Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008."— Transkript prezentace:

1 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008

2 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Mamma HELP, sdružení pacientek s nádorovým onemocněním prsu o.s. Celostátní působnost – od roku 1999 Největší ženská pacientská organizace v ČR Zaregistrováno přes 500 osob Poslání: 1. Zlepšit kvalitu života onkologicky nemocných žen 2. Informovat veřejnost o možnostech prevence a léčby rakoviny prsu

3 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Bezplatné individuální poradenství v síti MAMMA HELP CENTER – Praha, Brno, Zlín, Plzeň, Hradec Králové, Přerov MH centrům poskytují garanci přední odborníci V centrech pracuje 45 laických terapeutek V MH centrech bylo v roce 2007 zaznamenáno 5230 kontaktů a intervencí Individuální poradenství doplňují komunitní programy pro členky sdružení Sdružení každoročně realizuje víc jak desítku dalších doplňkových projektů

4

5

6

7 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! AVON linka proti rakovině prsu - od roku 2004, frekvence hovorů 40 – 50 denně Projekty pro veřejnost k prevenci – přes 4000 edukovaných žen v letech 2006/2007 Víceleté projekty – Růžová výšivka, Klub mammahelpek v klobouku

8

9

10

11

12

13 U MÍME ŽÍT NAPLNO !

14 Celoroční motivační kampaň pro ženy, které se léčily nebo léčí s nádorovým onemocněním prsu Cílem je ukázat cestu k návratu do plnohodnotného života, pomoci ke zvýšení sebedůvěry a ženského sebevědomí, povzbudit při překonávání fyzických a psychických následků nemoci i léčení.

15 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Symbolem kampaně je žena v klobouku. Klobouk: - zakryje ztrátu vlasů při nemoci, - umožní změnit image, - zajistí anonymitu, - zvýší sebevědomí po návratu do života, - povzbuzuje kreativitu, fantazii, uvolněnost, - vzbuzuje pozitivní emoce.

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Akce a projekty kampaně Umíme žít naplno: Přehlídka originálních klobouků na úvodním večeru STYL a KABO v Brně, 13. února 2008 Kloboukový bál Brno, březen 2008 Putovní výstavy fotografií „Klub mammahelpek v klobouku“, březen - září 2008 Klobouková zahradní slavnost Praha, srpen 2008 (s dražbou klobouků VIP osobností), Internetová dražba originálních klobouků, prosinec

30 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Podpora kampaně: Kalendář 2008 Diář 2009 Pohlednice Klub mammahelpek v klobouku Billboardy Umíme žít naplno! Benefiční představení Evenings for Mamma HELP –partnerem je AVON FUNDATION USA Hlavním partnerem kampaně je ROCHE s.r.o.

31 U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň bude po celý rok 2008 provázena sbírkou ve prospěch sdružení Mamma HELP. Výtěžek je určen na zajištění provozu sítě šesti MAMMA HELP CENTER – roční náklady činí 3,5 milionu korun. Součástí sbírky je benefiční vstupné na akce, výtěžek z dražeb klobouků, prodeje kalendářů, diářů a pohlednic se symboly kampaně, a také zasílání dárcovských SMS.

32


Stáhnout ppt "U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google