Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRobert Janda
1
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram
2
Znaky kurikulární reformy změna v přístupu ke vzdělávání – dosud především učivo – předávání poznatků nově důraz na cíle – učivo má roli prostředku, pomocí kterého cílů dosahujeme dvoustupňová tvorba dokumentů RVP – na národní úrovni ŠVP – konkrétní škola očekávání – modernizace metod výuky
3
Některé pojmy školní kurikulum – popis vzdělávání kompetence – schopnost k jednání, popisují se slovesy klíčové kompetence – obecné, definují schopnosti všech maturantů odborné kompetence – vazba na studovaný obor
4
ŠVP lze vytvořit pouze týmově dvoustupňové sestavení týmů vedoucí koncepční tým dílčí pracovní týmy - sestavení navíc – technický a jazykový redaktor podmínkou elektronická komunikace konzultanti a recenzenti – sociální partneři firmy, rodiče, absolventi, studenti
5
Zásadní rozhodnutí před tvorbou: ŠVP předmětový nebo modulový počet ŠVP – zavedení zaměření názvy ŠVP i předmětů – motivační volitelné a nepovinné předměty rozsah výukové a odborné praxe forma profilové části maturit
6
Další postup časový harmonogram – výuka od 1.9.2009 dokončení – do 1.3.2009 závěr – na vlastní práci „pouze“ rok příští setkání – únor 2008
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.