Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBára Bláhová
2
zaměření: Silniční vozidla
3
Tento obor je zařazen mezi technické obory Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci, jízdní a technické vlastnosti, servis a diagnostiku.
4
Po absolvování tradičních předmětů získají žáci znalosti v oblasti konstrukce provozu a technologie údržby a oprav automobilů
5
Absolventi se mohou uplatnit u kterékoliv organizace, která se zabývá vývojem a konstrukcí automobilů, jejich výrobou a opravami
6
Absolventi se mohou uplatnit i jako prodejci automobilů či automobilového příslušenství
7
Výuka cizích jazyků vytváří předpoklady pro zaměstnání u zahraničních firem
8
Informační a komunikační technologie Technická dokumentace Strojírenská technologie Mechanika Části strojů a mechanismy Praxe
9
Silniční vozidla Elektrotechnika Autoelektronika Kontrola a měření Opravy a provoz vozidel Ekonomika
10
Řízení motorových vozidel Silniční provoz Užití výpočetní techniky
11
Tento předmět studenty provází od druhého ročníku a naučí se zde, jak které součásti ve vozidlech pracují a k čemu slouží. Tyto teoretické znalosti uplatní na odborné praxi ve 3. a 4. ročníku. Z tohoto předmětu se maturuje.
12
asi nejoblíbenější předmět pro ty, koho automobily opravdu baví a zajímá se o ně, dozví se zde vše o údržbě, poruchách automobilů a jejich opravách. Z tohoto předmětu se maturuje.
13
Ve 3. a 4. ročníku žáci absolvují praxe u odborných firem.
14
Žáci v průběhu studia získají řidičské oprávnění skupiny B a C Autoškola probíhá ve 3. ročníku a to celý školní rok
15
Škola k uplatnění teorie využívá i školní autoservis
16
Adaptační kurz – tento kurz se koná na začátku prvního ročníku a přispívá k seznámení studentů mezi sebou a s třídním učitelem Lyžařský výcvik – tento kurz se koná také tradičně v prvním ročníku
17
Vodácký kurz – většinou konaný v červnu na tři dny. Sjíždí se řeka Vltava Cyklistický kurz – konaný v Nižboru u Berouna
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.