Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

EKOMOR, s.r.o. 24.7.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "EKOMOR, s.r.o. 24.7.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů."— Transkript prezentace:

1 EKOMOR, s.r.o. 24.7.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů

2 Stávající segmenty: Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru Linky a jejich části pro žárové zinkování Ostatní zakázky (neutralizační stanice odpadních vod, ventilátory, regenerace kyselin atd.)‏

3 Přehled zakázek dle segmentů

4 Vize směřování společnosti Rozvoj stávajících segmentů + doplění segmentu pro tlakovakuové vany pro moření dřeva (Bochemit)‏ Soupis hlavních zakázek v jednotlivých segmentech pro rok 2009: mořící linky s využitím Feropur: Viraj 2 (Indie), BAOSTEEL 2 (Indie), Dalian(Čína)‏ mořící linka bez využití Feropuru: ŽDB (ČR)‏ linky pro žárové zinkování: Polimex 2 (Polsko)‏

5 Klíčové předpoklady pro růst v jednotlivých segmentech 1. Linky a jejich části s využitím Feropuru - zintenzívnit marketing u potenciálních zákazníků s důrazem na výhodnost procesu (ověřit prokazatelné úspory)‏ - rozšíření použitelnosti Feropuru pro ostatní materiály - hledat úspory v konstrukci části tav. linek - prověřit možnost výroby levnějšího Feropuru 2. Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru - zintenzívnit marketing u potenciálních zákazníků

6 Klíčové předpoklady pro růst v jednotlivých segmentech 3. Linky a jejich části pro žárové zinkování - zintenzívnit marketing v zahraničí (Rusko, Bělorusko, Ukrajina)‏ - zjednodušení konstrukčních řešení pro některé části 4. Ostatní zakázky - zintenzívnit marketing v ČR - dopracování zařízení pro regeneraci kyselin

7 Analýza jednotlivých segmentů: 1. Linky a jejich části s využitím Feropuru (pro moření drátů, tyčí, trub a plechů)‏ Vývoj trhu: dodávka 1 až 2 zařízení za rok Hlavní konkurence: CMI UVK ( Německo/USA)‏ Steuler ( Německo)‏ Cíl: prosazení Feropuru do nově budovaných linek, resp. náhrada stávajících konkurenčních technologií za Feropur Působnost: Celý svět

8 Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Příležitosti a hrozby: + souběžná dodávka zařízení a Feropuru po dobu provozu linky + snadné nalezení potenciálních uživatelů technologie + rozšíření Feropuru i do dalších výrobků (trubky, plechy, tyče)‏ - nebezpečí vývoje vlastního Feropuru, popř. jiného konkurenčního procesu - ceny komodit (niklu atd.) umožňující výrobu ocelí u kterých není potřeba používat Feropur - dodávka zařízení samotným zákazníkem, popř. jinou firmou bez účasti Ekomoru - kurz CZK k ostatním měnám

9 Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Silné stránky: - kvalitní reference pro moření drátů - malá technologická konkurence - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - nedostatečné reference a technolog. pro moření trubek, tyčí, plechů - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - nedostatečná znalost nákladovosti procesu - obtížná prokazatelnost výhodnosti technologie - nemožnost použití pro kontinuální procesy, tj. použití je limitováno - jediný dodavatel Feropurové technologie

10 2. Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru Vývoj trhu: počet nově dodaných nebo rekonstruovaných linek je na celém světě cca 20 ročně Hlavní konkurence: CMI UVK ( Německo/USA)‏ Steuler ( Německo)‏ Korner Chemieanlagenbau (Rakousko)‏ ISUZU (Japonsko)‏ Cíl: prosadit se v dodávce minimálně jedné linky ročně Působnost: Evropa, Asie, Sev. Amerika

11 Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů bez Feropuru Příležitosti a hrozby: + kvalitní reference pro moření drátů + rekonstrukce dříve dodaných linek - vznik konkurenčních firem v Asii - kurz CZK k ostatním měnám

12 Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů bez Feropuru Silné stránky: - kvalitní reference pro moření drátů - malá technologická konkurence - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy - schopnost nabízet variabilní řešení Slabé stránky: - nedostatečné reference pro moření trubek, tyčí, plechů - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏

13 2. Linky a jejich části pro žárové zinkování Vývoj trhu: V Evropě je počet linek vysoký – možnosti rekonstrukcí, výstavba probíhá především v zemích bývalého Sovětského svazu Hlavní konkurence: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Westech (USA)‏ Cíl: prosadit se v dodávce rekosntrukcí a dodat jednu linku ročně Působnost: Evropa, Rusko – dodávky Asie – inženýrská činnost (popř. spolupráce s místní firmou)‏

14 Linky a jejich části pro žárové zinkování Příležitosti a hrozby: + rekonstrukce stávajících linek + dodávka nových linek v zemích býv. Sovět. svazu - agresivní přístup konkurenčních (italských) firem - kurz CZK k ostatním měnám - cena zinku - rozvoj konkurenčních technologií k zinkování

15 Linky a jejich části pro žárové zinkování Silné stránky: - kvalitní reference - schopnost nabízet variabilní řešení - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - neschopnost dodat některé části linek - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏ - dodávky pouze do Evropy

16 2. Ostatní zakázky Vývoj trhu: Rekonstrukce, resp. nové dodávky různých částí probíhají nepřetržitě Hlavní konkurence: Zomaplast, Lecom (ČR)‏ všechny výšeuvedené pro ostatní segmenty Cíl: prosadit se v dodávce rekonstrukcí stávajícího zařízení v různých oblastech (linky povrch. úprav, chem. průmysl atd.)‏ Působnost: ČR, Evropa

17 Ostatní zakázky Příležitosti a hrozby: + rozšíření zákazníků (chem. průmysl atd.)‏ - velká konkurence nespecializovaných, popř. úzce specializovaných firem - malá přidaná hodnota - omezený okruh zákazníků (max. Evropa)‏

18 Ostatní zakázky Silné stránky: - znalosti a zkušenosti s dodávkama pro celá zařízení - možnost ověření nových řešení, využitelné pro komplexní linky - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - neschopnost dodat některé části linek - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏ - dodávky pouze do Evropy

19 Plán investic a personálního rozvoje firmy nutný pro dosažení naplánovaných cílů: Plán investic pro rok 2009 – 2012: - rekonstrukce prostor pro THP pracovníky: cca 3 mil. Kč - rekonstrukce, popř. výstavba výr. haly: cca 20 mil. Kč - akvizice firem (cca 20 mil. Kč)‏ Personální rozvoj pro rok 2009 – 2012: - THP pracovníci (specialista: MaR, plyn, technolog): cca 1,5 mil. Kč

20 Přílohy Podklady z Bochemie: 1)Odhad prodeje zařízení na impregnaci dřeva 2)Strategický plán prodeje Feropuru 2009-2012

21 Odhadovaný počet vyrobených a instalovaných zařízení pro impregnaci dřeva dle teritorií do roku 2012 v kusech odhadovaný počet vyrobených a instalovaných zařízení pro impregnaci dřeva dle teritorií do roku 2012 v kusech země 2009201020112012 vanyvtivanyvtivanyvtivanyvti ČR3 3 3 21 SR 1 2 2 PR Pobaltí Rusko11 1 2 2 Bělorusko 1 1 1 Maďarsko3 415151 Rumunsko 1 2 3 Bulharsko5 718181 celkem121164205 6 odhadované tržby v Kč při stanovení průměrné ceny impregnačního zařízení: prům. cena vany400 000 Kč prům. cena vti1 600 000 Kč 2009201020112012 vanyvtivanyvtivanyvtivanyvti tržby4 800 000 Kč1 600 000 Kč6 400 000 Kč 8 000 000 Kč 9 600 000 Kč celkové tržby6 400 000 Kč12 800 000 Kč16 000 000 Kč17 600 000 Kč

22 Strategický plán prodeje Feropuru 2009-2013 VÝHLED PRODEJŮ DO R. 2013 Zákazník 20092010201120122013 v tunách TALLEY METALS120145 CHANGWON SPECIALTY STEEL250300350 DONGBANG STEEL00000 KRUPP EDELSTAHLPROFILE220210 OUTOKUMPU (AVESTA POLARIT)130 ŽĎAS30 MUELLER UND SCHROEDER00000 ERGSTE SCHWERTE15 BRIDON55555 ROLDAN170 OLARRA60 RODACCIAI140 200 COGNE190 UGITECH100160210 ALLVAC6080 CARPENTER250280 CHARTER70 90 NAS050110120 MALÉ FIRMY11111 FAGERSTA STAINLESS410 BGH LUGAU165 BAOSTEEL250290 320 TISCO5501050 DALIAN250270325360380 MECHEL100 110 VIRAJ130150200 MUKAND203040 SHAH0050100 DAIDO STEEL000030 CELKEM36864501490650315091


Stáhnout ppt "EKOMOR, s.r.o. 24.7.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů."

Podobné prezentace


Reklamy Google