOBNOST menší podrobnost (zákon, vyhláška, metodika, tabulka procesu) – menší podrobnost - SAMOSTATNÁ PŮSOBNOST větší podrobnost (směrnice, instrukce, pracovní postup - mapa procesu) – větší podrobnost
4
e-PRAHA 2006/Osička4
5
5
6
6 PROCES NAKUPOVÁNÍ – hodnocení dodavatelů (přehled firem)
7
e-PRAHA 2006/Osička7 HODNOCENÍ DODAVATELŮ detail firmy
8
e-PRAHA 2006/Osička8 DOKUMENTACE QMS hlavní přehled
9
e-PRAHA 2006/Osička9 DOKUMENTACE QMS cíle odborů
10
e-PRAHA 2006/Osička10 DOKUMENTACE QMS směrnice
11
e-PRAHA 2006/Osička11 E – LEARNING ÚMČ Praha 10 Znalosti úředníka - test Znalosti úředníka - test - etický kodex úředníka - etický kodex úředníka - etika telefonování - etika telefonování - modelové situace - modelové situace - bezpečnost práce - bezpečnost práce - vstupní test z PC - vstupní test z PC ECDL European Computer Driving Licence ECDL European Computer Driving Licence angličtina angličtina Znalosti úředníka - test Znalosti úředníka - test - etický kodex úředníka - etický kodex úředníka - etika telefonování - etika telefonování - modelové situace - modelové situace - bezpečnost práce - bezpečnost práce - vstupní test z PC - vstupní test z PC ECDL European Computer Driving Licence ECDL European Computer Driving Licence angličtina angličtina
12
e-PRAHA 2006/Osička12 E-LEARNING – etický kodex
13
e-PRAHA 2006/Osička13 E- LEARNIG – modelová situace
14
e-PRAHA 2006/Osička14 E-LEARNING - ECDL
15
e-PRAHA 2006/Osička15 E-LEARNING – jazykový modul
16
e-PRAHA 2006/Osička16 Hodnocení podpůrných procesů QMS Hodnocení podpůrných procesů QMS PROCES MAJITEL Personalistika pers. odd. Právní agenda odbor právní Rozpočet odd. rozpočtu Řízení QMS manager jakosti Materiální zabezpečení odbor hosp.správy Komunikace s RMČ a ZMČ odd. RMČ a ZMČ Řízení HW a SW odbor informatiky - Kvalita poskytnuté služby - Termín splnění požadavků - Jednání a vystupování spolupracovníků
17
e-PRAHA 2006/Osička17 ÚMČ Praha 10 Ing.Vratislav Osička manager jakosti ÚMČ Praha 10 Ing.Vratislav Osička manager jakosti
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.