Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMartin Doležal
2
„BOHEMIA EXPRESS“ Speciální servis určený pro silniční dopravce a spedice součástí evropské sítě linek kombinované dopravy spojení Lovosic s 35 nejvýznamnějšími terminály v 8 zemích západní Evropy návazné přepravy po ČR (z Přerova, Ostravy, Kopřivnice)
4
„BOHEMIA EXPRESS“
5
Evropská síť linek KD
6
170 přímých vlaků každou noc z toho aktuálně 2 až do ČR Informace o jízdních řádech na www.kombiverkehr.de www.kombiverkehr.de Informace o sledování pohybu zásilek na www.cesar-online.com www.cesar-online.com
7
Výhody systému Terminály jsou propojeny přímými rychlými nákladními expresy Konkurenční výhody: vysoká rychlost přepravy vysoká bezpečnost přepravy pravidelnost a spolehlivost spojů
8
Jízdní řád z/do Lovosic odjezdy z Lovosic: směr Hamburk v Po, St, Pá směr Duisburg v Út, Čt, So příjezdy do Lovosic: z obou směrů: vždy v Út, Čt, So celkem 12 vlaků týdně doba přepravy včetně překládek v obou koncových terminálech: Hamburg 12 hodin Duisburg 17 hodin
9
Příklady doby přepravy
10
Ceny za přepravu odstupňované podle velikosti a hmotnosti ložné jednotky nejvýraznější cenová konkurenceschopnost je u přeprav tankových kontejnerů
11
Ložné jednotky kombinované dopravy tankové kontejnery sedlové návěsy vybavené uchopovacími hranami nebo rohovými prvky pro překládku silnice / železnice výměnné nástavby ložné jednotky musí být opatřeny kódovými štítky (žluté tabulky s černými číselnými údaji), je vhodné vyžadovat je už od výrobce při nákupu
12
Výhody pro silniční dopravce pravidelnost linek umožňuje dodávky „just in time“ na svozy a rozvozy se nevztahují zákazy jízdy o nedělích a svátcích zvýšený limit hmotnosti vozidel pro svozy a rozvozy v Německu až na 44 t slevy na silniční dani (až 100%) výjimka pro české autodopravce ze zakázané kabotáže na svozy a rozvozy z Duisburgu vysoké přepravní výkony s menším počtem tahačů a řidičů
13
Kombinovaná doprava jako by-pass v případech omezování silniční přepravy z pohledu zákazů jízdy kamionů z pohledu předpisů o přepravě nebezpečného zboží z pohledu limitů maximální hmotnosti silničních souprav z pohledu předpisů o pracovní době řidičů
15
Kdy používat linky KD?: Kombinovaná doprava silnice-železnice je náročnější na organizaci práce Před rozhodnutím o jejím pravidelném využívání je nutno nalézt odpovědi na některé základní otázky:
16
Otázka: existuje v daném směru odpovídající nabídka v KD? je poblíž nakládacího místa vhodný terminál pro překládku silnice – železnice k dispozici? je z tohoto terminálu vhodné vlakové spojení ve směru požadované přepravy, případně s využitím překládky v terminálech na cestě? jsou jízdním řádem dané přepravní doby a frekvence odjezdů vlaků pro zamýšlené přepravy přijatelné?
17
Otázky použitelnosti vhodných ložných jednotek: vlastníte intermodální ložné jednotky, tj. tankové kontejnery, sedlové návěsy nebo výměnné nástavby? mohou být tyto ložné jednotky s ohledem na jejich výšku přepravovány po celé trase? Jsou tyto ložné jednotky po technické stránce připuštěny k přepravě po železnici? je nutné nasazení speciálních ložných jednotek, jako např.megatrailerů nebo výměnných nástaveb Jumbo? je možný anebo žádoucí leasing nebo pronájem těchto ložných jednotek?
18
Otázky k organizaci svozů a rozvozů z terminálů: může Vaše firma trvale organizačně zvládnout všechny svozy a rozvozy? bude svozy a rozvozy na straně odesílatele i příjemce zboží provádět sama, anebo je žádoucí pomoc partnera? je poměr ceny a výkonu partnera na svozy a rozvozy adekvátní dlouhodobé spolupráci?
19
Otázky k přepravním proudům: jsou přepravní proudy jednosměrné, anebo obousměrné? jsou přepravní proudy pravidelné, sporadické, nebo sezónní? může být v případě nepárovosti přeprav využito trojúhelníkových přeprav s využitím linek kombinované dopravy?
20
O firmě Bohemiakombi se můžete více dozvědět na www.bohemiakombi.cz Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.