Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLubomír Vítek
1
FARO 6300 L / FARO 8000 L V e l k o o b j e m o v é s a m o s b ě r a c í v o z y p r o s k l i z e ň s e n a a s l á m y
2
FARO 6300 L8000 L Celková délka - mm 1050010790 Celková šířka - mm 24202500 Celková výška - mm 37603980 Výška ložného prostoru - mm 1250 Rozměry ložné plochy - mm 7730 x 2100 Objem ložného prostoru - m³ 63 80 Objem ložného prostoru (DIN) - m³ 38,546 Hmotnost - kg 58506000 Celková hmotnost - kg 12000 FARO 6300 L / FARO 8000 L Velkoobjemový samosběrací vůz s minimálními nároky na údržbu a příkon traktoru!
3
FARO – sběrač, vkládací rotor ŘŘ ízený sběrač s šířkou 1,85 m s vodící dráhou na obou stranách. Prsty jsou v místě dotyku s pozemkem po směru jízdy (minimální zatížení prstů i znečištění píce). PP odélný i příčný výkyv sběrače pro kvalitní kopírování nerovností. SS běrač s 6-ti řadami prstů uložených v tvarovaném nosníku. VV kládací váleček a výkyvnými a výškově nastavitelnými opěrnými koly. JJ ednostranný širokoúhlý kloubový hřídel (1000 ot./min.) s vačkovou spojkou proti přetížení (1400 Nm). MM alá vzdálenost mezi prsty sběrače a válce pro eliminaci zacpání válce. RR otor o průměru 750 mm se 7 řadami hvězdic uspořádanými do spirály.
4
FARO – ř ezací ústrojí 6 nožů s roztečí 21 cm. Nonstop jištění každého nože na dvou místech. Maximální výkyv nože 13 cm. Konstantní spouštěcí síla bez ohledu, kde se na noži vyskytne cizí těleso. Automatické zaklopení nože do pracovní polohy.
5
FARO – n ástavba VV ysoce dimenzovaný rám profilu C 220x70x50x5 mm. ŠŠ roubovaný rám pro eliminaci zatížení na krut a ohyb s jemnými závity. HH ustě uspořádané sloupky. SS tropní profily pro maximální využití ložného prostoru a eliminaci ztrát úletem. AA utomatika plnění (2 čidla) i vyprazdňování.
6
FARO – d opravník, podvozek Spolehlivé a rychlé vyprázdnění vozu. 2 páry řetězů podlahového dopravníku s hustě uspořádanými příčníky. Nastavitelná rychlost podlahového dopravníku. Odpružená tandemová náprava, vahadlové uchycení náprava pro lepší jízdní vlastnosti a účinnost brzd, blatník. Dvouokruhové vzduchové brzdy s regulátorem ALB. Pneumatiky 500/50-17. Širší rozchod náprav 1950 mm na přání.
7
FARO – ovládací panel Direct Control FARO – ovládací panel Direct Control
8
FARO – NÁHRADNÍ DÍLY FARO – NÁHRADNÍ DÍLY
9
FARO 8000 L – u živatelé Ing. Vladimír Halík, ZD Velká Losenice
10
FARO 8000 L – u živatelé Ing. Karlík – mechanizátor v SPD Veselé sa netají spokojnosťou 3 samozberacích vozov FARO 8000 L, s ktorými ročne zozbierajú slamu z plochy cca 900 ha. Veľmi spokojný je aj so šírkou zberača, ktorý dokáže zbierať materiál aj z nových kombajnov, ktoré tvoria širšie riadky. V SPD Veselé agregujú samozberacie vozy FARO 8000 L aj so starším Zetorom 120 11, ktorý bezproblémovo zvláda zber. Ing. Karlík, mechanizátor v SPD Veselé
11
FARO 8000 L – u živatelé Veľmi dobre sa osvedčili 4 samozberacie vozy FARO 8000 L, ktoré dokážu veľmi rýchlo zbierať slamu i seno, čo v súčasnosti považujeme za veľmi dôležité z hľadiska nestabilného počasia. Pri samozberacích vozoch FARO hodnotíme veľmi dobre zberacie a vkladacie ústrojenstvo, ktoré dokáže zberať materiál aj pri vyšších pracovných rýchlostiach čo zvyšuje výkonnosť celej linky. Jeden samozberací voz FARO 8000 L, nahradil v spoločnosti Agropartner 3 staré samozberacie vozy NV 3-030. Vladimír Bachor, Agropartner Plavecké Podhradie
12
Ú s p ě š n e j š í s f i r m o u P Ö T T I N G E R ! D ě k u j e m e z a p o z o r n o s t.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.