Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilNikola Janečková
1
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz
2
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_07_MEV TémaBrief AnotaceŽák se seznámí s tím, co znamená brief a scíli mediálního plánování. Klíčová slovaMediální výchova, brief, mediální plánování Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby20.9.2013 Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0557 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
3
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 7. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 8. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
4
Brief Brief je zadání, dává ho klient agentuře a říká v něm, co potřebuje. Popisuje své komunikační potřeby, marketingové cíle, cílovou skupinu a rozpočet. Čím víc informací (ne omáčky, ale podstatných) brief obsahuje, tím lépe agentura může naplnit očekávání. Co pomůže: kdy jsou dostupné kreativní materiály, jaké budou formáty (odkaz), tonalita kampaně, informace o trhu (prodeje) a konkurenci, očekávané události na trhu Když agentuře nějaké informace chybějí nebo jsou nejasné, zorganizuje se „debrief,“ kde se informace upřesňují.
5
Cíle mediálního plánování Stanovení cílů má dvojí účel: – Cíle vedou k nejúčinnější strategii. – Podle jejich splnění určujeme úspěch kampaně.
6
3 úrovně cílů 1.Marketingové cíle –zvýšit frekvenci nákupů, okamžitý nákup, zvýšit loajalitu, zvýšit preferenci značky, udržet prodeje 2.Komunikační cíle – navýšit povědomí značky, vylepšit image, připomenout nákupní příležitost, vybudovat nové asociace se značkou, změnit vnímání značky 3.Mediální cíle – GRPs týdně, reach, frekvence oslovení, v určitém období a cílové skupině
7
Jak na to?
8
Test Zadání klienta Upřesňující informace Porada Co znamená debrief?
9
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.