Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBenjamin Macháček
2
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty 3.4 vztah ke Komponentám 1 a 2 3.5 studijní cesty
3
3.1 Pracovní postup Úvodní seminář, sběr informací, rozhovory Síť (100 - 60) Situační analýza – testování závěrů Workshop a tématické semináře Komunikační strategie (dokument) Zpráva o ICT/e-government (doporučení + případová studie) Program vzdělávání v Komunikativním vedení (metoda/školení)
4
Naše postřehy Velice kvalifikovaní pracovníci I přes probíhající reformu VS lidé vědí poměrně dobře co mají dělat Problémy – vztahují se především k interním strukturám, komunikaci a vedení lidí
5
Obecné poznámky 1 Chybí vize a dlouhodobé cíle Dezorganizované komunikační aktivity. Pravomoci rozloženy mezi řadu odborů bez koordinace. Existuje jen málo Komunikačních strategií. Front Line Staff is seldom fully informed about all the issues they are expected to respond to. Dodání služby – určité problémy pokud jde o postoje a přístup Interní tok komunikace je omezený/hierarchický
6
Stejná vize? Vrcholový management –politici komunikace /PR odbor IT oddělení Lidské zdroje/odbor vzdělávání Oddělení služeb
7
Obecné poznámky 2 Vůdcovství a klíčové oblasti RLZ Chybí srozumitelné informace Nejasnost/defenzivní přístup k zákonu 106
8
Postřehy týkající se ICT/e-governmentu 1. Slabá spolupráce mezi jednotlivými národními aktéry Nekoordinované projekty pro zlepšení situace Přístup k registrům prostřednictvím e-governmenu 2. Problém s přístupem k Internetu.”Monopol” Českého Telecomu 3. Žádné pobídky pro vyšší využití domácích počítačů. 4. Některé legislativní nedostatky; např. z. 106 5. Nejasná odpovědnost za aktualizaci dat v systému 6. Status Státní informační politiky 7. Zaměření na infrastrukturu, technický přístup místo na lidský faktor a perspektivu životní situace
9
Lidský faktor Vzdělávání Nehybnost Nejistá odpovědnost Komunikace Vůdcovství Problém-řešení
10
Životní situace Chybí vize a strategie Uživatelská perspektiva - subjekt-objekt Aplikace služeb v souladu s perspektivou uživatele
11
Strategické komunikační cíle Příklad cíle 1: Občané budou úřadu důvěřovat a pociťovat, že je s nimi zacházeno spravedlivě a profesionálně, s otevřeností a korektností. provedení, image, vnímání Příklad cíle 1: Občané budou úřadu důvěřovat a pociťovat, že je s nimi zacházeno spravedlivě a profesionálně, s otevřeností a korektností. provedení, image, vnímání
12
Doporučení.. národní strategie e-governmentu..aby samosprávné orgány definovaly vize a strategické cíle Více zaměření na lidský faktor než na infrastrukturu a techniky v oblasti internetu/e-governmentu..maximální otevřenost – z. 106 Použijte dokument Komunikační strategie
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.