Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
eLearning14. 2. 2010Snímek 1 eLearning 14. 2. 2010 Tomáš Kubálek kubalek@vse.cz
2
Obsah A. Testování 1. Projekt Projekt 2. Báze otázek, strom složek Báze otázek, strom složek 3. Typy otázek Typy otázek 4. Nástroje scénáristy – Vzory testů Nástroje scénáristy – Vzory testů 5. Využití testu Využití testu a) testy a zkoušení b) cvičný test v e-osnově c) cvičný test v opoře d) kvíz v opoře B. Opory 6. Knihovna e-objektů Knihovna e-objektů 7. Opora a její části Opora a její části 8. Obsahové části Obsahové části a) objekt knihovny e- objektů b) editace obsahu editorem (včetně kvízu) c) odkaz na externí stránku 9. Zařazení opory do e- osnovy Zařazení opory do e- osnovy 10. Statistiky Statistiky 11. Ukázky veřejných opor MZLU Ukázky veřejných opor MZLU 14. 2. 2010Snímek 2eLearning
3
1 Projekt Projekt je nezávislý na předmětu, semestru. Na projektu může spolupracovat více osob. 14. 2. 2010Snímek 3eLearning
4
2 Báze otázek, strom složek Báze otázek a opory chystáme v projektu. Na školení 2 projekty Školení učitelů (přichystaný, účastníci školení jsou pracovníky projektu) Pokusný projekt (vlastní projekt, každý vytváří sám) Vytvoření projektu eLearning/eLearningové projekty Založit nový eLearningový projekt Název projektu: Pokusný projekt Popis: projekt ze školení nechráněný (chráněné pro přijímací řízení) Odstranit lze pouze prázdný projekt Vstup do projektu 14. 2. 2010Snímek 4eLearning
5
Parametry projektu Základní informace rekapitulace a operace s projektem sloučení projektu připojení vědecko-výzkumných projektů Pracovníci možno doplnit další osoby s různými rolemi A = administrativa P = pozorovatel Harmonogram možno přidávat etapy a milníky Dokumenty složka dokumentového serveru Úkoly promítají se do úkolů osoby 14. 2. 2010Snímek 5eLearning
6
Testové báze Strom složek Obsah složek 14. 2. 2010Snímek 6eLearning
7
Nové otázky ČR výběrová 1 z N Hlavním městem České republiky je: výběrová M z N Mezi české řeky patří: 14. 2. 2010Snímek 7eLearning
8
Nové otázky SR výběrová 1 z N Hlavním městem České republiky je: výběrová M z N Mezi české řeky patří: 14. 2. 2010Snímek 8eLearning
9
3 Typy otázek x y x m m/0 y 1 1/... 0 – n ? n 14. 2. 2010Snímek 9eLearning
10
(1) Výběrová 1 z N duben 2009Snímek 10ISIS - e-testy
11
(2) Výběrová 1 z N s neurčitou možností duben 2009Snímek 11ISIS - e-testy
12
(3) Výběrová 1 z N s otevřenou možnosti duben 2009Snímek 12ISIS - e-testy
13
(4) Dichotomická duben 2009Snímek 13ISIS - e-testy
14
(5) Výběrová M z N (0 – n správných) duben 2009Snímek 14ISIS - e-testy
15
(6) Výběrová M z N (rozšířená) duben 2009Snímek 15ISIS - e-testy
16
(7) Nucená volba duben 2009Snímek 16ISIS - e-testy
17
(8) Slovní duben 2009Snímek 17ISIS - e-testy
18
(9) Spojovací duben 2009Snímek 18ISIS - e-testy
19
(10) Přiřazovací duben 2009Snímek 19ISIS - e-testy
20
(11) Seřazovací duben 2009Snímek 20ISIS - e-testy
21
(12) Otevřená duben 2009Snímek 21ISIS - e-testy
22
(13) Externí duben 2009Snímek 22ISIS - e-testy
23
(14) Doplňovací duben 2009Snímek 23ISIS - e-testy
24
4 Nástroje scénaristy Vzory testů 14. 2. 2010Snímek 24eLearning
25
5 Využití testů Testy a zkoušení a) testy a zkoušení b) cvičný test v e-osnově c) cvičný test v opoře d) kvíz v opoře 14. 2. 2010Snímek 25eLearning
26
Testy a zkoušení Moje výuka, Záznamník učitele vybrat předmět Testy a zkoušky výběr rozvrhové akce či všech Vytvořit nový test podle vzoru prázdného Školení učitelů: Databáze odsouhlasit parametry, Přidat test 14. 2. 2010Snímek 26eLearning
27
Správa testu 14. 2. 2010Snímek 27eLearning
28
Souvislost s termíny a učebnami Vypisování termínů 14. 2. 2010Snímek 28eLearning JM 352 JM 357 JM 359 JM 360 JM 361 JM 382 JM 370 RB 437 SB 103 - 109 SB 202 – 207 SB 305
29
Cvičný test v e-osnově eLearningové osnovy moduly v osnově výběr modulu přidání nové aktivity název: Cvičný test z tématiky databází typ aktivity: cvičný test stupeň: doporučený nový test dle vzoru Přidat test 14. 2. 2010Snímek 29eLearning
30
6 Knihovna e-objektů Knihovny projektová soukromá veřejná Struktura projektové knihovny OneNote – 1 Učební text (OneNote 2007) OneNote – 2 Příklady (Příklady z učebního textu) OneNote – 3 Výukové prezentace (OneNote 2007) OneNote – 1 Učební text – Jméno... 14. 2. 2010Snímek 30eLearning
31
7 Opora a její části Opory Název: OneNote 2007 – Jméno Přidat oporu Autoři Vstup 14. 2. 2010Snímek 31eLearning
32
Části opory Doporučované části úvod cíl motivace návaznost poučení shrnutí Další části titulní list obsahová část oddíl textu příklady kontrolní otázky test řešení úkolů závěr slovníček pojmů Seznam pojmů seznam zdrojů 14. 2. 2010Snímek 32eLearning
33
Cíl a motivace Cíl: Seznámit studenta s možnostmi jenoduchého a efektivně využitelného programu Microsoft Office OneNote 2007. Díky zapojení VŠE do programu MSDN AA mohou studenti ve výuce i při samostatné přípravě využívat software Microsoft Office OneNote. Motivace: Studiem opory lze získat: znalosti nutné k efektivní práci s počítačem znalosti využitelné pro přípravu seminárních prací a diplomové práce (analýza dat) znalosti využitelné pro zaznamenávání přednášek a cvičení znalosti využitelné pro organizování poznámek 14. 2. 2010Snímek 33eLearning
34
Domácí úkol obsahová část a přejít na editaci nové části editace obsahu editorem tutorský vstup důležitá informace 14. 2. 2010Snímek 34eLearning
35
Test formou kvízu (flash) 14. 2. 2010Snímek 35eLearning
36
8 Obsahové části a) objekt knihovny e-objektů b) editace obsahu editorem (včetně kvízu) c) odkaz na externí stránku 14. 2. 2010Snímek 36eLearning
37
9 Zařazení opory do e-osnovy Moje výuka, Záznamník učitele Výběr předmětu eLearningové osnovy (nutná role tutora) možné kopírovat z předchozích semestrů zkrácená tvorba osnov zobrazení možnost časového omezení nutnost zpřístupnění Kde vidí student Moje studium, Portál studenta E-osnovy předmětů 14. 2. 2010Snímek 37eLearning
38
10 Statistiky 14. 2. 2010Snímek 38eLearning
39
11 Ukázky veřejných opor MZLU www.mzlu.cz informační systém Studijní informace/Veřejná knihovna e- objektů 14. 2. 2010Snímek 39eLearning
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.