Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Analýza makro a mikroprostředí
2
Makroprostředí celá ekonomika, její politický, ekonomický, sociální, technicko-technologický a ekologický rámec STEP analýza
3
Mikroprostředí prostředí přímo ovlivňující podnikání v daném odvětví (vnější prostředí) a prostředí uvnitř podniku (vnitřní prostředí) Porterův model 5 sil
4
potenciální konkurenti
Porterův model 5 sil potenciální konkurenti bariéra vstupu do odvětví Konkurenční ring dodavatelé odběratelé substituty
5
SWOT analýza Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Ohrožení
Podnikové prostředí Okolí podniku
6
Koncept Souhrn standardních postupů
1. získávání zakázek, přijímání objednávek či tvorby nabídek; 2. jednání se zákazníky ve standardních či nestandardních situacích (vyřizování reklamací); 3. vyřizování objednávek (z hlediska času a způsobu); 4. vystavování faktur a zajišťování plateb; 5. pečování o zákazníky (nové i stálé) jako jsou informace o novinkách, upomínání se a zajišťování individuálního přístupu.
7
Corporate identity a corporate design
Jednotný vzhled a jednání Umožňuje zákazníkům jasně identifikovat produkci a jednání firmy, která poskytuje služby
8
Poslání Trvalé prohlášení účelu, které přináší jasnou vizi současných i budoucích činností podniku v oblasti produktu, služby, trhu, hodnot, názorů a způsobů konkurenčního odlišení. Poslání napomáhá determinovat vztahy na všech trzích, s nimiž podnik přichází do styku. Slouží pro lepší orientaci a usnadňuje samostatné rozhodování na všech podnikových úrovních.
9
Unique Selling Proposition
slogan, který napomáhá odlišit produkci podniku od ostatních Předstupeň poslání
10
Tvorba poslání Účast všech zaměstnanců Dlouhodobý proces Brainstorming
Workshopy
11
Pravidla pro tvorbu poslání
1. Je třeba se vyvarovat příliš obecné i příliš specifické definici. 2. Je třeba pečlivě zvážit veškeré publikum poslání (zákazníky, zaměstnance, konkurenty, veřejnost atd.). 3. Poslání musí být jedinečné. 4. Je třeba chápat všechny podmínky a souvislosti v dané podnikatelské oblasti. 5. Poslání musí být orientované na trh, ne na produkt.
12
Zveřejnění poslání Tabule Nástěnky Prospekty Kartičky Zkrácené slogany
I jednotlivá oddělení mohou mít svá poslání.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.